RoadRunner Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Ile prądu ISR bierze ? Jeśli auto jest użytkowane w systemie 2 tygodnie postoju - tydzień intensywnie - 2 tygodnie postoju to jaka jest szansa, że akumulator będzie padać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 2 godziny temu, RoadRunner napisał: Ile prądu ISR bierze ? Jeśli auto jest użytkowane w systemie 2 tygodnie postoju - tydzień intensywnie - 2 tygodnie postoju to jaka jest szansa, że akumulator będzie padać ? U mnie po dwóch tygodniach postoju w podziemnej hali garażowej nie było problemu z rozruchem silnika. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce regularnie, trudno powiedzieć. Zależy w jakim stanie jest obecnie akumulator, ile ma lat, jak był eksploatowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin74 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Moj pada po 10 dniach bez jazdy, ma 3 lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek303 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Mój padł generalnie po 2 latach i 3 miesiacachWysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Licho Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 22 godziny temu, RoadRunner napisał: Ile prądu ISR bierze ? Jeśli auto jest użytkowane w systemie 2 tygodnie postoju - tydzień intensywnie - 2 tygodnie postoju to jaka jest szansa, że akumulator będzie padać ? Pobiera w stanie czuwania 50mA. ISR co jakiś czas wysyła komunikat do centrali "gdzie jestem" - i tutaj jest problem gdy nie ma zasięgu GSM, nadajnik GSM w ISR będzie próbował nawiązać łączność z centralą można domyślać się że w sposób ciągły, czyli przy pracującym non stop nadajniku GSM prąd z aku może dochodzić do 0,25A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Na stronie SIP jest już specyfikacja Foresterka MY 2018. http://www.subaru.pl/2018forester.html Z nowości pojawiło się zgodnie ze spekulacjami ogrzewanie kiery i tylnych skrajnych miejsc, jest wykrywanie obiektów w martwym polu lusterek i monitoring ruchu poprzecznego pojazdów podczas cofania. Eye sight tylko w wolnossacej benzynie. Wg. specyfikacji znikła brązowa skórzana tapicerka - być może to pomyłka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 No i cena poszła trochę w górę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacocz Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 I nie ma wersji Platinum a jest Sport w XT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) 5 godzin temu, mechanik napisał: Na stronie SIP jest już specyfikacja Foresterka MY 2018. http://www.subaru.pl/2018forester.html Z nowości pojawiło się zgodnie ze spekulacjami ogrzewanie kiery i tylnych skrajnych miejsc, jest wykrywanie obiektów w martwym polu lusterek i monitoring ruchu poprzecznego pojazdów podczas cofania. Eye sight tylko w wolnossacej benzynie. Wg. specyfikacji znikła brązowa skórzana tapicerka - być może to pomyłka... grzanie kiery i tylnych siedzisk juz mam u siebie w MY'16 (Nordic spec.), natomiast monitoring martwego pola i monitoring cofania to BARDZO fajne rzeczy w ruchu miejskim, imho btw, wlacznik grzania kiery jest w dosc nieporecznym miejscu... Edytowane 25 Sierpnia 2017 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 2 godziny temu, przemekka napisał: No i cena poszła trochę w górę. nie takie trochę - prawie 2.000€, chociaż trzeba przyznać, że kilka dynksów w tej kwocie zostało zawartych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 21 minut temu, sluf napisał: nie takie trochę - prawie 2.000€, chociaż trzeba przyznać, że kilka dynksów w tej kwocie zostało zawartych Szkoda że obecna generacja nadal nie jest dostępna z jasnym wnętrzem. Było jakieś nieśmiałe podejście do brązu jednak tylko obicia foteli i bloczków (bez plastików kiery dywaników). Teraz tylko czarne wnętrze dostępne.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 7 godzin temu, mechanik napisał: Z nowości pojawiło się zgodnie ze spekulacjami ogrzewanie kiery i tylnych skrajnych miejsc, jest wykrywanie obiektów w martwym polu lusterek i monitoring ruchu poprzecznego pojazdów podczas cofania. Szkoda, że te elementy dostępne są tylko w wersji Platinum, która w przypadku wolnego ssaka kosztuje 153 000 zł. Zwłaszcza dotyczy to elementów podnoszących bezpieczeństwo jazdy. EyeSight w standardzie w Exclusive a wykrywanie obiektów w martwym polu lusterek i monitoring ruchu poprzecznego pojazdów podczas cofania tylko w Platinum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Szkoda, że nie ma Eyesight w XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 (edytowane) O ile wzrost ceny XT Platinum/Sport nie dziwi, bo doszło parę fajnych usprawnień, to dziwi fakt że wzrosła o tyle samo (1900 eur) cena wersji XT Comfort, gdzie chyba nic nowego nie ma, ale widać taka polityka. edit: W zawiązku z czym powoli topnieją argumenty aby przejść na nowy model. Edytowane 25 Sierpnia 2017 przez grzse124 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 2 godziny temu, mechanik napisał: Szkoda że obecna generacja nadal nie jest dostępna z jasnym wnętrzem. Było jakieś nieśmiałe podejście do brązu jednak tylko obicia foteli i bloczków (bez plastików kiery dywaników). Teraz tylko czarne wnętrze dostępne.. Porsche przez jasne wnętrza miało pozew masowy w USA - bo "oślepia" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siemek Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Cena rośnie. Nie jest to dobra wiadomość. Jest to najbardziej bolesne dla kupujących nie na firmę/leasing. Mogliby chociaż jakieś pakiety wyposażenia wprowadzić a tak nie ma opcji. Albo godzimy się na wzrost ceny, albo idziemy do konkurencji. Największa szkoda, że nie poprawili komfortu foteli i nie wprowadzili regulacji odcinka lędźwiowego. Przy wysokim kursie euro słabo to widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2017 Nowy XT Sport ma nadal dobrą cenę w stosunku do tego co za nią otrzymujemy, Co innego wersja XT Comfort (dla osób które nie lubią skóry), w tym momencie jest mało atrakcyjna. Porady w stylu, kup Sport i sprzedaj fotele znam :), ale jednak jak dla mnie to spora rzeźba przy kupnie nowego samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Generalnie fajnie, że pojawiły się dodatki. Cena poszła w górę, ale chyba nadal FXT będzie na tle konkurencji dobrze wyglądał pod względem ceny. Inne auta tego segmentu o takich parametrach także podnoszą ceny. Szkoda tylko "ubogiej" gamy kolorystycznej jeśli chodzi o wnętrze. Nie wprowadzono także zmian KM i Nm. Ale o prawdopodobnych przyczynach pisano już na TF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, MKK napisał: Nie wprowadzono także zmian KM i Nm. Ale o prawdopodobnych przyczynach pisano już na TF Jeśli chodzi o moment to należy zauważyć że wszystkie modele Subaru z CVT momentu nie mają wyższego niż 350 Nm (wliczając WRX, czy japońską wersję Forestera). Można się domyślać że CVT nie jest w stanie bezpiecznie przenieść więcej. Zresztą skrzynie bezstopniowe nie nadają się do przenoszenia największych obciążeń z tego względu nie należy się spodziewać podniesienia parametrów jednostki napędowej, szczególnie momentu, chyba że Subaru w najsilniejszych modelach wstawi przekładnie dwusprzęgłowe, podobnie jak robią to inni producenci. W internecie krążyły plotki że FHI pracuje nad nową przekładnią. Zobaczymy.. Edytowane 26 Sierpnia 2017 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 W Japonii WRX S4 czy Levorg 2.0 mają 400 niuta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Poprzednie Legacy też tyle miało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2017 5 godzin temu, Kukson napisał: W Japonii WRX S4 czy Levorg 2.0 mają 400 niuta. Faktycznie, nawet sprawdziłem. W takim razie nic nie stoi na przeszkodzie upgradu jednostki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Rzekomo istnieje przepis mówiący o tym, że samochody produkowane od 31.03.2018 muszą być seryjnie wyposażone w : - system e-Call (czy montowany poprodukcyjnie ISR będzie spełniał te wymogi?), - system ogranicznika prędkości (rozpoznawanie znaków), - asystent pasa ruchu. Zastanawiam się, czy te 2 ostatnie systemy to nie jest właśnie funkcja Eyesight, i czy nie powinniśmy w związku z tym spodziewać się, że będzie ona dostępna nie tylko w 2.0i, ale też w pozostałych poziomach wyposażenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 28 minut temu, tzd napisał: - system ogranicznika prędkości (rozpoznawanie znaków), Przepraszam ale jak taki system działać ? Samoczynnie będzie ograniczał prędkość do odczytanej ze znaku drogowego ? W naszych realiach może to być nawet ciekawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 http://autokult.pl/29094,komisja-europejska-planuje-zaostrzyc-przepisy-dotyczace-obowiazkowego-wyposazenia-pojazdu http://autokult.pl/30049,obowiazkowe-wyposazenie-samochodu-od-2018-roku,all "ISA, czyli Intelligent Speed Assistance (a właściwie to: Intelligent Speed Adaptation), to ogranicznik prędkości, który po włączeniu rozpoznaje znaki drogowe dotyczące ograniczenia prędkości i nie pozwala kierowcy jeździć szybciej, niż one wskazują." Próbuję doczytać, czy te przepisy już weszły, ale nie mam potwierdzenia, że to zostało faktycznie przegłosowane w UE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się