lukass Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Jak trudno ( czy jest to możliwe ) zmienić fotele z Forka na te z Outbacka? Nawet jakby pasowały "mechanicznie" na otwory montażowe to jest drugi większy problem - poduszki boczne. Nikt o zdrowych zmysłąch nie zagwarantuje że ukłąd poduszek bedzie działał prawidłowo nawet jak się uda je podłączyć, a prywatnych crash-testów nowego Forka z fotelami od OBK raczej nikt nie będzie przeprowadzał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł K Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Witam, Jestem świeżo po nabyciu nowego XT (2700 km). Mam pytanie czy ktoś z Was miał problem z odpalaniem? Czasami zdaża mi się, że po dłuższym postoju po wściśnięciu "start" nie odpala od razu tylko kilka razy zakręci. Potem wszystko idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Te czynności i tak wykona tapicer który pracuje dla ASO. To zależy - jak oklejałem szyby w Outbacku to boczki drzwi ściągali serwisanci w ASO, a ekipa od oklejania zajmowała się tylko oklejaniem Ja jestem chorobliwym pedantem i jak później coś jest porysowane, skrzypi itd. to bardzo mnie to irytuje. We wrocławskim ASO mają świadomość, że jestem lekko (a może nawet nie lekko ) stuknięty, więc jestem pewien, że nawet jeżeli częściowo teraz te operacje będzie wykonywał tapicer to zrobi to starannie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Parę razy też to miałem, dłużej kręcił niż zwykle i momentami tak jakby się krztusił, ale ostatecznie odpalał i też potem chodził normalnie - może to jest urok odpalania przyciskiem (w sensie, że robi to automat a nie my). Jak będę na przeglądzie za tydzień, to zwrócę na to uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 W Forku raz mi się tak zdarzyło i to mimo tego, że silnik był trochę podgrzany przez Webasto. W Outbacku nigdy nie miałem z tym problemu choć używałem go znacznie dłużej. Może jest bardziej wrażliwy na paliwo? (w końcu w 2.0DIT jest bezpośredni wtrysk) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Czasami zdaża mi się, że po dłuższym postoju po wściśnięciu "start" nie odpala od razu tylko kilka razy zakręci. Potem wszystko idealnie. Ukłądy wtrysku bezpośredniego benzyny są wysokociśnieniowe. Prawdopodobnie tak jak w innych konstrukcjach i w Forku są 2 pompy paliwa - elektryczna w zbiorniku której zadaniem jest tylko podanie paliwa do komory silnikowej i mechanicznie napędzana pompa wysokociśniowa przy silniku. Najpawdopodobniej po dłuższym postoju spada ciśnienie i pompie mechanicznej chwile musi zając jego dobicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drozder Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Witam, Jestem świeżo po nabyciu nowego XT (2700 km). Mam pytanie czy ktoś z Was miał problem z odpalaniem? Czasami zdaża mi się, że po dłuższym postoju po wściśnięciu "start" nie odpala od razu tylko kilka razy zakręci. Potem wszystko idealnie. Też to przerabiałem dwukrotnie w przeciągu 2 tygodni. U mnie działo się tak po nocce przestanej w garażu podziemnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Tez tak miale dwa razy, wiec widze, ze nie jestem sam z tym "problemem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yossarian Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Być może dlatego w manualu jest rozbudowana sekcja nt.co zrobić jeśli keyless nie zadziała za pierwszym razem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 (edytowane) Lejcie 98 jeśli tego jeszcze nie robicie. W naszym Comfrocie nie ma takich problemów. Edytowane 29 Października 2013 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł K Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Czyli są dwie opcje: 1. Ten typ tak ma i trzeba z tym żyć, i znosić ironiczny uśmiech zadrosnego sąsiada, który słyszy ksztuszącego się o poranku XT, 2. Czeka nas ogólopolska akcja serwisowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Ja leję 98, pomimo napisu na klapce wlewu paliwa Natomiast odnoszę wrażenie, że problem może tkwić w "zbyt czułym" mechaniźmie odpalającym silnik, który "za wcześnie" uznaje, że silnik zaskoczył i przerywa rozruch, po czym go ponawia. Izotom, jeśli masz wersję komfort to odpalasz go z kluczyka, nigdy nie zdarzyło Ci się kręcić go odrobinę dłużej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 (edytowane) Odpalanie kluczykiem ma ten jeden plus, że można poczekać na pozycji II (podajże) aż ucichnie praca pompy w baku i wtedy odpalamy silnik. Niestety te guziczki mogą tak mieć. Troszkę jaj mielismy też z Renault Megane z tym systemem i wyleczylismy się z tego. Ale brakuje, zwłaszcza mojej małżonce, "kluczyka" bez kluczyka Spróbujcie dwa baki przejździć na 98. jeśli to nic nie da do TTTM i koniecznie trzeba to wpisać w odpowiednim wątku Problem miałem dwa razy: raz w Rumunii: pomogło czyszczenie filtr powietrza, drugi raz na Krymie: pomogła wymiana filtra powietrza. Lecę spytać ... Nie mieliśmy. Przemekka, pewnie mazs rację. Powód może być prozaiczny czyli program startu może być zbyt szybki. Edytowane 29 Października 2013 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł K Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Ja leję 98, pomimo napisu na klapce wlewu paliwa Ja też pomimo tego napisu leję od początku wyłącznie 98. Dzwoniłem do ASO i powiedzieli mi, że jeżeli nie gaśnie i tylko chwilę dłużej kręci to wszystko jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Dla nich zawsze wszystko jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Macie 3 lata gwarancji więc nie ma co się cackać tylko trzeba śmigać. W naszym aucie po 25 000 km nie ma żadnych problemów, co prawda ja jestem głuchy a Izka kuleje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Dla nich zawsze wszystko jest OK Święta racja dotyczy wszystkich marek! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Mój problem z zapłonem bezkluczykowym dotyczył zepsutego czujnika przy pedale sprzęgła,być może ten sam czujnik przy CVT jest przy pedale hamulca.Objaw był taki,że dioda na przycisku nie zmieniała koloru z pomarańczowego na zielony jak powinna to robić podczas wciśniętego sprzęgła.Niestety nie udało się tego zdiagnozować przed wyjazdem na wakacje rok temu i z tego powodu miałem mocno stresujący wyjazd,a powód był banalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 W poprzednim Forku jak nawalił nam czujnik przy pedale sprzęgła nie miałem kontroli trakcji, ABS i świeciła się kontrolka check engine więc było zabawnie zwłaszcza, że miało to miejsce zimą. Wtedy wyszło na jaw, że gdyby nie te systemy to ciężko było forka utrzymać na zaśnieżonej drodze jadąc żwawo. Trzeba się było trochę napracować przy kierce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 (...) chciałbym podzielić się pierwszymi wrażeniami z użytkowania Forestera XT (...) Świetny tekst Z racji tego, że mamy na forum specjalne miejsce przeznaczone na większe treści pozwoliłem sobie wypromować Twój tekst jako artykuł: Nowy Forester XT, mam nadzieję, że nie będziesz miał nic przeciwko temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Gdzież bym miał coś przeciw Bardzo się cieszę, że i czuję się zaszczycony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Bardzo się cieszę No to git Jakbyś chciał jeszcze popełnić jakiś większy tekst to możesz pisać od razu w artykułach: http://www.forum.sub...e/articles.html wystarczy kliknąć Dodaj rekord, wyprać kategorię, nadać tytuł, podać treść i zapisać... Tak przygotowany artykuł zostanie opublikowany niezwłocznie po akceptacji moderatorni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 OK. Będę pamiętał A wracając do tematu foteli - ostatecznie zdecydowałem się po prostu na wymianę całej tapicerki skórzanej na skórę z alcantarą, zamiast wypruwania tylko środkowych elementów. To co prawda wyjdzie znacznie drożej, ale mam nadzieję znaleźć chętnego na fabryczną tapicerkę, która zostanie zdjęta z foteli, więc ogólnie bilans powinien wyjść podobny. Skóra będzie grafitowa, alcantara jasno szara + przeszycia jasną nitką. Przy okazji zostanie poprawione podparcie lędźwiowe. Jak operacja zostanie zakończona, zdam relację na forum jak to wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 zdam relację na forum jak to wyszło. Wyjdzie napewno super. Co do podparcia, dowiedz się czy nie dadzą rady zamontować regulacji, ZTCW jest to nawet niedrogie - ja jeszcze Forka nie posiadam, więc szczegółowo się na razie nie dowiadywałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Taki fotel to skarb,można go potem przełożyć do kolejnego Forka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się