abecer Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Witam. Zauważyłem że najczęściej podczas ruszania, przy skrecaniu zawsze coś strzeli. Jakby coś się napinalo i jest strzał. Możliwe że to stabilizator? Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 A DCCD jak ustawione?Czy niezależnie od ustawień DCCD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Nie zwróciłem uwagi na to szczerze mówiąc! Zazwyczaj podczas ruszania jak jest ustawione na auto. Jak już mówilem, tylko podczas ruszania i bardzo rzadko podczas wchodzenia w zakręt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wit411 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 A nie jest to po prostu tylni zawias? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Wydaje mi się ze gdyby to był zawias to częściej tak by sie działo! ??? Sprawdze jutro jeszcze na innym ustawieniu Dccd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sole3 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 (edytowane) Przy parkowaniu zawsze przełączam Dccd na "O" Edytowane 1 Lipca 2014 przez sole3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Ale ja nic nie wspominalem o parkowaniu Sole3 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sole3 Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 (edytowane) podczas ruszania, przy skrecaniu No dobra , przy "odparkowaniu" też tak robię Tak poważnie , rozpinam przy parkowaniu , ciasnych nawrotach na asfalcie , gdy ruszam z dużym skrętem itd. Pozdro Edytowane 1 Lipca 2014 przez sole3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 (edytowane) Wiem o co chodzi;-) sole3. Sprawdzałem właśnie ustawienia dyfra i niestety, nie ważne jak ustawie dyfer jest identycznie. Zawsze podczas ruszania, gdy skrecam! Pozdrawiam Edytowane 1 Lipca 2014 przez abecer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Oleje w napędach dawno wymieniałeś? Tak czy tak,proponuję podjechanie do warsztatu i ocenę przez konkretnego mechanika.Może to być drobiazg lub problem z napędami. Przez net nie słysząc auta i odgłosów,to raczej trafnej diagnozy się nie postawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Na dzień dzisiejszy mam przebieg 4000 odkąd wymienialem wszystkie oleje! Podjade do mechaniora, niech sprawdzi! Dzieki chlopaki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 Na dzień dzisiejszy mam przebieg 4000 odkąd wymienialem wszystkie oleje! Pozostaje pytanie czy został dobrze dobrany olej do napędów z DCCD.Powinien być oznaczony parametrem LS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Masz moze gwint ?????mi sie z tyłu cos rozkreciło w amortyzatorze KW i było cos takiego https://www.youtube.com/watch?v=nuLgZ4bMwdA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 2 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Witam. Olej do dyfra był dobierany zgodnie z zaleceniami producenta, miał oznaczenie Ls. Nie mam gwinta! Zawieszenie mam seryjne oprócz sprężyn Sprt. Dźwięk w moim przypadku jest całkiem inny niż na filmie poniżej! Wątpie żeby to miało coś wspólnego z dyfrem, jest tak tylko podczas ruszania/cofania, bardzo rzadko podczas jazdy. Jak już wspominałem, zupełnie jakby coś sie napinalo, dochodzi do maksimum i jest typowy trzask!:-/. Jakby to coś wracało z stanu napięcia-potem powrót do stanu normalnego. Bede miał czas za kilka dni to podjade do mechanika! Dzięki Wiem że nie jest łatwo odpowiedziec na coś czego sie nie slyszy lub nie widzi. Myślałem że może ktoś juz miał taki przypadek i od razu będzie wiedział ocb:-) Dziekuje za usiłowanie pomocy. Jak: coś bede wiedział to napisze.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 2 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 Po Plejadach miałem stuki z okolic tylnego dyfra przy ruszaniu i zmianie biegów (w momencie puszczania sprzęgła). W głowie już panika (dyfer, skrzynia, pogrom ogólnie), po czym na podnośniku okazało się, że między dyfer a budę powpadało kilka większych kamieni i to tone waliły przy okazji naprężeń w napędzie... koszt naprawy 0 zł... Oby u Ciebie było podobnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sole3 Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Wyjaśniło się ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 6 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 Wlasnie jeszcze nie!:-/ Mechanik ma urlop do 14ego. Dopiero wtedy bedzie cos wiadomo. Jak coś to opisze chorobę sti! Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORDSEQ Opublikowano 6 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2014 (edytowane) Siema, Od niedawna u mnie jest ten sam efekt, Tylko przy powolnym i dużym skręcie, Niedawno ułamał mi się stabilizator 25mm cobba i waliło wszystko co mogło, Teraz wstawiłem seryjny, (Auto nagle skręca jak wściekłe) ale przy każdym manewrowaniu coś musi brzdęknąć ;/ DCCD -auto. Może łączniki staba jakoś w środku są połamane? Będę to jeszcze weryfikował, gdyż do tego drążka zakładam nowe poliuretany. PS: U mnie to pstryka z przodu ;/ Edytowane 6 Lipca 2014 przez LORDSEQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 LORDSEQ chyba mamy coś wspólnego!! Po twoim opisie widze ze problem jest identyczny. Ja jak narazie jeszcze nic nie wiem. Dzięki za info! Pozdrawiam Juz wiem. Winny jest stabilizator!:-D. Dobrze ze nic poważniejszego. Jutro bede go wymieniał! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sole3 Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Cały stab do wymiany czy łączniki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORDSEQ Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 (edytowane) Tymczasem u mnie stukał sworzeń wahacza przedniego, Edytowane 9 Lipca 2014 przez LORDSEQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Wymieniam całość bo mam jeden grubszy!:-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się