Overshoe Opublikowano 22 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2019 A gdzie znajdę korek spustowy do oleju w skrzyni? Tam tyle śrub że nie wiadomo która odkręcić, chyba z ktoś poratuje jakimś "maulalem". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Korek mniej więcej na środku skrzyni, duży torx, nie pamiętam ale chyba nr 70, kupiłem go osobno bo nie miałem tak dużego w zestawie kluczy nasadowych. Przynajmniej u mnie tak to wygląda w SG 2.0 N/A manualna skrzynia, da się olej spuścić od strony drzwi kierowcy, na lewarku, i podstawiając jakąś kobyłkę dla bezpieczeństwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreVet Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 W dniu 15.08.2019 o 19:43, yaroz napisał: Korek mniej więcej na środku skrzyni, duży torx, nie pamiętam ale chyba nr 70, kupiłem go osobno bo nie miałem tak dużego w zestawie kluczy nasadowych. Przynajmniej u mnie tak to wygląda w SG 2.0 N/A manualna skrzynia, da się olej spuścić od strony drzwi kierowcy, na lewarku, i podstawiając jakąś kobyłkę dla bezpieczeństwa. Witam wszystkich serdecznie! Jestem świeżo po wymianie płynów ustrojowych w Forku SH. Olej w tylnym dyferencjale to klucz oczkowy lub nasadka 30 (czujnik temperatury mieści się idealnie) - korek wlewowy/inspekcyjny. Korek spustowy to klucz kwadratowy lub np. grzechotka (chyba 1/2 "). Instrukcja podaje 0,8L oleju 75W90. Olej w przednim dyferencjale, skrzyni biegów i skrzyni redukcyjne. To faktycznie połączona konstrukcja połączona. Wlew przez bagnet kontrolny (po lewej stronie skrzyni, patrząc na komorę silnika od przodu pojazdu). Korek spustowy to Torx 70, na środku skrzyni - tak jak napisał poprzednik (w Forku SG). Instrukcja podaje 4,0L oleju 75W90. Forester SH 2.0 150KM N/A z manualną skrzynią biegów. Pozdrawiam Łukasz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_ek Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 a jak jest z olejami przekładniowymi w 2.0 N/A ? w warsztacie gość mówił że wymienia się oddzielnie w skrzyni, dyfer przedni i tylny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 Z ręczną skrzynią masz osobno tylny dyfer i cała skrzynie razem z przednim dyfrem ( jest to połączone). Przy automacie osobno ATF, osobno przedni dyfer i osobno tylni dyfer. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkf555 Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Czy śruby mają jakieś uszczelki, które powinno się wymienić przy okazji spuszczania oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreVet Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Z tego co pamiętam, to tylko korek miski olejowej w silniku posiada pierścień uszczelniający, a w skrzyni i w dyfrze nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Traken Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 (edytowane) Hej! Przymierzam się do zakupu Forestera 2,5 benzyna automat. Czy może ktoś poradzić jak to jest z wymianą oleju w skrzyni o cyfrach? Interesuje mnie co ile wymienia się płyny? Edytowane 20 Maja 2021 przez Traken Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się