Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Ja jedyne co bym zmienił to obniżył fotele tak jak jest w poprzednich generacjach Foresterów. Już nawet to trzymanie boczne mogłoby pozostać na takim poziomie jak jest, ale wysokość siedziska zdecydowanie często mnie drażni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jedyne co bym zmienił to obniżył fotele tak jak jest w poprzednich generacjach Foresterów. Już nawet to trzymanie boczne mogłoby pozostać na takim poziomie jak jest, ale wysokość siedziska zdecydowanie często mnie drażni.

Tu jest film z projektowania obecnego Forestera.Mowia ze dali siedzenia wysoko zeby byla dobra widocznosc przed maska.Wysokosc siedziska jest najwyzsza ze wszystkich dotychczasowych Foresterow. Jest tez moment pokazujacy badanie odbijania sie swiatla od maski w czasie jazdy .Jej ksztalt ma znaczenie dla tego co widzi kierowca i na czym sie skupia w czasie jazdy.Siedzenie jest tak wysoko zeby mniej odbic bylo widocznych dla oczu. Zalezalo im tez zeby slup o wysokosci jednego metra byl widoczny z pozycji kierowcy niezaleznie z ktorej strony sie ona znajduje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jedyne co bym zmienił to obniżył fotele tak jak jest w poprzednich generacjach Foresterów. Już nawet to trzymanie boczne mogłoby pozostać na takim poziomie jak jest, ale wysokość siedziska zdecydowanie często mnie drażni.

Tak to właśnie jest, że wszystkim dogodzić trudno. Mnie i żonie bardzo odpowiadają obecne, wysoko umieszczone siedziska. Do tego fotel kierowcy jest podniesiony na max

Forek to nie BRZ i wg mnie im więcej genów z terenówki tym lepiej. W innym aucie byłby to minus, ale w Forku to IMHO zaletą.

To samo z oknem dachowym, które dla nas ma same zalety i będzie to must have w kolejnym aucie. Na forum jednak są osoby które tej opcji nie uważają..

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm.. Oglądać od 4:20

 

 

Co oni tu nakombinowali?

 

Krawietz

Klasyczny manual z centralnym mechanizmem różnicowym - i idzie jak po maśle.

Wszelkie haldexy, sprzęgła wielopłytkowe to imitacje stałego napędu.

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wszelkie haldexy, sprzęgła wielopłytkowe to imitacje stałego napędu.

 

bez przesady, akurat napęd na 4 to niewiele ma z tym w wspólnego, auto stoi cały czas na przyczepnym i gdyby tylko moment z silnika był odpowiednio przekazywany na którąkolwiek os bez problemu by sobie poradził

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Klasyczny manual z centralnym mechanizmem różnicowym - i idzie jak po maśle.

 

I z dobrym reduktorem. W obecnym Forku N/A spalisz sprzęgło zanim wyjedziesz na taki krawężnik. ;)

Prawda :-)

 

 

Ale po kij pod taaaki krawężnik podjeżdżać ;-)

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm.. Oglądać od 4:20

 

 

Co oni tu nakombinowali? 

 

Krawietz

Ja na to złożyłem oficjalną reklamację i ustne stanowisko subaru jest takie, że ta skrzynia tak ma.

 

A wykryłem to przez przypadek, jak zjechałem z górki i już nie dało rady cofnąć, czyli koła nie muszą być o nic zaparte, wystarczy odpowiednia górka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...