AdaSch Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Hej, Zbieram graciarnie do montażu dużego IC Generalnie chce wysłać zamówienie aby mieć komplet części. Co muszę wiedzieć i co muszę kupić aby taki IC zamontować? Na początek sam ic to ic z my04 - podobno jeden z lepszych cokolwiek to oznacza 1) rura siliconowa ic-turbo - dostałem jakąś czerwoną z Ic ale zakładam, że rura ma większą średnicę niż ta moja bo sti my04 ma większe turbo więc tą rurę muszę kupić nową - jakieś dodatkowe uwagi? 2) na pewno potrzebuje nową gumę pomiędzy ic a przepustnicę 3) mocowainia IC - z wiarygodnego źródła mam info, że trzeba modyfikować mocowania a właściwie tylko to jedno od strony turbo ale nie rozumiem dlaczego mój ic jest z my04 czyli było zamocowane na takim uchwycie http://opposedforces.com/parts/info/21885AA293/ ale widać, że ten sam uchwyt od strony turbo jest używany do: 05, March — WAGON 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD Manual transmission 2.5XT Normal suspension Left-hand drive'05, March — WAGON 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD SPORT SHIFT 2.5XT Normal suspension Left-hand drive '01, October — '05, July SEDAN 2000CC DOHC H-POWER TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission STI Normal suspension Left-hand drive więc nie wiem o co chodzi druga strona jest wszędzie taka sama http://opposedforces.com/parts/info/21885AA163/ co jeszcze powinienem wiedzieć/kupić zanim się zabiorę za jego montaż? co do dyfuzora itp to wszystko mam ale modyfikować będe jak już założę IC aha! zakładam, że powinienem profilaktycznie wypłukać ic - zwykła benzyna ekstrakcyjna wystarczy? pozdrawiam adasch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 profilaktycznie wypłukać ic - zwykła benzyna ekstrakcyjna wystarczy? tak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 rura silikonowa będzie pasowała na Twoje turbo - możesz sobie szybko złapać średnicę, bo wyjście turbo sti 04 ma takie samo z tego co pamiętam. łączenie pomiędzy IC a przepustnicą - będzie potrzebne nowe - najlepiej dobrej jakości samco lub tym podobne uchwyty trzeba przerobić, bo IC się w fabryczne nie zmieści - możesz po prostu dorobić na wymiar u "kowala" zaopatrz się też w nowe obejmy - do spięcia rur. i trochę czasu - i gotowe 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2014 uchwyty trzeba przerobić, bo IC się w fabryczne nie zmieści tego właśnie nie mogę zrozumieć. silnik mam ten sam co sti 2.5 (ten sam sb, mocowanie lewe też to samo), mocowania też te samo z tym że mocowanie prawe jest podłączone do kolektora dolotowego i być może ten kolektor się nieco różni. Wczoraj przykładałem jeden na drugi i na "oko" wygląda, że wszystko się pokrywa. Może wieczorem zdemontuje swój ic (już jestem chory, tak nie lubię tego robić) i rozpórkę aby przymierzyć ten sti i zobaczymy. Dzięki za info o rurze przy turbo. mam nadzieję, że wchodzi łatwej niż ta plastikowa z forestera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się