AdaSch Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 Hej, Zbieram graciarnie do montażu dużego IC Generalnie chce wysłać zamówienie aby mieć komplet części. Co muszę wiedzieć i co muszę kupić aby taki IC zamontować? Na początek sam ic to ic z my04 - podobno jeden z lepszych cokolwiek to oznacza 1) rura siliconowa ic-turbo - dostałem jakąś czerwoną z Ic ale zakładam, że rura ma większą średnicę niż ta moja bo sti my04 ma większe turbo więc tą rurę muszę kupić nową - jakieś dodatkowe uwagi? 2) na pewno potrzebuje nową gumę pomiędzy ic a przepustnicę 3) mocowainia IC - z wiarygodnego źródła mam info, że trzeba modyfikować mocowania a właściwie tylko to jedno od strony turbo ale nie rozumiem dlaczego mój ic jest z my04 czyli było zamocowane na takim uchwycie http://opposedforces.com/parts/info/21885AA293/ ale widać, że ten sam uchwyt od strony turbo jest używany do: 05, March — WAGON 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD Manual transmission 2.5XT Normal suspension Left-hand drive'05, March — WAGON 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD SPORT SHIFT 2.5XT Normal suspension Left-hand drive '01, October — '05, July SEDAN 2000CC DOHC H-POWER TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission STI Normal suspension Left-hand drive więc nie wiem o co chodzi druga strona jest wszędzie taka sama http://opposedforces.com/parts/info/21885AA163/ co jeszcze powinienem wiedzieć/kupić zanim się zabiorę za jego montaż? co do dyfuzora itp to wszystko mam ale modyfikować będe jak już założę IC aha! zakładam, że powinienem profilaktycznie wypłukać ic - zwykła benzyna ekstrakcyjna wystarczy? pozdrawiam adasch Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 profilaktycznie wypłukać ic - zwykła benzyna ekstrakcyjna wystarczy? tak 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
siekla Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 rura silikonowa będzie pasowała na Twoje turbo - możesz sobie szybko złapać średnicę, bo wyjście turbo sti 04 ma takie samo z tego co pamiętam. łączenie pomiędzy IC a przepustnicą - będzie potrzebne nowe - najlepiej dobrej jakości samco lub tym podobne uchwyty trzeba przerobić, bo IC się w fabryczne nie zmieści - możesz po prostu dorobić na wymiar u "kowala" zaopatrz się też w nowe obejmy - do spięcia rur. i trochę czasu - i gotowe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted July 4, 2014 Author Share Posted July 4, 2014 uchwyty trzeba przerobić, bo IC się w fabryczne nie zmieści tego właśnie nie mogę zrozumieć. silnik mam ten sam co sti 2.5 (ten sam sb, mocowanie lewe też to samo), mocowania też te samo z tym że mocowanie prawe jest podłączone do kolektora dolotowego i być może ten kolektor się nieco różni. Wczoraj przykładałem jeden na drugi i na "oko" wygląda, że wszystko się pokrywa. Może wieczorem zdemontuje swój ic (już jestem chory, tak nie lubię tego robić) i rozpórkę aby przymierzyć ten sti i zobaczymy. Dzięki za info o rurze przy turbo. mam nadzieję, że wchodzi łatwej niż ta plastikowa z forestera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now