marhof Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 (edytowane) Kilka słów wstępu: Po Plejadach mi się zawieszenie poprzestawiało i auto zaczęło ciągnąć w lewo. Dzisiaj byłem na geometrii: prawe przednie koło: kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy się zwiększył (prawy przód +3'46, lewy +3'22), wcześniej były identyczne (+3'22) pochylenie koła: (prawy przód: -0'35, lewy przód -0'22), wcześniej była różnica 0'04 Prawym przodem wydzwoniłem na hopie na ostatniej próbie terenowej Wartości mogłem trochę przekręcić, jednak różnice bezwzględne pomiędzy stroną prawą, a lewą - nie. Na moją prośbę prawe przednie koło zostało ponownie wyregulowane (przy tym prawie kłótnia z mechanikiem, bo według niego Subaru to nie MErcedes i kąta pochylenia koła ustawić się nie da z przodu ). Efekt jest taki że prawa strona wróciła do normy, tzn różni się od lewej o +/- 0'05. Moje pytanie do Was: Jak to możliwe, ze regulacja pochylenia koła wpłynęła na kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy? Byłem pewien, że do zmiany/regulacja tego drugiego nie jest możliwa, poza fizyczną ingerencją w mocowanie amorka... Edytowane 30 Czerwca 2014 przez marhof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 zmiany/regulacja tego drugiego nie jest możliwa, poza fizyczną ingerencją w mocowanie amorka. tak,. Może pomiar coś nie wyszedł , nie wyzerował dobrze, krzywizny felg nie skompensował. albo luz w zawieszeniu. Te apostrofy ' to stopnie , nie minuty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 minuty, ale tej 'kropki' ktora tam powinna być znaleźć nie mogę, więc takie przesunięcie zrobiłem Ciekawy jestem tych kątów, bo dzwon był konkretny przy lądowaniu (ucho przednie do holowania zgięte o 90 stopni, a jak tył dobił, to bak paliwa zrobił się wklęsły... ). I tak w sumie jestem zadowolony, bo myślałem, że po czymś takim w zawieszeniu będzie większa masakra. Wciąż mam fabryczne SLS'y, ciekawe jak długo jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się