Skocz do zawartości

Coś stuka w tyle?sti 06.


abecer

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zwróciłem uwagi na to szczerze mówiąc! Zazwyczaj podczas ruszania jak jest ustawione na auto. Jak już mówilem, tylko podczas ruszania i bardzo rzadko podczas wchodzenia w zakręt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas ruszania, przy skrecaniu

 

No dobra , przy "odparkowaniu" też tak robię  ;)

 

Tak poważnie , rozpinam przy parkowaniu , ciasnych nawrotach na asfalcie , gdy ruszam z dużym skrętem itd.

 

Pozdro

Edytowane przez sole3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem o co chodzi;-) sole3.

Sprawdzałem właśnie ustawienia dyfra i niestety, nie ważne jak ustawie dyfer jest identycznie. Zawsze podczas ruszania, gdy skrecam!

Pozdrawiam

Edytowane przez abecer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oleje w napędach dawno wymieniałeś?

Tak czy tak,proponuję podjechanie do warsztatu i ocenę przez konkretnego mechanika.Może to być drobiazg lub problem z napędami.

Przez net nie słysząc auta i odgłosów,to raczej trafnej diagnozy się nie postawi. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Olej do dyfra był dobierany zgodnie z zaleceniami producenta, miał oznaczenie Ls. Nie mam gwinta! Zawieszenie mam seryjne oprócz sprężyn Sprt. Dźwięk w moim przypadku jest całkiem inny niż na filmie poniżej! Wątpie żeby to miało coś wspólnego z dyfrem, jest tak tylko podczas ruszania/cofania, bardzo rzadko podczas jazdy. Jak już wspominałem, zupełnie jakby coś sie napinalo, dochodzi do maksimum i jest typowy trzask!:-/. Jakby to coś wracało z stanu napięcia-potem powrót do stanu normalnego. Bede miał czas za kilka dni to podjade do mechanika! Dzięki

Wiem że nie jest łatwo odpowiedziec na coś czego sie nie slyszy lub nie widzi. Myślałem że może ktoś juz miał taki przypadek i od razu będzie wiedział ocb:-)

Dziekuje za usiłowanie pomocy. Jak: coś bede wiedział to napisze.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po Plejadach miałem stuki z okolic tylnego dyfra przy ruszaniu i zmianie biegów (w momencie puszczania sprzęgła). W głowie już panika (dyfer, skrzynia, pogrom ogólnie), po czym na podnośniku okazało się, że między dyfer a budę powpadało kilka większych kamieni i to tone waliły przy okazji naprężeń w napędzie... koszt naprawy 0 zł... Oby u Ciebie było podobnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, Od niedawna u mnie jest ten sam efekt, Tylko przy powolnym i dużym skręcie, Niedawno ułamał mi się stabilizator 25mm cobba i waliło wszystko co mogło, Teraz wstawiłem seryjny, (Auto nagle skręca jak wściekłe) ale przy każdym manewrowaniu coś musi brzdęknąć ;/ DCCD -auto. Może łączniki staba jakoś w środku są połamane? Będę to jeszcze weryfikował, gdyż do tego drążka zakładam nowe poliuretany.

 

PS: U mnie to pstryka z przodu ;/

Edytowane przez LORDSEQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LORDSEQ chyba mamy coś wspólnego!! Po twoim opisie widze ze problem jest identyczny. Ja jak narazie jeszcze nic nie wiem. Dzięki za info! Pozdrawiam

Juz wiem. Winny jest stabilizator!:-D. Dobrze ze nic poważniejszego. Jutro bede go wymieniał!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...