sjak Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) Może i się spotka. Ale dopiero, jak trądziku się pozbędzie A BTW - wczoraj odwoziłem dziecko na Mazury (Forkiem), w sumie ponad 600 km, średnie spalanie z trasy - 8,2. @Madox - nie 18,2, tylko 8,2 Natomiast miałem dziwny objaw. Po zatrzymaniu się obroty spadły w okolice 400 a samochodem zaczęło rzucać jak kotem po tabletkach. Po przegazowaniu problem znikł, więcej się nie powtórzył. Edytowane 20 Lipca 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Wchodzisz ? że wam jeszcze chce się dyskutować.... w okolice 400 a samochodem zaczęło rzucać jak kotem po tabletkach. Po przegazowaniu problem znikł, więcej się nie powtórzył. paliwo ?.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Dzwoniłem do ASO - typują czujnik położenia wałka rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 jeżeli się powtórzy to może tak być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) temat LED-ów /dla niektórych niestety / - wciąż powraca... Jako, że nie byłem zbyt zadowolony z tych Ledów z SIP-u /montowanych w skrzelach/ z powodu ograniczonej ich widoczności Wzmocniłem całość - oświetleniem fabrycznym ale zamiast tradycyjnych żarówek P13W - zamontowałem w ich miejsce żarówki LED - bo gryzły mi się stylistycznie po całości, poza tym wersja z Ledowymi żarówkami jest bardziej widoczna Już wcześniej taki patent podawali inni koledzy - zatem zakupiłem takie żarówki http://allegro.pl/zarowka-led-p13w-6w-smd-drl-audi-a4-b8-508-yeti-i5384950222.html i opiłowałem dolny pierścień ok 2mm na średnicy zamontowałem i wygląda to tak jak na zdjęciach poniżej. Wniosek jest taki, że te Ledy z ASO pełnią generalnie tylko rolę dekoracyjną a faktycznie widać nas tylko na tych fabrycznych dziennych. Przy okazji podczas wakacyjnych wyjazdów widziałem już kilka FXT i najbardziej widoczny z daleka był ten, który miał dołożone najczęściej spotykane - zwykłe poziome Ledy w dolnej części zderzaka - jest tam taka luka na ok 4-5cm szerokości. Może nie wygląda to elegancko i fabrycznie - ale widać to z daleka i jest możliwość założenia czegoś firmowego /Philips, osram/ już za 400 - 600zł. A i mi też w tych Ledach z Sip-u padł już jeden ledzik - wymieniono na gwarancji. Edytowane 20 Lipca 2015 przez jozef1972 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Natomiast miałem dziwny objaw. Po zatrzymaniu się obroty spadły w okolice 400 a samochodem zaczęło rzucać jak kotem po tabletkach. Po przegazowaniu problem znikł, więcej się nie powtórzył. A długo to trwało?Czy natychmiast "przegazowałeś" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Co Wy chcecie ode mnie z tym spalaniem.Byłem na jednej jezdzie i podniosłem całe spalanie,pojechałem ,po tym co mówiliście na drugą i wykasowałem średnie i wróciłem i było 20.To auto po mieście miało straszny problem z obniżeniem spalania ,zaczęło chyba od ponad 20 i nie mogło zejść zdaje się poniżej 17 ,a starałem się jechać delikatnie po mieście.I jechałem delikatnie,nigdy normalnie tak nie jeżdżę.CLA AMG 360koni zboksowane i jak wyjechałem na miasto ,wystarczyło trochę mniej gazu i spalanie spadało w oczach-a też zaczynało od 20 ,czy ponad 20.W zasadzie byłem w szoku jadąc tym xt,bo nigdy w żadnym aucie nie miałem sytuacji,żeby jadąc tak delikatnie,spalanie tak nie chciało się obniżać ze startowego ,które zawsze jest wysokie w każdym aucie.Po tej jeżdzie wyjechałem swoim Outbackiem dieslem i jechałem tak nieekonomicznie ,jak potrafię na podobnym odcinku.Pedał w podłogę,mimo ,że nie było takiej potrzeby,ostro po mieście,170 na trasie i po tych 25km może ,miałem średnie 6.8.Czyli 6.8 versus 20 A żona wczoraj zrobiła trasę Tuchola-Elb i komp jej 6.9 pokazał w domu po zgaszeniu silnika, dziś chodzi dumna (Forek XT, nie SBD) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promil_one Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Heh moze macie wersje amerykanska i to w galonach bylo. No chyba ze zonke holowali na zgaszonym silniku to spalanie takie jest mozliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Mam zasobą turbolentną jazdę próbną Foresterem 2.0D z CVT w wersji Comfort S. Jazda próbna była by fajniejsza, gdyby nie małe zdarzenie: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/76459-willkommen-in-österreich-czyli-drogowe-zapiski-emigranta/?p=2288521 Krótkie spostrzeżenie - skrzynia CVT bardzo fajnie współpracuje z SBD - podoba mi się to połączenie - o czym już pisałem przy okazji Outbackiem. Samochód przyspiesza płynnie, symuluje biegi przy mocniejszym wciśnięciu gazu, a jazda jest naprawdę płynna i megawygodna w korkach. Fotele - pozycja w porównaniu do XV jest bardziej wyprostowana i fotele są wyższe, ale dzięki temu łatwiej obserwować drogę i bardzo łatwo operować pedałami. Trzymanie boczne - nawet nie zwróciłem uwagi. Ale pozycja za kierownicą, ergonomia - bardzo fajnie. Wyciszenie - jest na przyzwoitym poziomie - porównywalne z moim wyciszonym XV. Do 110km/h nie odczuwałem żadnego dyskomfortu. Opony BridgestoneDueler H/P Sport toczyły się w miarę cicho. Układ kierowniczy daje więcej czucia niż w XV. Zawieszenie sprężyste, ale komfortowe. Nowy panel multimedialny wygląda lepiej. Cieszę się, że nie zrezygnowano z "daszka" - wyświetlacz na górze ma nową szatą graficzną, cieszy mnie też to, że pokrętła klimatyzacji pozostały takie jak w XV - dla mnie to bardzo praktyczne rozwiązanie. Wersja Comfort S(port) ma co prawda Mirror Link i coś tam jeszcze, ale niestety nie ma nawigacji, co mnie trochę zmartwiło. To była moja pierwsza jazda Foresterem i spodobało mi się to auto. Czyli Outbacka prawdopodobnie nie będzie PS: dla tych, co się zajmują spalaniem - to w egzemplarzu testowym (1800km przebiegu) z moją jazdą próbną wynosiło 7,2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) Co Wy chcecie ode mnie z tym spalaniem.Byłem na jednej jezdzie i podniosłem całe spalanie,pojechałem , po tym co mówiliście na drugą i wykasowałem średnie i wróciłem i było 20.To auto po mieście miało straszny problem z obniżeniem spalania ,zaczęło chyba od ponad 20 i nie mogło zejść zdaje się poniżej 17 , a starałem się jechać delikatnie po mieście.I jechałem delikatnie,nigdy normalnie tak nie jeżdżę. CLA AMG 360koni zboksowane i jak wyjechałem na miasto ,wystarczyło trochę mniej gazu i spalanie spadało w oczach-a też zaczynało od 20 ,czy ponad 20.W zasadzie byłem w szoku jadąc tym xt,bo nigdy w żadnym aucie nie miałem sytuacji,żeby jadąc tak delikatnie,spalanie tak nie chciało się obniżać ze startowego ,które zawsze jest wysokie w każdym aucie.Po tej jeżdzie wyjechałem swoim Outbackiem dieslem i jechałem tak nieekonomicznie ,jak potrafię na podobnym odcinku.Pedał w podłogę, mimo ,że nie było takiej potrzeby,ostro po mieście,170 na trasie i po tych 25km może ,miałem średnie 6.8.Czyli 6.8 versus 20 Madox, twierdzę że pierdzielisz głupoty jak mały Kazio po kilku głębszych. Forestera XT mam, Outbacka-a SBD miałem przez 4 lata - do grudnia ub. roku. Spalanie w FXT - dzisiaj pokazuje 11.8 L /100 z ostatnich 2500 km, gdzie poganiałem w trybie S#, standartowo jeżdżę w trybie S, miasto, trasy, autostradowo, do tego sobota na torze w SJS. Outback - w mieście przy normalnej jeżdzie palił mi 7.8-8.4 l/100. Twierdzę więc że w przypadku FXT z nieznanego mi powodu kłamiesz - a wielokrotnie złapany dalej brniesz w swoje, zawyżając spalanie o 100%, tak w OBK - zaniżasz o 25%. Jaki masz w tym cel - nie mam pojęcia. Zatem aby uciąć te dywagacje rzucam Ci rękawicę - jeżdżę sporo po Polsce - małopolska również jest często na moim "celowniku" . Zatem proponuję - przy najbliższej okazji spotykamy się - pokazujesz mi swój dowód osobisty aby udowodnić że jesteś osobą pow. 18 r.ż. do tego pokazujuesz prawo jazdy i jedziesz moim samochodem. Ja cały przejazd filmuję na video. Liczniki zerujemy przed startem i oglądamy po zakończeniu testu. Oczywiście ja będę czuwał nad tym żebyś mi nie rozbił samochodu, ani nie natrzaskał zdjęć na moje konto (może na wszelki wypadek skopiuję sobie Twoje doikumenty żeby wiedzieć kogo wskazać jak będą zdjątka przychodzić). Jeśli okaże się że nie "wyrobiłeś" 20 litrów/100 przepraszasz wszystkich z którymi rozmawiałeś i którym wciskałeś swoje ciemnoty, wymieniająć ich z nicka - jeden po drugim. Jeździmy ostro ale "z głową" - zarówno w mieście jak i poza. Wchodzisz ? Chętnie,dowodu chyba nie będę musiał pokazywać,mając 41lat trudno mieć wątpliwości o pełnoletność.Możemy to zrobić w Krakowie.Najchętniej wziąłbym xt na weekend od jakiegoś dealera(sobota nawet o 14 zabieram,poniedziałek 9 rano oddaje)ale Subaru tego chyba nie praktykuje. Spalanie jest chyba w zasadzie jedyną rzeczą ,która powstrzymywałaby mnie przed zmianą w styczniu OBK na XT.Choć...gdybym chciał powiedzieć gdzie jest obecna motoryzacja,musiałbym wkleić dzisiejszy test Mercedesa GLC na Autogalerii,a za to zaś by mnie zbanowali Edytowane 20 Lipca 2015 przez madox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) Co Wy chcecie ode mnie z tym spalaniem.Byłem na jednej jezdzie i podniosłem całe spalanie,pojechałem , po tym co mówiliście na drugą i wykasowałem średnie i wróciłem i było 20.To auto po mieście miało straszny problem z obniżeniem spalania ,zaczęło chyba od ponad 20 i nie mogło zejść zdaje się poniżej 17 , a starałem się jechać delikatnie po mieście.I jechałem delikatnie,nigdy normalnie tak nie jeżdżę. CLA AMG 360koni zboksowane i jak wyjechałem na miasto ,wystarczyło trochę mniej gazu i spalanie spadało w oczach-a też zaczynało od 20 ,czy ponad 20.W zasadzie byłem w szoku jadąc tym xt,bo nigdy w żadnym aucie nie miałem sytuacji,żeby jadąc tak delikatnie,spalanie tak nie chciało się obniżać ze startowego ,które zawsze jest wysokie w każdym aucie.Po tej jeżdzie wyjechałem swoim Outbackiem dieslem i jechałem tak nieekonomicznie ,jak potrafię na podobnym odcinku.Pedał w podłogę, mimo ,że nie było takiej potrzeby,ostro po mieście,170 na trasie i po tych 25km może ,miałem średnie 6.8.Czyli 6.8 versus 20 Madox, twierdzę że pierdzielisz głupoty jak mały Kazio po kilku głębszych. Forestera XT mam, Outbacka-a SBD miałem przez 4 lata - do grudnia ub. roku. Spalanie w FXT - dzisiaj pokazuje 11.8 L /100 z ostatnich 2500 km, gdzie poganiałem w trybie S#, standartowo jeżdżę w trybie S, miasto, trasy, autostradowo, do tego sobota na torze w SJS. Outback - w mieście przy normalnej jeżdzie palił mi 7.8-8.4 l/100. Twierdzę więc że w przypadku FXT z nieznanego mi powodu kłamiesz - a wielokrotnie złapany dalej brniesz w swoje, zawyżając spalanie o 100%, tak w OBK - zaniżasz o 25%. Jaki masz w tym cel - nie mam pojęcia. Zatem aby uciąć te dywagacje rzucam Ci rękawicę - jeżdżę sporo po Polsce - małopolska również jest często na moim "celowniku" . Zatem proponuję - przy najbliższej okazji spotykamy się - pokazujesz mi swój dowód osobisty aby udowodnić że jesteś osobą pow. 18 r.ż. do tego pokazujuesz prawo jazdy i jedziesz moim samochodem. Ja cały przejazd filmuję na video. Liczniki zerujemy przed startem i oglądamy po zakończeniu testu. Oczywiście ja będę czuwał nad tym żebyś mi nie rozbił samochodu, ani nie natrzaskał zdjęć na moje konto (może na wszelki wypadek skopiuję sobie Twoje doikumenty żeby wiedzieć kogo wskazać jak będą zdjątka przychodzić). Jeśli okaże się że nie "wyrobiłeś" 20 litrów/100 przepraszasz wszystkich z którymi rozmawiałeś i którym wciskałeś swoje ciemnoty, wymieniająć ich z nicka - jeden po drugim. Jeździmy ostro ale "z głową" - zarówno w mieście jak i poza. Wchodzisz ? Chętnie,dowodu chyba nie będę musiał pokazywać,mając 41lat trudno mieć wątpliwości o pełnoletniość.Możemy to zrobić w Krakowie.Najchętniej wziąłbym xt na weekend (sobota nawet o 14 zabieram,poniedziałek 9 rano oddaje) Spalanie jest jedyną rzeczą ,która powstrzymuje mnie przed zmianą w styczniu OBK na XT.Choć...gdybym chciał powiedzieć gdzie jest obecna motoryzacja,musiałbym wkleić dzisiejszy test Mercedesa GLC na Autogalerii,a za to zaś by mnie zbanowali OK, zatem kiedy będę jechał do KRK dam znać. Samochodu na weekend Ci nie dam - sorki. Nie jestem dealerem ani wypożyczalnią czy tym bardziej SIP. To mój własny prywatny samochód, a do domu jakoś będę musiał wrócić. Zatem - trzymam za słowo i widzimy się zapewne w sierpniu. Edytowane 20 Lipca 2015 przez MForbi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Natomiast miałem dziwny objaw. Po zatrzymaniu się obroty spadły w okolice 400 a samochodem zaczęło rzucać jak kotem po tabletkach. Po przegazowaniu problem znikł, więcej się nie powtórzył.A długo to trwało?Czy natychmiast "przegazowałeś" ? Potelepał się z 10 sekund. Dłużej nie czekałem, tylko przegazowałem Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 MForbi ,to oczywiste,że nie dasz mi własnego auta na weekend,tak jak napisałem ,pytałem u dealerów,ale nie ma takiej praktyki.Choć w bardzo wielu markach jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slw Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 MForbi ,to oczywiste,że nie dasz mi własnego auta na weekend,tak jak napisałem ,pytałem u dealerów,ale nie ma takiej praktyki.Choć w bardzo wielu markach jest Dziwne to co piszesz, ja wielokrotnie dostałem auto na weekend. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 slw jak byś palił 20 litrów na setkę, to też by ci nikt auta nie chciał pożyczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 temat LED-ów /dla niektórych niestety / - wciąż powraca... Jako, że nie byłem zbyt zadowolony z tych Ledów z SIP-u /montowanych w skrzelach/ z powodu ograniczonej ich widoczności Wzmocniłem całość - oświetleniem fabrycznym ale zamiast tradycyjnych żarówek P13W - zamontowałem w ich miejsce żarówki LED - bo gryzły mi się stylistycznie po całości, poza tym wersja z Ledowymi żarówkami jest bardziej widoczna Już wcześniej taki patent podawali inni koledzy - zatem zakupiłem takie żarówki http://allegro.pl/zarowka-led-p13w-6w-smd-drl-audi-a4-b8-508-yeti-i5384950222.html i opiłowałem dolny pierścień ok 2mm na średnicy zamontowałem i wygląda to tak jak na zdjęciach poniżej. Wniosek jest taki, że te Ledy z ASO pełnią generalnie tylko rolę dekoracyjną a faktycznie widać nas tylko na tych fabrycznych dziennych. Przy okazji podczas wakacyjnych wyjazdów widziałem już kilka FXT i najbardziej widoczny z daleka był ten, który miał dołożone najczęściej spotykane - zwykłe poziome Ledy w dolnej części zderzaka - jest tam taka luka na ok 4-5cm szerokości. Może nie wygląda to elegancko i fabrycznie - ale widać to z daleka i jest możliwość założenia czegoś firmowego /Philips, osram/ już za 400 - 600zł. A i mi też w tych Ledach z Sip-u padł już jeden ledzik - wymieniono na gwarancji. 20150711_165436.jpg20150711_165443.jpg20150711_165449.jpg20150711_173339.jpg20150711_180156.jpg20150713_080403.jpg20150620_180205.jpg20150713_080403.jpg20150713_080403.jpg20150713_080403.jpg Bardzo fajnie wyszły Ci te dzienne ledy z ledami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Natomiast miałem dziwny objaw. Po zatrzymaniu się obroty spadły w okolice 400 a samochodem zaczęło rzucać jak kotem po tabletkach. Po przegazowaniu problem znikł, więcej się nie powtórzył.A długo to trwało?Czy natychmiast "przegazowałeś" ? Potelepał się z 10 sekund. Dłużej nie czekałem, tylko przegazowałem Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka W moim od czasu do czasu "po silniku przechodzi dreszcz" trochę tak jak by miał zgasnąć. Ale nigdy nie zgasł. To ponoć efekt samokalibracji. (da się to technicznie uzasadnić) Występuje sporadycznie, może raz na miesiąc, może dwa miesiące. Zawsze zaraz po zatrzymaniu. Przywykłem i nie zwracam uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franz Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Forester XT USA 250KM trasa 400km pełen bagażnik, pierwsze 40km pokazówka przyspieszenia dla trojga współtowarzyszy podróży dalsza jazda zgodna z przepisami do 120 km/h spalanie 27 mil/galon co łatwo policzyć 235,2 ;27=8,711111111 l/100km Madox jeżdzić to trza umić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 (edytowane) Heh moze macie wersje amerykanska i to w galonach bylo. No chyba ze zonke holowali na zgaszonym silniku to spalanie takie jest mozliwe Mnie w kraju nie ma, sama jechała więc nie wiem czy holowali Wersja jak najbardziej Polska. Twierdzi, że był ruch a potem padał deszcz to jechała powoli tak 100 nie przekraczała, podejrzewam że wiatr był w plecy. Natomiast jestem pewien, że mnie takiego wyniku nie da się uzyskać A Madoxa na "szkołe jazdy Subaru" do mojej żony trzeba wysłać Edytowane 21 Lipca 2015 przez Jaca68 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Nie trzeba,SBD pali mi niezmiennie 6.2-6.4 jakbym nie jezdził - mówię o dłuższych okresach (minimum 500km)Może popsuty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 (edytowane) Po co wypisujesz te bzdety, przecież i tak nikt nie wierzy, że masz jakiekolwiek Subaru. A jśli faktycznie masz, to czym prędzej je sprzedaj. Nie przynoś marce wstydu Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Edytowane 21 Lipca 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Już w sierpniu MForbi Ci powie ,czy mam,czy nie mam.Co powiesz wtedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Już w sierpniu MForbi Ci powie ,czy mam,czy nie mam.Co powiesz wtedy?"pożyjemy, zobaczymy " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 (edytowane) Co powiesz wtedy? Nie chciej wiedzieć. Odsyłam do wątku Levorga i poziomu zrozumienia, jaki tam właśnie prezentujesz. Jeśli faktycznie nie jesteś pryszczatą ofiarą naszego obecnego systemu edukacji, to Edytowane 22 Lipca 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 sjak -mam banknot 100zł ,ale z jakiś (tylko mnie znanych powodów) uważam ,że jest wart 200zł.Sprzedam Ci go w atrakcyjnej cenie 150zł.Bierzesz?Ilość w tej okazyjnej cenie ograniczona,potem będzie drożej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się