Skocz do zawartości

Moje Subaru


jako

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Moje pierwsze LEGACY ;) MY99, 2.0, 125 kucy. Zadbane, Holender świeżo sprowadzony , nie palono w środku (chyba że zioło ;) ). Trochę wymaga dopieszczenia bo wyje,huczy z tyłu (być może łożyska lub most albo jedno i drugie ) ale ... ten pomruk silnika ... bezcenny.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juras K, nie, zdjęcia były robione na piaskowni w woj. wielkopolskim niedaleko miasta Łobżenica jak byłem na wyjeździe, mój fotograf pokazał mi to miejsce i tak jakoś podkusiło do polatania bokiem po piachu :D

 

Ale na Pustynie możemy skoczyć :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niecałe pół roku temu stałem się posiadaczem imprezki 2.0 gl z pakietem stylistycznym gt (prócz maski...) 116 koników ale nie narzekam, mam zamiar doprowadzić ten samochodzik żeby kierowanie nim dawało mi przyjemność w Warszawskiej dżungli :evil: a wiadomo jak to jest jak ktoś się spieszy, technika jazdy i zawieszenie się liczy, póki co stoi na zwykłych kyb ale czeka na AGX :twisted: wklejam kilka fotek do wglądu (do jednego nawet pozwoliła sobie imprezka pozować :lol: )

 

bryczkazlatarni2.jpg

imag0061j.jpg

imag0060w.jpg

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw była sobie GL 1.8 z 1995 roku...

 

dscf7541.jpg

 

... potem dostała odnowione buciki...

 

dscf8157.jpg

 

... po maleńkim dzwonku poprawiłem Jej wygląd...

 

img6260a.jpg

 

img4387a.jpg

 

Potem hamownia i miła niespodzianka:

 

hamownia.jpg

 

Mineło trochę czasu i w rodzinie pojawił się GTek :D

 

012cg.jpg

 

Na pierwszy ogień zamiana maski na aluminiową, która siedziała w GLu...

 

001edy.jpg

 

Następnie kierownica na mniejszą i montaż turbotimera BLITZ

 

002yxl.jpg

 

Potem wymiana stabilizatora tylnego na STI od WHITELINE'a i łączników równierz WHITELINE

 

005kk.jpg

 

A że oba stanowiska na warsztacie zajęte, robotę trza było z poziomu gleby robić ;)

 

003gcj.jpg

 

007enp.jpg

 

Łączniki seryjne przedniego stabilizatora równierz wyleciały na rzecz WHITELINE

 

010cc.jpg

 

I znów hamownia :D DZIĘKI ŁUKASZ!!!

 

hamowniagt.jpg

 

To na razie tyle... W najblizszym czasie Strzałę czeka zmiana barw na 74F i oklejenie (nie wiem jeszcze jakie)... Zdjęcia wkrótce...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuzi4, swojego czasu kiedy Łukasz był za sterami tego GT'eka to nie miał on sobie równych na imprezach organizowanych na torze Poznań, pamiętam jak kierownicy mocnych Evo czy innych sporo mocniejszych badziewi zaglądali pod auto i mówili do siebie : Tej, a on ma tam katalizator i środkowy tłumik, to chyba seria jest :shock: :!:

 

:lol::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich,

 

od lipca jestem posiadaczem Subaru. W moich niecnych łapach zagościła Impreza w wersji kombi. Jest to wolnossąca wersja 2.0 RS (160KM). Zdecydowałem się na zakup ze względu na SAWD, kubełkowe fotele z WRX'a i Xenony :D

 

Z modyfikacji jakie przeprowadziłem w aucie to:

- łączniki stabilizatorów przód WHITELINE

- profesjonalna kosmetyka powierzchni lakierniczej

 

I to by było na tyle w temacie :)

 

Na razie jedno zdjęcie ale wkrótce pojawi się więcej :)

 

W planach:

- sprzęt audio (mam już wzmacniacz Harman/Kardon - czekam na głośniki, maty, dystanse i kable)

- łączniki stab. tył WHITELINE

- stabilizatory P/T WHITELINE

- rozpórka Sparco

 

6jpp2q.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast tych nic nie wartych lacznikow i rozprek wsadz szpere z WRX 2.0 do tylniego dyfra 8)

Albo lepszy zawias :P

seryjny zawias jest bardzo dobry, jak ktos chce twardziej to moze wrzucic zawias z WRXa ale ja bym zaczal od szpery - bedzie z tego bardzo szybkie auto na sniezne warunki

 

Wydaje mi sie, że szpera jest już wsadzona. Jak kręcę tylnym kołem to drugie samo się kręci. Czy to nie szpera?

 

Co jeszcze proponujecie z delikatnych modyfikacji? Zawieszenie jest dobre, mogło by się mniej bujać na boki.

 

Opony dobre są. Michelin Pilot Sport! Na zime mam stalówki 15" i Nokiany Wr g2.

 

-- Pt paź 08, 2010 12:43 am --

 

a ja bym zaczął od dobrych opon, grubszego staba z tyłu i od odpowiedniego ustawienia geometrii :)

 

Żeby był bardziej nadsterowny? Zauważyłem, że Subaru lubią wychodzić przodem z zakrętów. Poprzednio ujeżdżałem BMW i nie miałem takich objawów :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...