Jump to content

Tribeca - prezentacja


alioth

Recommended Posts

A testy w bardziej i mniej opiniotwórczych pismach motoryzacyjnych są jednoznaczne: "czy naprawdę KAŻDY producent samochodów musi mieć w ofercie SUVa?" ... no i cienko to wygląda :-)

Link to comment
Share on other sites

Z Tribecą na żywo jest równie źel jak na zdjęciach. Szkaradziejstwo. Jak każdy SUV.

 

Widziałem ostatnio Mercedesa ML AMG. I tak się zastanawiałem: po jaką cholerę w czymś o takiej trakcji i środku ciężkości na wysokości dwóch metrów instalować takie mocne silniki? Chyba tylko po to, by DaimlerChrysler mógł zarabiać regularnie na naprawach blacharskich tych wozów, albo na sprzedaży kolejnych po jakichś większych dzwonach. Bo jeździć się tym przecież nijak nie da - co najwyżej po prostej, na autostradzie w Reichu :twisted:.

Link to comment
Share on other sites

Przemeq: po to samo po co się produkuje wszystkie samochody. Żeby przylazł klient i kupił. A klienci chcą takich wozów to dostają.

 

 

Ewentualnie po to żeby dział marketingu mógł popracować nad wytworzeniem "nowej niszy rynkowej" "zfokusowanej na nowym targecie"....

 

 

 

Idę przepłukać usta bo mi niedobrze....

Link to comment
Share on other sites

Widziałem ostatnio Mercedesa ML AMG. I tak się zastanawiałem: po jaką cholerę w czymś o takiej trakcji i środku ciężkości na wysokości dwóch metrów instalować takie mocne silniki?

 

A czy ktos wie, jakie to czasy robi..? Bo mam wrazenie, ze moznaby sie zdziwic...

Link to comment
Share on other sites

Przemeq: po to samo po co się produkuje wszystkie samochody. Żeby przylazł klient i kupił. A klienci chcą takich wozów to dostają.

 

W tych SUVach jest tyle elektroniki, ze ta moc silnika kompletnie nie ma znaczenia. Ledwo skrecisz kierownice a juz ASR ci przyhamowuje po kolei wszystkie kola :-) Ale fizyki oszukac sie nie da przy tej masie. Na mojej trasie z domu mam takich scigantow jeden w Cayenne S drugi w Volvo XC. Oba oczywiscie prowadza sie jak kupa, ale zawsze maja ambicje poscigac sie z STi i juz pare razy ratowali sie na moim ulubionym zakrecie w kierunku Wilanowa. Volvo nawet zaliczylo raz pas zieleni, ale nic sie nie nauczyl.

 

Ewentualnie po to żeby dział marketingu mógł popracować nad wytworzeniem "nowej niszy rynkowej" "zfokusowanej na nowym targecie"....

 

A Ty Kuba wiesz co piszesz, czy tak sobie zlepiasz gdzies zaslyszane slowa ;-)

 

Pozdrawiam,

 

Michalis

Link to comment
Share on other sites

Przemeq: po to samo po co się produkuje wszystkie samochody. Żeby przylazł klient i kupił. A klienci chcą takich wozów to dostają.

 

W tych SUVach jest tyle elektroniki, ze ta moc silnika kompletnie nie ma znaczenia. Ledwo skrecisz kierownice a juz ASR ci przyhamowuje po kolei wszystkie kola :-) Ale fizyki oszukac sie nie da przy tej masie. Na mojej trasie z domu mam takich scigantow jeden w Cayenne S drugi w Volvo XC. Oba oczywiscie prowadza sie jak kupa, ale zawsze maja ambicje poscigac sie z STi i juz pare razy ratowali sie na moim ulubionym zakrecie w kierunku Wilanowa. Volvo nawet zaliczylo raz pas zieleni, ale nic sie nie nauczyl.

 

 

Ale na prostej odwinąc może. I mozna napisac w katalogu że ma zylion koni. I o to chodzi.

 

 

Ewentualnie po to żeby dział marketingu mógł popracować nad wytworzeniem "nowej niszy rynkowej" "zfokusowanej na nowym targecie"....

 

A Ty Kuba wiesz co piszesz, czy tak sobie zlepiasz gdzies zaslyszane slowa ;-)

 

Pozdrawiam,

 

Michalis

 

Trochę się nabijam z nowomowy marketoidów, trochę wiem o czym mówie. Nawet miałem dobry stopień z zarządzania i marketingu ;-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...