radekk Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Spójrz na początek tej strony to zobaczysz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASAHI Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Asashi,radzi sobie ten Twój legaś. Tylko kierownik jeszcze go nie do końca ogarnia Czekam na zimę i na jakiś spot aby coś podpatrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matzerath Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 [attachment=0]subaruvm.jpg[/attachment] Próba przed sesją Masz różową klatkę w środku? posiadam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chriss1971 Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Moje pierwsze LEGACY MY99, 2.0, 125 kucy. Zadbane, Holender świeżo sprowadzony , nie palono w środku (chyba że zioło ). Trochę wymaga dopieszczenia bo wyje,huczy z tyłu (być może łożyska lub most albo jedno i drugie ) ale ... ten pomruk silnika ... bezcenny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 ASAHI zdjęcia robione na Pustyni Błędowskiej :?: bo tak mi się wydaje :!: wysyp Legaców III - szkoda że nie sedanów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ASAHI Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Juras K, nie, zdjęcia były robione na piaskowni w woj. wielkopolskim niedaleko miasta Łobżenica jak byłem na wyjeździe, mój fotograf pokazał mi to miejsce i tak jakoś podkusiło do polatania bokiem po piachu Ale na Pustynie możemy skoczyć :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniopro Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Niecałe pół roku temu stałem się posiadaczem imprezki 2.0 gl z pakietem stylistycznym gt (prócz maski...) 116 koników ale nie narzekam, mam zamiar doprowadzić ten samochodzik żeby kierowanie nim dawało mi przyjemność w Warszawskiej dżungli a wiadomo jak to jest jak ktoś się spieszy, technika jazdy i zawieszenie się liczy, póki co stoi na zwykłych kyb ale czeka na AGX wklejam kilka fotek do wglądu (do jednego nawet pozwoliła sobie imprezka pozować ) pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rpw Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 ASAHI, fajne fotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Najpierw była sobie GL 1.8 z 1995 roku... ... potem dostała odnowione buciki... ... po maleńkim dzwonku poprawiłem Jej wygląd... Potem hamownia i miła niespodzianka: Mineło trochę czasu i w rodzinie pojawił się GTek Na pierwszy ogień zamiana maski na aluminiową, która siedziała w GLu... Następnie kierownica na mniejszą i montaż turbotimera BLITZ Potem wymiana stabilizatora tylnego na STI od WHITELINE'a i łączników równierz WHITELINE A że oba stanowiska na warsztacie zajęte, robotę trza było z poziomu gleby robić Łączniki seryjne przedniego stabilizatora równierz wyleciały na rzecz WHITELINE I znów hamownia DZIĘKI ŁUKASZ!!! To na razie tyle... W najblizszym czasie Strzałę czeka zmiana barw na 74F i oklejenie (nie wiem jeszcze jakie)... Zdjęcia wkrótce... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djzygiel Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Znalałem chwile czasu aby zrobic kilka fotek mojemu Subarakowi: POZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinK Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 no i moje dupowozy oba oświniaczone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilL Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 kuzi4, swojego czasu kiedy Łukasz był za sterami tego GT'eka to nie miał on sobie równych na imprezach organizowanych na torze Poznań, pamiętam jak kierownicy mocnych Evo czy innych sporo mocniejszych badziewi zaglądali pod auto i mówili do siebie : Tej, a on ma tam katalizator i środkowy tłumik, to chyba seria jest :shock: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 To tylko potwierdza regułę: SAMOCHÓD TO NIE WSZYSTKO... NAJWAŻNIEJSZY JEST ŁĄCZNIK MIĘDZY KIEROWNICĄ A FOTELEM!!! A Łukasz może być pewien, że auto trafiło w dobre ręce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_gda Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Witam Wszystkich, od lipca jestem posiadaczem Subaru. W moich niecnych łapach zagościła Impreza w wersji kombi. Jest to wolnossąca wersja 2.0 RS (160KM). Zdecydowałem się na zakup ze względu na SAWD, kubełkowe fotele z WRX'a i Xenony Z modyfikacji jakie przeprowadziłem w aucie to: - łączniki stabilizatorów przód WHITELINE - profesjonalna kosmetyka powierzchni lakierniczej I to by było na tyle w temacie Na razie jedno zdjęcie ale wkrótce pojawi się więcej W planach: - sprzęt audio (mam już wzmacniacz Harman/Kardon - czekam na głośniki, maty, dystanse i kable) - łączniki stab. tył WHITELINE - stabilizatory P/T WHITELINE - rozpórka Sparco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 zamiast tych nic nie wartych lacznikow i rozprek wsadz szpere z WRX 2.0 do tylniego dyfra 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 zamiast tych nic nie wartych lacznikow i rozprek wsadz szpere z WRX 2.0 do tylniego dyfra 8) Albo lepszy zawias Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 zamiast tych nic nie wartych lacznikow i rozprek wsadz szpere z WRX 2.0 do tylniego dyfra 8) Albo lepszy zawias seryjny zawias jest bardzo dobry, jak ktos chce twardziej to moze wrzucic zawias z WRXa ale ja bym zaczal od szpery - bedzie z tego bardzo szybkie auto na sniezne warunki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 a ja bym zaczął od dobrych opon, grubszego staba z tyłu i od odpowiedniego ustawienia geometrii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vrossi Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Tak sie dziś bawilem z kumplem... On się uczył rig shoty robić, a ja mam teraz fajne zdjęcia STI... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_gda Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 zamiast tych nic nie wartych lacznikow i rozprek wsadz szpere z WRX 2.0 do tylniego dyfra 8) Albo lepszy zawias seryjny zawias jest bardzo dobry, jak ktos chce twardziej to moze wrzucic zawias z WRXa ale ja bym zaczal od szpery - bedzie z tego bardzo szybkie auto na sniezne warunki Wydaje mi sie, że szpera jest już wsadzona. Jak kręcę tylnym kołem to drugie samo się kręci. Czy to nie szpera? Co jeszcze proponujecie z delikatnych modyfikacji? Zawieszenie jest dobre, mogło by się mniej bujać na boki. Opony dobre są. Michelin Pilot Sport! Na zime mam stalówki 15" i Nokiany Wr g2. -- Pt paź 08, 2010 12:43 am -- a ja bym zaczął od dobrych opon, grubszego staba z tyłu i od odpowiedniego ustawienia geometrii Żeby był bardziej nadsterowny? Zauważyłem, że Subaru lubią wychodzić przodem z zakrętów. Poprzednio ujeżdżałem BMW i nie miałem takich objawów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Jak kręcę tylnym kołem to drugie samo się kręci. Czy to nie szpera? w tą samą stronę się kręci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_gda Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Jak kręcę tylnym kołem to drugie samo się kręci. Czy to nie szpera? w tą samą stronę się kręci? W odwrotną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Jak kręcę tylnym kołem to drugie samo się kręci. Czy to nie szpera? w tą samą stronę się kręci? W odwrotną. To nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_gda Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Jak kręcę tylnym kołem to drugie samo się kręci. Czy to nie szpera? w tą samą stronę się kręci? W odwrotną. To nie ma. A jak taką szperę założyć? Trzeba wymienić most na inny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 A jak taką szperę założyć? Trzeba wymienić most na inny? wsadz szpere z WRX 2.0 do tylniego dyfra 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się