dpassent Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Ja mam tą samą kontuzję kolana co w poprzednim Forku 2.0D: podpieram się kolanem o uchwyt na drzwiach. bo sie Kolega ROZKRACZA zamiast trzymac lewa stopke na miejscu do tego przeznaczonym a kolanka w miare blisko razem... [mam to samo... ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 (edytowane) Jak tak trzymałem nóżkę to przy przekładaniu nóżki na pedał sprzęgła nabijałem sobie guza na głowie A tak rozkraczony nóżkę miałem tuż nad pedałem sprzęgła. Teraz z CVT to kultura, nawet nóżkę na nóżkę można założyć Edytowane 25 Lipca 2013 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 W sierpniowym numerze 'Offroad pl' porownanie piątki najbezpieczniejszych suvów: w tym Forka. Szczegówowe omówienie crash testów Euro NCAP. Subaru oceniono bardzo wysoko , co nie dziwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 W sierpniowym numerze 'Offroad pl' porownanie piątki najbezpieczniejszych suvów: w tym Forka. Szczegówowe omówienie crash testów Euro NCAP. Subaru oceniono bardzo wysoko , co nie dziwi. hmmm,zastanawiam się czy w teście bezpieczeństwa uwzględniono tak ważny aspekt jak droga hamowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 (edytowane) Witam! Pewnie nie, a jedynie kontakt ze ścianą i słupem, Ale z kolei w jednym z pism spotkałem się z pozytywną opinią o hamulcach. Co jak co, ale w mojej Hondzie klocki wytrzymują średnio 20K km i mam tego już dość . Edytowane 27 Lipca 2013 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 to w mojej hondziance klocki wytrzymują duuuuużo dłużej,za to hamulce są naprawdę słabe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 W toyocie avensis jak jezdzilem praktycznie 90 proc po miescie tez starczaly na 20kkm. Bo tam tarcza byla malutka. W legacy poki co mam 60kkm i jeszcze klocki seryjne... Ale tras wiecej. W STi byla duza srednica tarcz i pomimo duzo wyzszych predkosci i gwaltowniejszych hamowan mozna spokojnie 30kkm robic. Wiec jak sa malutkie tarcze to sorry...ale cos musi sie zuzyc zeby auto zatrzymac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Pamiętajcie Koledzy, że w automatach, a więc i CVT, klocki zużywają się szybciej niż w manualu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slizer Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Czy to normalne, że po dłuższym postoju na wyłączonym silniku, po ruszeniu na wsteczny hamulce nie hamuje natychmiast? Jakby coś je na parę sekund blokowało i po chwili wszystko wraca do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waro Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 witam! tez to zauważyłem , po dłuższym postoju hamulce są takie jakieś drętwe, niby pedał chodzi normalnie, ale bramę w garażu o mały włos, a bym przestawił o jakieś pół merta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Moze tarcze byly mokre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 To tarcze należy suszyć ?o_O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 To tarcze należy suszyć ?o_O Po każdej jeździe w deszczu przetrzeć suchą szmatką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Czy to normalne, że po dłuższym postoju na wyłączonym silniku, po ruszeniu na wsteczny hamulce nie hamuje natychmiast? Jakby coś je na parę sekund blokowało i po chwili wszystko wraca do normy. Mam Seicento, które jest blisko spokrewnione z Cinquecento, a więc konstrukcyjnie lekko ma 20 lat... i mam to samo Hamulec po postoju jest jakby odrętwiały i albo nie łapie wcale, albo działa 0-1. Wystarczy po odpaleniu silnika dwa-trzy razy wcisnąć pedał hamulca do dechy i jest już normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 To tarcze należy suszyć ?o_O Po każdej jeździe w deszczu przetrzeć suchą szmatką. Rany,poważnie to mówisz? No a w deszcz są czasowo niesprawne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 To tarcze należy suszyć ?o_O Po każdej jeździe w deszczu przetrzeć suchą szmatką. Rany,poważnie to mówisz? No a w deszcz są czasowo niesprawne ? oj stachu, stachu ... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 To tarcze należy suszyć ?o_O No np po wyjezdzie z myjnii wypadaloby nacisnac z 2x hamulec zeby zdjac wode z tarcz. Mozna sie zdziwic hamujac od razu awaryjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Co Wy gadacie?! Przecież przy odpalaniu kładziesz nóżkę na pedał hamulca - mówię o wersji z CVT - czyli uruchamiasz hamulec. Jest wytworzone ciśnienie i wszystko gra. Sytuacja, że hamulce są "otępiałe" może wystąpić gdy zbierze się na tarczach trochę korozji po dłuższym postoju na dworze przy większej wilgotności, np. 2 dwóch dniach. Powinna raczej pojawić się u Was sytuacja odwrotna: po dłuższej jeździe maja hamulce słabiej hamować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waro Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 może to feler forka, w ODB nie zauważyłem takiej sytuacji, a tarcze na pewno nie były mokre bo ostatnio w warszawie ciężko jest je gdzieś zmoczyć ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slizer Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Dokładnie. Cały tydzień, a nawet dwa 30+ C i bez deszczu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 witam! tez to zauważyłem , po dłuższym postoju hamulce są takie jakieś drętwe, niby pedał chodzi normalnie, ale bramę w garażu o mały włos, a bym przestawił o jakieś pół merta Zaniepokojony odpaliłem auto po 1,5 dniowym postoju pod chmurką, i zaraz po odpaleniu wrzuciłem wsteczny, puściłem hamulec i po krótkiej chwili od ruszenia (po przejechaniu 1-2m) nacisnąłem hamulec ponownie i zadziałał on normalnie, bez żadnych objawów osłabienia - auto stanęło w miejscu. Ale wczoraj i dziś było bardzo ciepło więc może miałem rozgrzane hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Pamiętajcie Koledzy, że w automatach, a więc i CVT, klocki zużywają się szybciej niż w manualu Moze faktycznie automatem trzeba sie nauczyc jezdzic? 72 tys km i klocki zdrowe. To tarcze należy suszyć ?o_O Po każdej jeździe w deszczu przetrzeć suchą szmatką. Rany,poważnie to mówisz? No a w deszcz są czasowo niesprawne ? W deszcz nie musza ale moga byc... w niektorych samochodach nawet pokuszono sie o systemy cyklicznie zblizajace klocki do tarcz by zetrzec z nich wode. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Nooo ja też się przejachałem XT.Powiem tak,super.Naprawdę, kupiłbym dziś,nawet z tymi siedzeniami ,które są po prostu skandalicznie złe,kogoś powinni za to wywalić z roboty w Subaru.Nie pamiętam kiedy siedziałem na czymś podobnym ,zdaje się dawno temu, jak znajomy miał Fabię jedynkę z przebiegiem 300tys km W każdym razie kupiłbym ,gdyby nie spalanie.Jak wyjeżdżałem średnie było 16l.Z ostatnich kilkudziesięciu kilometrów.Nie miałem czasu i jazda była dość krótka (jakieś 15km).Wystarczyło to ,by podnieść całe to średnie spalanie do 18l Jechałem bardzo dynamicznie. W każdym razie ,gdybym mial CPN na podwórku ,bez zastanowienia bym bral,nawet mimo tych tragicznych siedzeñ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Diesel nie,bo nie ma automatu,za drogi i nikt nie "czipuje" z gwarancją.A i jeszcze sprzęgło słabe. XT-ek też nie pasi,bo fotele gorsze niż zajeżdżonej Fabii.I jeszcze to spalanie takie duże?!! A zadałeś sobie trud aby poczytać ten wątek i zapoznać się z opiniami,na temat spalania i foteli,osób którzy użytkują te auta od jakiegoś czasu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się