gekoniasty Opublikowano 4 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2017 (edytowane) Dzięki chłopaki, będę obserwował. Narazie 6000 km i odpukać spokój. Jutro wymiana oleju na Sustine, zobaczymy jak będzie. Edytowane 4 Stycznia 2017 przez gekoniasty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asajenko Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Witajcie, wyciągałem dziś XT'kiem sąsiada z śniegu i wyłączyły się wszystkie systemy. Świecą się pomarańczowe kontrolki od ABS ESP i "Asystenta ruszania na wzniesieniach". Na wyświetlaczu jest informacja żeby skontrolować te systemy. Zgasiłem auto, odpaliłem i świeci się dalej. Uznałem, że zobaczę rano może komputer się zresetuje. Do głowy przyszedł mi też pomysł odpięcia akumulatora na chwilę. Ktoś miał może podobny problem? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Witajcie, wyciągałem dziś XT'kiem sąsiada z śniegu i wyłączyły się wszystkie systemy. Świecą się pomarańczowe kontrolki od ABS ESP i "Asystenta ruszania na wzniesieniach". Na wyświetlaczu jest informacja żeby skontrolować te systemy. Zgasiłem auto, odpaliłem i świeci się dalej. Uznałem, że zobaczę rano może komputer się zresetuje. Do głowy przyszedł mi też pomysł odpięcia akumulatora na chwilę. Ktoś miał może podobny problem? Pozdrawiam. Nie wiem jak w czwartej generacji Forka, ale w drugiej mrugała kontrolka jak śnieg się dostał w okolice czujników ABS. Jak stopniał to wracało wszystko do normy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asajenko Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Dzięki Rano było to samo, odłączyłem akumulator na chwilę - to samo. Odłączyłem akumulator na ~1h to samo. Po odpaleniu postanowiłem się przejechać, wprowadziłem parę razy auto w poślizg, parę razy przyhamowałem z nadzieją, ze ABS zadziała. Gdzieś po 10min jazdy nagle poczułem działający ABS i wszystko wróciło do normy. Po zgaszeniu i odpaleniu auta jeszcze raz, komunikaty już się nie wyświetliły i dalej było OK, tak więc problem mam nadzieje zażegnany P.S. To auto bez systemów jeździ zupełnie inaczej - z przykrością stwierdzam, że duży przyjemniej. Łatwiej było przewidzieć co się stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 parę razy przyhamowałem z nadzieją, ze ABS zadziała przy hamowaniu czułeś, że koła są zablokowane? "ESP" w XT pozwala na dużo, "wyłączone" pozwala na jeszcze więcej i ingeruje tylko wtedy kiedy koła faktycznie zaczynają się uślizgiwać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asajenko Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Czułem a w sumie bardziej słyszałem Taki charakterystyczny dźwięk hamowania na lodzie z zablokowanymi kołami. Z mojego doświadczenie ESP wyłączone w XT pozwala póki nie zrobisz kontry. Mi osobiście dość mocno przeszkadza zwłaszcza gdy jest np mokro bo faktycznie w aktualnej sytuacji gdy na drogach sam śnieg, to nie specjalnie przeszkadza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Dzięki Rano było to samo, odłączyłem akumulator na chwilę - to samo. Odłączyłem akumulator na ~1h to samo. Po odpaleniu postanowiłem się przejechać, wprowadziłem parę razy auto w poślizg, parę razy przyhamowałem z nadzieją, ze ABS zadziała. Gdzieś po 10min jazdy nagle poczułem działający ABS i wszystko wróciło do normy. Po zgaszeniu i odpaleniu auta jeszcze raz, komunikaty już się nie wyświetliły i dalej było OK, tak więc problem mam nadzieje zażegnany P.S. To auto bez systemów jeździ zupełnie inaczej - z przykrością stwierdzam, że duży przyjemniej. Łatwiej było przewidzieć co się stanie. Swoją drogą ciekawe, co to było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Czy śnieg na wydechu mógł spowodować mocno basowy dźwięk silnika oraz bardzo głośne schodzenie z obrotów ? Ostatnio jeździłem dużo przez śnieżną pluchę która mocno wbija mi się w podwozie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Śnieg na wydechu chyba nie bardzo. Prędzej lód, ale przecież te elementy sa gorące wiec to najwyżej na zimnym silniku mogłoby byc słyszalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 6 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2017 Stawiałbym na zamarzniętą wodę w tłumiku, powstałą ze skroplenia pary wodnej ze spalin (o ile przeważały u Ciebie ostatnio jazdy na krótkich odcinkach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Witajcie, wyciągałem dziś XT'kiem sąsiada z śniegu i wyłączyły się wszystkie systemy. Świecą się pomarańczowe kontrolki od ABS ESP i "Asystenta ruszania na wzniesieniach". Na wyświetlaczu jest informacja żeby skontrolować te systemy. Zgasiłem auto, odpaliłem i świeci się dalej. Uznałem, że zobaczę rano może komputer się zresetuje. Do głowy przyszedł mi też pomysł odpięcia akumulatora na chwilę. Ktoś miał może podobny problem? Pozdrawiam. Wyciąganie innych aut z zasp wskazane ale na manualu, z wyłączonymi systemami i na S#. Inaczej ECU zacznie zgłaszać monity, że być może przesadziliśmy. Monity gasną po iluś tam odpaleniach silnika albo po jakimś odcinku drogi - nie pamiętam dokładnie po jakim. Dudnie układu wydechowego może być spowodowane dostaniem się śniegu pomiędzy tłumik a podłogę oraz tłumiki i tylny zderzak. Przy jeździe po głębokim śniegu albo szybko po śniegu, śnieg dostanie się pomiędzy skrzynię biegów i podłogę. Następnego dnia - jak nie będzie odwilży - poczujecie dość spore wibracje po odpaleniu auta, zwłaszcza w dieslach. Nie przejmować się, rozgrzać skrzynię, śnieg/lód stponieje. Dla bardziej zawziętych jest opcja wyczyszczenia śniegu zaraz po takiej jeździe albo wstawienie do garażu - co przy wyjazdach w góry może być kłopotliwe bo przeważnie auta nocują pod chmurką. Odpalajcie auta z całkowicie wyłączonymi światłami: wyłącznika na pozycję "0" i z wyłączoną klimą, podgrzewaniem siedzeń itd. Przy spadku napięcia choćby przez chwilkę poniżej 12 V nie odpalicie auta! Piszę to z perspektywy wyjazdu zimowego w Bieszczady ale tam było -30 i potężny wiatr, a droga pomiędzy Ustrzykami Gónymi, a Wetliną była ... wspaniała W każdym bądź razie życzę posiadaczom Forków śnieżnej zimy - niestety w Poznaniu śniegu jak na lekarstwo 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartyMcFly Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Ciekawe, w nowym Forku nie da się zupełnie wyłączyć kontroli trakcji? W mojej Imprezie 06 też kiedyś po zabawach w śniegu wyłączył się na amen ABS. Kilka razy restart i zaskoczył z powrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Niestety nie da się. W ogóle chyba mało gdzie się da. Dlatego najsympatyczniejszy jest stary forek, który jej nie ma w ogóle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2017 Ja to chyba coś już urwałem , faktem jest że od tygodnia non stop jeżdżę po śniegu/lodzie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Może tylko blaszkę osłonową układu wydechowego albo klips zderzaka? Czego my nie pourywaliśmy... Póki jedzie to jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 9 Stycznia 2017 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Monity gasną po iluś tam odpaleniach silnika Po 5 uruchomieniach silnika. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arktomas1 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Monity gasną po iluś tam odpaleniach silnika Po 5 uruchomieniach silnika. Pozdrowienia Potwierdzam, po tym jak mi się rozładował akumulator podczas weekendowych mrozów, trochę się zestresowałem jak mi wyskoczył tryb awaryjny plus awaria hill asista oraz układu kontrolnego spalin. Ale po pięciu odpaleniach wróciło wszystko do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Wystarczy odpiąć minus i po sprawie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Właśnie zanotowałem (pewnie w wyniku mrozu) przedziwną "usterkę" w samochodzie. Puściła ... uszczelka filtra oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Chyba ktoś jej nie przetarł olejem przed przykręceniem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 (edytowane) Panowie - wymienialiście już baterię w kluczyku ? ( wersja Platinum ) Gdzieś chyba w tym wątku był nawet post na ten temat, ale na szybko nie potrafię go namierzyć. Edit: namierzyłem baterię : CR1632 Edytowane 16 Stycznia 2017 przez Woszkowaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KGSub Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Ja wymieniałem po 2,5 roku. Sam kupiłem, bo w serwisie nie mieli. Potem zaczęły się małe kłopoty - czasami kluczyk nie działał; coś jakby potrzebował zakodowania czy coś. Ale po paru incydentach mu przeszło i teraz działa bez zarzutu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 @@Woszkowaty, Jak wymienisz to daj znać. Potrzebny jakiś reset czy coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 @@Woszkowaty, Jak wymienisz to daj znać. Potrzebny jakiś reset czy coś? Wymieniałem batere - nie potrzeba żadnego resetu. Zwykła mechaniczna czynność - stara OUT, nowa IN i działa Obudowa bardzo łatwo otwiera się wyciągniętym z obudowy kluczem awaryjnym - jest specjalna szczelinka do podawżenia połówek obudowy. Naprawdę dobrze przemyślane i bardzo proste do wykonania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekd Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 @@Woszkowaty, Jak wymienisz to daj znać. Potrzebny jakiś reset czy coś?Wymieniałem batere - nie potrzeba żadnego resetu. Zwykła mechaniczna czynność - stara OUT, nowa IN i działa Obudowa bardzo łatwo otwiera się wyciągniętym z obudowy kluczem awaryjnym - jest specjalna szczelinka do podawżenia połówek obudowy. Naprawdę dobrze przemyślane i bardzo proste do wykonania. Ja poprosilem zegarmistrza o wymiane. Co ciekawe mam tez rozladowany kluczyk ktory od poczatku lezy w szufladzie Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się