Skocz do zawartości

Tribeca - prezentacja


alioth

Rekomendowane odpowiedzi

Z Tribecą na żywo jest równie źel jak na zdjęciach. Szkaradziejstwo. Jak każdy SUV.

 

Widziałem ostatnio Mercedesa ML AMG. I tak się zastanawiałem: po jaką cholerę w czymś o takiej trakcji i środku ciężkości na wysokości dwóch metrów instalować takie mocne silniki? Chyba tylko po to, by DaimlerChrysler mógł zarabiać regularnie na naprawach blacharskich tych wozów, albo na sprzedaży kolejnych po jakichś większych dzwonach. Bo jeździć się tym przecież nijak nie da - co najwyżej po prostej, na autostradzie w Reichu :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq: po to samo po co się produkuje wszystkie samochody. Żeby przylazł klient i kupił. A klienci chcą takich wozów to dostają.

 

 

Ewentualnie po to żeby dział marketingu mógł popracować nad wytworzeniem "nowej niszy rynkowej" "zfokusowanej na nowym targecie"....

 

 

 

Idę przepłukać usta bo mi niedobrze....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem ostatnio Mercedesa ML AMG. I tak się zastanawiałem: po jaką cholerę w czymś o takiej trakcji i środku ciężkości na wysokości dwóch metrów instalować takie mocne silniki?

 

A czy ktos wie, jakie to czasy robi..? Bo mam wrazenie, ze moznaby sie zdziwic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq: po to samo po co się produkuje wszystkie samochody. Żeby przylazł klient i kupił. A klienci chcą takich wozów to dostają.

 

W tych SUVach jest tyle elektroniki, ze ta moc silnika kompletnie nie ma znaczenia. Ledwo skrecisz kierownice a juz ASR ci przyhamowuje po kolei wszystkie kola :-) Ale fizyki oszukac sie nie da przy tej masie. Na mojej trasie z domu mam takich scigantow jeden w Cayenne S drugi w Volvo XC. Oba oczywiscie prowadza sie jak kupa, ale zawsze maja ambicje poscigac sie z STi i juz pare razy ratowali sie na moim ulubionym zakrecie w kierunku Wilanowa. Volvo nawet zaliczylo raz pas zieleni, ale nic sie nie nauczyl.

 

Ewentualnie po to żeby dział marketingu mógł popracować nad wytworzeniem "nowej niszy rynkowej" "zfokusowanej na nowym targecie"....

 

A Ty Kuba wiesz co piszesz, czy tak sobie zlepiasz gdzies zaslyszane slowa ;-)

 

Pozdrawiam,

 

Michalis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq: po to samo po co się produkuje wszystkie samochody. Żeby przylazł klient i kupił. A klienci chcą takich wozów to dostają.

 

W tych SUVach jest tyle elektroniki, ze ta moc silnika kompletnie nie ma znaczenia. Ledwo skrecisz kierownice a juz ASR ci przyhamowuje po kolei wszystkie kola :-) Ale fizyki oszukac sie nie da przy tej masie. Na mojej trasie z domu mam takich scigantow jeden w Cayenne S drugi w Volvo XC. Oba oczywiscie prowadza sie jak kupa, ale zawsze maja ambicje poscigac sie z STi i juz pare razy ratowali sie na moim ulubionym zakrecie w kierunku Wilanowa. Volvo nawet zaliczylo raz pas zieleni, ale nic sie nie nauczyl.

 

 

Ale na prostej odwinąc może. I mozna napisac w katalogu że ma zylion koni. I o to chodzi.

 

 

Ewentualnie po to żeby dział marketingu mógł popracować nad wytworzeniem "nowej niszy rynkowej" "zfokusowanej na nowym targecie"....

 

A Ty Kuba wiesz co piszesz, czy tak sobie zlepiasz gdzies zaslyszane slowa ;-)

 

Pozdrawiam,

 

Michalis

 

Trochę się nabijam z nowomowy marketoidów, trochę wiem o czym mówie. Nawet miałem dobry stopień z zarządzania i marketingu ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...