Izotom Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 a dla aut zza wielkiej kałuży ?Dostałem info z DT, że dla US Spec nie ma konieczności reprogramowania. W USA nie ale na warunki UE chyba tak. Z tego co wiem to kwestia innego paliwa niż zakładano w sensie specyfikacji ... Ale poddaje się krytyce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Czy informacja na wyświetlaczu "SPRAWDŹ OPONY" należy do tych okresowych (ustawionych przez producenta), które można usunąć z historii i ustawić np. na za kolejne 4 miesiące? Czy też jest to faktycznie jakaś usterka? Ciśnienie w kołach wygląda ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yossarian Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Należy do okresowych, można usunąć/samo tez po jakimś czasie znika.W wątku juz było jakieś 435 postów temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Dzięki yossarian od tygodnia nie znika póki co... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Czy informacja na wyświetlaczu "SPRAWDŹ OPONY" należy do tych okresowych Wow, gdzie co jak kiedy? Ja nic takiego nie miałem. Jakiś wybrak mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Wow, gdzie co jak kiedy? Ja nic takiego nie miałem. Jakiś wybrak mam Albo dla świętego spokoju masz ustawione pojawienie się komunikatu po 100.000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Wow, gdzie co jak kiedy? Ja nic takiego nie miałem. Jakiś wybrak mam Albo dla świętego spokoju masz ustawione pojawienie się komunikatu po 100.000 km Powiem tak: dobrze, że tego nie mam bo i tak trzeba kontrolować stan ogumienia w zależności od specyfiki jazdy i terenu po jakim się jeździ, a nie w momencie kiedy da znać komputer. Widać moje ASO wie o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Chyba każdy to ma...kwestia ustawienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Nie czytałem instrukcji obsługi. Miałem nadzieję, że od 6 lat nic się nie zmieniło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Nie czytałem instrukcji obsługi. Nic nie straciłeś. Lektura ciężka, z błędami, niejasna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 (edytowane) Możemy otworzyć forumowy "book club" i umawiać sie co wieczór na omówienie kolejnego rozdziału Edytowane 17 Lipca 2014 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Przy świecach i dobrym winie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilkor Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 No to mamy postanowione. Na zimę użyjemy kominka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekd Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Witam Ostatnio chciałem sobie zajrzeć do silnika(w sumie od czasu zakupu tego nie robiłem a pękło już 7k km;) ) Na klapie od spodu jest jakiś czarny materiał w którym zrobiła się dość spora dziura i wystaje jakaś żółta wata. czy może ktoś coś takiego zaobserwował u siebie ? miejscu gdzie jest ta dziura jest troszkę wytarty plastik na silniku więc dziura powstała przez tarcie. Może to głupie pytanie ale do czego służy ten materiał ? czy powinienem się tym martwić i pojechać do serwisu ? czy ta wystająca wata może się zapalić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Pewnie chodzi o matę wygłuszającą, którą najczęściej zjadają gryzonie. Ale dobrze by było, gdybyś zrobił fotę i wrzucił tu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekd Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 ok. wieczorem pstryknę wstawię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 To mata wygłuszająca. Wydrapują ją tchórze/fretki i robią sobie z tego legowiska/posłanie. Czasem też "mieszkają" w komorze silnika i pozostawiają resztki kolacji. Skuteczne bywa staranne (i delikatne) wymycie komory silnika i zastosowanie preparatu odstraszającego. Spryskanie należy powtórzyć po dwu tygodniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekd Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Przyjrzałem się temu z bliska. Nie jest to wygryzione a raczej jak by odgniecione i przetarte. Pomyślałem nawet przez chwile ze to jest od bagnetu przy mijsce olejowej ale jest troszkę obok. w załączniku foto niestety kiespkiej jakości(robione telefonem). wracając do pytania. czy powinienem się tym martwić ? czy odsłonięty materiał może się zapalić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranczo Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Hej, Mam pytanko nt. rozgrzewania silnika w XT-eku. Przy zakupie zostałem pouczony przez dealera, że jechać można dopiero po rozgrzaniu silnika i zgaśnięciu niebieskiej lampki. Na jeździe próbnej i przy odbiorze auta lampka gasła migusiem. W realu zwykle świeci się 2-3 minuty co jest wkurzające zwłaszcza jak człowiek się śpieszy... W instrukcji (pkt 3-17 i 18) nie napisali nic na temat zakazu czy nawet niewskazania jazdy z zimnym silnikiem i skupili się na ostrzeganiu przed jego przegrzaniem. To jak to w końcu jest? Nie można, nie wskazane, nieekonomiczne czy może nieistotne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Chyba ten co Cię pouczał był po prostu niedouczony.... jedziesz normalnie unikając przeciążenia zimnego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Przyjrzałem się temu z bliska. Nie jest to wygryzione a raczej jak by odgniecione i przetarte. Pomyślałem nawet przez chwile ze to jest od bagnetu przy mijsce olejowej ale jest troszkę obok. aż sprawdzałem u siebie mata idealnie cała, więć może faktycznie jakieś fretki W realu zwykle świeci się 2-3 minuty co jest wkurzające zwłaszcza jak człowiek się śpieszy... W instrukcji (pkt 3-17 i 18) nie napisali nic na temat zakazu czy nawet niewskazania jazdy z zimnym silnikiem i skupili się na ostrzeganiu przed jego przegrzaniem. To jak to w końcu jest? Nie można, nie wskazane, nieekonomiczne czy może nieistotne? ruszasz i jedziesz delikatnie, przynajmniej ja tak robie, gaśnie podczas jazdy latem po kilinastu sekundach -na postoju pwnie dłużej. Ale w palinik mozna dać jak już nabierze temperatury, ja się powstrzymuje do około 80 -85 st, i też mam pytanie do rozeznanych w temacie kiedy można mocniej pczyciśnąć, od jakiej temp. oleju ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranczo Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Dzięki za pomoc. Jak się ruszy to szybciej się rozgrzewa niż na luzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 kiedy można mocniej pczyciśnąć, od jakiej temp. oleju ? Przy temperaturze 70*C oleju można zacząć wykorzystywać możliwości silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Przy temperaturze 70*C oleju można zacząć wykorzystywać możliwości silnika. dzięki to mnie cieszy, bo zazwyczaj czekałem troszkę dłużej a czasami nie bywa to latwe to pójdę za ciosem i kolejne pytanie- czy zmiany trybu pracy skrzyni można dowolnie zmieniać podczas jazdy, także z uwzględnienim trybu manualnego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Szanowni, przypominam/informuję, że w sieci ASO dostępna aktualizacja oprogramowania do Foresterów XT. Uaktualnienie oprogramowania jest zalecane przez producenta.Grzesiu - dotyczy też samochodów z produkcji 2014 ? to pójdę za ciosem i kolejne pytanie- czy zmiany trybu pracy skrzyni można dowolnie zmieniać podczas jazdy, także z uwzględnienim trybu manualnego ? Jeśli masz na myśli możliwość zmiany trybu D na tryb M - można to zrobić zarówno w czasie postoju jak i jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się