marhof Posted June 30, 2014 Share Posted June 30, 2014 (edited) Kilka słów wstępu: Po Plejadach mi się zawieszenie poprzestawiało i auto zaczęło ciągnąć w lewo. Dzisiaj byłem na geometrii: prawe przednie koło: kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy się zwiększył (prawy przód +3'46, lewy +3'22), wcześniej były identyczne (+3'22) pochylenie koła: (prawy przód: -0'35, lewy przód -0'22), wcześniej była różnica 0'04 Prawym przodem wydzwoniłem na hopie na ostatniej próbie terenowej Wartości mogłem trochę przekręcić, jednak różnice bezwzględne pomiędzy stroną prawą, a lewą - nie. Na moją prośbę prawe przednie koło zostało ponownie wyregulowane (przy tym prawie kłótnia z mechanikiem, bo według niego Subaru to nie MErcedes i kąta pochylenia koła ustawić się nie da z przodu ). Efekt jest taki że prawa strona wróciła do normy, tzn różni się od lewej o +/- 0'05. Moje pytanie do Was: Jak to możliwe, ze regulacja pochylenia koła wpłynęła na kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy? Byłem pewien, że do zmiany/regulacja tego drugiego nie jest możliwa, poza fizyczną ingerencją w mocowanie amorka... Edited June 30, 2014 by marhof Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted June 30, 2014 Share Posted June 30, 2014 zmiany/regulacja tego drugiego nie jest możliwa, poza fizyczną ingerencją w mocowanie amorka. tak,. Może pomiar coś nie wyszedł , nie wyzerował dobrze, krzywizny felg nie skompensował. albo luz w zawieszeniu. Te apostrofy ' to stopnie , nie minuty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marhof Posted June 30, 2014 Author Share Posted June 30, 2014 minuty, ale tej 'kropki' ktora tam powinna być znaleźć nie mogę, więc takie przesunięcie zrobiłem Ciekawy jestem tych kątów, bo dzwon był konkretny przy lądowaniu (ucho przednie do holowania zgięte o 90 stopni, a jak tył dobił, to bak paliwa zrobił się wklęsły... ). I tak w sumie jestem zadowolony, bo myślałem, że po czymś takim w zawieszeniu będzie większa masakra. Wciąż mam fabryczne SLS'y, ciekawe jak długo jeszcze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now