Skocz do zawartości

Montaż IC z STI MY04 w FXT MY06 - potrzebne wsparcie


AdaSch

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Zbieram graciarnie do montażu dużego IC

 

Generalnie chce wysłać zamówienie aby mieć komplet części. Co muszę wiedzieć i co muszę kupić aby taki IC zamontować?

 

Na początek sam ic to ic z my04 - podobno jeden z lepszych cokolwiek to oznacza

 

1) rura siliconowa ic-turbo - dostałem jakąś czerwoną z Ic ale zakładam, że rura ma większą średnicę niż ta moja bo sti my04 ma większe turbo więc tą rurę muszę kupić nową  - jakieś dodatkowe uwagi?

 

2) na pewno potrzebuje nową gumę pomiędzy ic a przepustnicę

 

3) mocowainia IC - z wiarygodnego źródła mam info, że trzeba modyfikować mocowania a właściwie tylko to jedno od strony turbo ale nie rozumiem dlaczego

 

mój ic jest z my04 czyli było zamocowane na takim uchwycie

 

http://opposedforces.com/parts/info/21885AA293/

 

ale widać, że ten sam uchwyt od strony turbo jest używany do:

 

05, March — WAGON 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD Manual transmission 2.5XT Normal suspension Left-hand drive
'05, March — WAGON 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD SPORT SHIFT 2.5XT Normal suspension Left-hand drive

'01, October — '05, July    SEDAN    2000CC DOHC H-POWER TURBO    FULLTIME 4WD    6SP Manual transmission    STI    Normal suspension    Left-hand drive

 

więc nie wiem o co chodzi

 

druga strona jest wszędzie taka sama

http://opposedforces.com/parts/info/21885AA163/

 

co jeszcze powinienem wiedzieć/kupić zanim się zabiorę za jego montaż?

 

co do dyfuzora itp to wszystko mam ale modyfikować będe jak już założę IC

 

aha! zakładam, że powinienem profilaktycznie wypłukać ic - zwykła benzyna ekstrakcyjna wystarczy?

 

pozdrawiam

adasch

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rura silikonowa będzie pasowała na Twoje turbo - możesz sobie szybko złapać średnicę, bo wyjście turbo sti 04 ma takie samo z tego co pamiętam.

łączenie pomiędzy IC a przepustnicą - będzie potrzebne nowe - najlepiej dobrej jakości samco lub tym podobne

uchwyty trzeba przerobić, bo IC się w fabryczne nie zmieści - możesz po prostu dorobić na wymiar u "kowala"

zaopatrz się też w nowe obejmy - do spięcia rur.

i trochę czasu - i gotowe

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

uchwyty trzeba przerobić, bo IC się w fabryczne nie zmieści

tego właśnie nie mogę zrozumieć. silnik mam ten sam co sti 2.5 (ten sam sb, mocowanie lewe też to samo), mocowania też te samo z tym że mocowanie prawe jest podłączone do kolektora dolotowego i być może ten kolektor się nieco różni. Wczoraj przykładałem jeden na drugi i na "oko" wygląda, że wszystko się pokrywa.

 

Może wieczorem zdemontuje swój ic (już jestem chory, tak nie lubię tego robić) i rozpórkę aby przymierzyć ten sti i zobaczymy. Dzięki za info o rurze przy turbo.

 

mam nadzieję, że wchodzi łatwej niż ta plastikowa z forestera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...