Skocz do zawartości

Moje Subaru


jako

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Moim skromnym zdaniem Wspaniały samochód :)

 

Nie tylko Twoim... :D

 

Bardzo fajny ten Twój nowy niebieski nabytek blackhawk :wink:

Jedynie co, to jesli mozesz to zmien naklejki na drzwiach bo te sa jakies takie za duze... :|

 

bo 2.5 trzeba odrazu zakuwać ,

I przez to jest lepszy...

8)

 

A czy przypadkiem nie jest tek ze wersje STI 2.0/2.5 T maja juz seryjnie zakuty silnik :?: :roll:

Tylko 2.5 niezbyt udolnie... 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mają pół zamknięty (albo pół otwarty, jak kto woli :wink: ) blok

 

No a do tej polzamknietej konstukcji bloku silnika nalezy jeszcze dodac kute=wzmocnione tłoki oraz uklad dodatkowego powietrza dolotowego :idea: :wink:

nigdy nie słyszałem żeby w serii były jakieś wzmocnione tłoki, a już na pewno nie kute

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mają pół zamknięty (albo pół otwarty, jak kto woli :wink: ) blok

 

No a do tej polzamknietej konstukcji bloku silnika nalezy jeszcze dodac kute=wzmocnione tłoki oraz uklad dodatkowego powietrza dolotowego :idea: :wink:

nigdy nie słyszałem żeby w serii były jakieś wzmocnione tłoki, a już na pewno nie kute

Jak to :?: :?: :shock:

Przecież kiedyś mówiłeś, że masz takie w foresterze i bez problemu wytrzymują 400 koni :!:

 

 

 

 

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mają pół zamknięty (albo pół otwarty, jak kto woli :wink: ) blok

 

No a do tej polzamknietej konstukcji bloku silnika nalezy jeszcze dodac kute=wzmocnione tłoki oraz uklad dodatkowego powietrza dolotowego :idea: :wink:

nigdy nie słyszałem żeby w serii były jakieś wzmocnione tłoki, a już na pewno nie kute

Jak to :?: :?: :shock:

Przecież kiedyś mówiłeś, że masz takie w foresterze i bez problemu wytrzymują 400 koni :!:

 

 

 

 

 

:mrgreen:

okazało się że jednak nie są kute i te nie wytrzymują 400koni tylko 500

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mają pół zamknięty (albo pół otwarty, jak kto woli :wink: ) blok

 

No a do tej polzamknietej konstukcji bloku silnika nalezy jeszcze dodac kute=wzmocnione tłoki oraz uklad dodatkowego powietrza dolotowego :idea: :wink:

 

nie kute, a chemoutwardzane - lekka roznica jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mają pół zamknięty (albo pół otwarty, jak kto woli :wink: ) blok

 

No a do tej polzamknietej konstukcji bloku silnika nalezy jeszcze dodac kute=wzmocnione tłoki oraz uklad dodatkowego powietrza dolotowego :idea: :wink:

nigdy nie słyszałem żeby w serii były jakieś wzmocnione tłoki, a już na pewno nie kute

 

Słyszec nie slyszalem ale dawno dawno temu 8) kiedy impreza STI hawkeye wchodzila na rynek to czytalem w informacjach podanych przez FHI LTD, ze nowy silnik STI 2.5 turbo ma m.in wzmocnione tloki...

 

nie kute, a chemoutwardzane - lekka roznica jest

 

adamusmax masz racje roznica jest... :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszec nie slyszalem ale dawno dawno temu 8) kiedy impreza STI hawkeye wchodzila na rynek to czytalem w informacjach podanych przez FHI LTD, ze nowy silnik STI 2.5 turbo ma m.in wzmocnione tloki...
ale wzmacniane nie znaczy od razu że kute, o to mi chodziło w znaczeniu wzmacniane, bo że w jakimś stopniu są wzmacniane w porównaniu z przykładowo wolnossakiem to oczywiste
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszec nie slyszalem ale dawno dawno temu 8) kiedy impreza STI hawkeye wchodzila na rynek to czytalem w informacjach podanych przez FHI LTD, ze nowy silnik STI 2.5 turbo ma m.in wzmocnione tloki...

ale wzmacniane nie znaczy od razu że kute,

 

No przeciez kolega adamusmax mnie sprostowal... :)

Silniki z STI 2.0 maja kute tloki, natomiast 2.5 maja tloki wzmocnione :idea:

 

...bo że w jakimś stopniu są wzmacniane w porównaniu z przykładowo wolnossakiem to oczywiste

 

Porownanie wolnegossaka do topowej odmiany jest troche niezbyt trafne :?

No to powiedz mi czy tloki w WRXe sa takie same jak w STI :?:

Bo z tego co mi wiadomo to wlasnie tloki w STI sa wzmocnione wzgledem tych w 2.5 WRX ale...

 

 

...moge sie mylic :roll: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porownanie wolnegossaka do topowej odmiany jest troche niezbyt trafne :?

a co w tym niezbyt trafnego, bo nie ma dmuchawki to od razu jakiś złom i w ogóle po co to produkują :lol:

No to powiedz mi czy tloki w WRXe sa takie same jak w STI :?:

Bo z tego co mi wiadomo to wlasnie tloki w STI sa wzmocnione wzgledem tych w 2.5 WRX ale...

z tego co mi się kojarzy to tak, ale nie jestem do końca pewny więc nie chcę wprowadzać kogoś w błąd
No przeciez kolega adamusmax mnie sprostowal... :)
chyba jednak nie

Silniki z STI 2.0 maja kute tloki, natomiast 2.5 maja tloki wzmocnione :idea:skąd niby znów Ci się wzięło że 2.0 mają w serii kute :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co w tym niezbyt trafnego, bo nie ma dmuchawki to od razu jakiś złom i w ogóle po co to produkują :lol:

 

A to, to juz Ty to napisales... 8) Skoro tak twierdzisz no coz :roll: :mrgreen:

Dla mnie wszystkie (no prawie) Subaru sa fajowe :D

Nie trafne, bo ja caly czas mialem na mysli silniki z turbo :wink:

 

skąd niby znów Ci się wzięło że 2.0 mają w serii kute :roll:

 

Piszac 2.0 w serii mam nadzieje ze masz na mysli seryjna nie dlubana STI 2.0 turbo a nie wolnegossaka :P

 

A wzielo mi sie to z info o imprezie STI :wink:

 

Zmiany dokonane w silniku Subaru Impreza WRX STI 2.0 turbo nie ograniczają się do banalnego "podrasowania" istniejącej jednostki napędowej, lecz dotyczą podstawowej jego konstrukcji.

Nowy blok silnika charakteryzuje się znacznie sztywniejszą konstrukcją, umożliwiającą bezpieczne przenoszenie znacznie większych sił, bez żadnych kompromisów w zakresie niezawodności.

Zdecydowanie szybsze reakcje na zmianę położenia pedału gazu zostały m.in. osiągnięte przez zastosowanie elementów ruchomych silnika o mniejszej masie : kute tłoki, lżejsze korbowody, czy drążone zawory ssące to tylko niektóre z nich.

Podwyższona do 265 KM moc silnika wymagała zmian w układzie ssącym, w którym zastosowano większy przekrój przewodów dolotowych, dostosowany do większego wydatku nowej turbiny współpracującej z powiększoną chłodnicą powietrza dolotowego.

Krótkotrwałe uzyskiwanie jeszcze lepszej dynamiki samochodu jest możliwe dzięki zastosowaniu sprawdzonego w rajdach natrysku wody na intercooler podczas wykorzystywania maksymalnego potencjału silnika.

 

Maksymalny moment obrotowy to 343 NM . Ważniejszy jeszcze niż cytowane maksimum jest charakter krzywej momentu - dzięki zastosowaniu zmiennych faz rozrządu uzyskano wartości przekraczające 300 NM w zakresie od 2800 do 6200 obrotów / min !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to, to juz Ty to napisales... Skoro tak twierdzisz no coz
to nie ja, mnie tam nawet nie było :mrgreen:
Dla mnie wszystkie ... Subaru sa fajowe
:mrgreen:

subaru-justy.jpg

:P

Nie trafne, bo ja caly czas mialem na mysli silniki z turbo
róznica jest tak samo w porównaniu z turbinką czy bez, nie wiem tylko jak w porównaniu z WRXem, ale chyba WRX ma to samo co inne uturbione Subaraki.
Piszac 2.0 w serii mam nadzieje ze masz na mysli seryjna nie dlubana STI 2.0 turbo a nie wolnegossaka
tak piszę o 2.0 STi
Zdecydowanie szybsze reakcje na zmianę położenia pedału gazu zostały m.in. osiągnięte przez zastosowanie elementów ruchomych silnika o mniejszej masie : kute tłoki, lżejsze korbowody, czy drążone zawory ssące to tylko niektóre z nich.
:shock:

sądzę że chodzi o błąd w tłumaczeniu o którym pisze grubaśny giejek :mrgreen: bo kute tłoki na pewno nie były montowane seryjnie w STi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy przypadkiem nie jest tek ze wersje STI 2.0/2.5 T maja juz seryjnie zakuty silnik :?: :roll:

 

You wish...

 

Nie, nie mają kutych elementów i basta. Zresztą ktoś, kto w życiu słyszał pracę silnika seryjnego i z kutymi elementami nie ma wątpliwości, że żadnym cudem kucizna do serii się nie dostała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a prosze powiedzcie mi, dajcie jakis dowod ze informacje podane przez Fuji Heavy Ind sa nieprawdziwe i od przeszlo 9lat wprowadza swoich klientow w blad piszac ze w topowych wersjach imprez sa kute tloki i ze tak naprawde STI ich nie ma :roll:

Ja jednak dalej pozostane przy opini ze jakies tam w STI "forged pistons" jednak sa... :wink:

 

http://answers.yahoo.com/question/index ... 412AAdHJEG

 

Co do roznic pomiedzy silnikami z imprezy WRX i STI to tez obstaje przy tym ze sa rozne tloki. Prosze zwródzcie uwage na rysunki przekrojowe tych silnikow... W silniku z STI tlok wyglada innaczej niz w WRX-e :roll:

 

Zresztą ktoś, kto w życiu słyszał pracę silnika seryjnego i z kutymi elementami nie ma wątpliwości, że żadnym cudem kucizna do serii się nie dostała.

 

A moze to kwestia ukladu wydechowego... :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OWOC, proszę, nie brnij.

 

Obecny wydech mam dłuższy czas; po zmianie gratów na kute, przy tym samym wydechu (oraz innych rzeczach wpływających na dźwięk, w tym głównie kolektorze), dźwięki silnika jest inny.

 

Dlatego nie chodź i się nie chwal, że STI ma kuciznę w serii, bo zamiast zabłysnąć, wyjdziesz na totalnego lamera :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OWOC, proszę, nie brnij.

 

Obecny wydech mam dłuższy czas; po zmianie gratów na kute, przy tym samym wydechu (oraz innych rzeczach wpływających na dźwięk, w tym głównie kolektorze), dźwięki silnika jest inny.

 

Dlatego nie chodź i się nie chwal, że STI ma kuciznę w serii, bo zamiast zabłysnąć, wyjdziesz na totalnego lamera :twisted:.

 

Przemeq dobrze, nie bede 8)

Ja tylko chce sie dowiedziec prawdy... :roll:

 

Oj Przemeq Ja tak jak Ty chwalipieta nie jestem... :wink:

 

I prosze Cie nie badz taki lotny, bo gdyby nie to ze zakuwales swojego boxera to tez bys myslal ze skoro w info o STI napisali 'kute tloki" to masz kucizne w serii :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest wlasnie problem z informacjami tylko i wylacznie z netu

 

Nie Adaś, to jest problem z informacjami...Skąd: z drzewa:-D

:twisted:

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

Dokladnie Grzesiek_67 i adamusmax ze wszystkich stron naplywaja te bledne informacje. :evil:

I z netu, gazet, folderow, ludzi i nawt z drzewa :D

 

Dlatego warto o tym rozmawiac z ludzmi ktorzy takie silniki osobiscie rozbieraja i ponownie w wersji ulepszonej skladaja... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OWOC, nie do końca tak jest, że gdybym nie zakuł, to bym nie wiedział. Rzecz w tym, że ponad pięć lat temu podjąłem decyzję o kupieniu STI 2006 i przysięgam Ci, że przeczytałem w necie chyba wszystko, co napisali o tym modelu. I wiarygodne źródła od początku dementowały informację o zastosowaniu kutych elementów. Ot i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...