koszykbb Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Witam, Jaka grubość ma stabilizator tylny w newage WRX a jaka STI? Drugie pytanie - z jakiego materialu są wykonane? Czy to prawda ze w STI jest on aluminiowy? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Bug wrx to chyba 17 mialem, o sti chyba ktos kiedys pisal ze 19-20, ale moge sie mylic. Napewno cienszy niz cos aftermarketowego, bo te od 22 w gore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koszykbb Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 A jaki stabilizator kupić, żeby zmniejszyć nurkowanie WRX'a? Lepiej ori z STI czy cos innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 A jaki stabilizator kupić, żeby zmniejszyć nurkowanie WRX'a? Nie do tego służy stabilizator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koszykbb Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Czytalem na kilku forach i slyszalem od uzytkownikow i mechaników ze grubszy stabilizator z tylu powoduje, ze auto staje sie bardziej nadsterowne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Nurkowanie zmniejszyć można przez zastosowaniu twardszy sprężyn i amortyzatorów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 4 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Czytalem na kilku forach i slyszalem od uzytkownikow i mechaników ze grubszy stabilizator z tylu powoduje, ze auto staje sie bardziej nadsterowne. najpierw jedz na porzadna geometrie, jesli nie robisz z kazdego skrzyzowania w miescie OS, to zobacz jak Ci sie bedzie jezdzilo na podrasowanej geometrii, a potem szukaj stabow i znow ustaw geometrie. ja uwazam ze fizyki sie nie oszuka i w coniennej jezdzie subaru jest bardzo neutraulne w prowadzeniu, jesli dostosujesz predkosc i tor jazdy do drogi. jesli przepalujesz zakret, to kazde auto przodem wyjedzie. niski bieg i ogien masz rwd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koszykbb Opublikowano 4 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 Mówisz u ustawieniu tylu lekko rozbieżnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się