K0 MAR Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 (edytowane) Seria może i nie jest słaba ale z Brembo to zupełnie inna bajka. Zdecydowanie lepsze czucie hamulca, lepsza modulacja, duża różnica w wydajności hamowania i przepaść jeśli chodzi o odporność na przegrzanie. Kilkanaście tysięcy już przelatały i w życiu nie wróciłbym do serii. Inna sprawa, że u mnie z przodu jest Brembo GT z tarczą dwuczęściową. Tył STI 2008+. Obok foteli z STI/Levorga to chyba najlepszy mod jaki można zrobić. Edytowane 29 Lipca 2017 przez K0 MAR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gekoniasty Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Seria może i nie jest słaba ale z Brembo to zupełnie inna bajka. Zdecydowanie lepsze czucie hamulca, lepsza modulacja, duża różnica w wydajności hamowania i przepaść jeśli chodzi o odporność na przegrzanie. Kilkanaście tysięcy już przelatały i w życiu nie wróciłbym do serii. Inna sprawa, że u mnie z przodu jest Brembo GT z tarczą dwuczęściową. Tył STI 2008+. Obok foteli z STI/Leworga to chyba najlepszy mod jaki można zrobić. Zmieniałeś fotele na te z sti/levorga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 Dnia 28.07.2017 o 08:04, eddie_gt4 napisał: seryjny to jest dwutloczek... oczywiście. Dzięki za czujność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K0 MAR Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 13 godzin temu, gekoniasty napisał: 14 godzin temu, K0 MAR napisał: Seria może i nie jest słaba ale z Brembo to zupełnie inna bajka. Zdecydowanie lepsze czucie hamulca, lepsza modulacja, duża różnica w wydajności hamowania i przepaść jeśli chodzi o odporność na przegrzanie. Kilkanaście tysięcy już przelatały i w życiu nie wróciłbym do serii. Inna sprawa, że u mnie z przodu jest Brembo GT z tarczą dwuczęściową. Tył STI 2008+. Obok foteli z STI/Leworga to chyba najlepszy mod jaki można zrobić. Zmieniałeś fotele na te z sti/levorga? Tak Z Levorga. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 2 godziny temu, K0 MAR napisał: Tak Z Levorga. Pasują 'plug&play'? To chyba nie mała inwestycja: kupno nowych foteli z poduszkami bocznymi, pozbycie się obecnych foteli. Obszycia i wykończenie tapicerki foteli z Leworg/STI trochę się różni od Forestera (ztcw np. boczki mają kolorowe wstawki) więc prosi się albo o zmianę również tylnej kanapy albo poprawki przez tapicera. @K0 MAR jak masz możliwość, pochwal się i wrzuć fotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K0 MAR Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 Przód pasuje plug&play. Odpinasz wtyczki i przekładasz. Poduszki możesz przełożyć z Forestera. Są identyczne. Elektryka jest identyczna (wtyczki i przewody, generalnie wszystko). Ogrzewanie identyczne, sterowanie foteli identyczne. Problem jest tylko MY16+ bo dochodzi pamięć ale też da się to ogarnąć. Z Levorga to najlepsza opcja, bo nawet skóra jest praktycznie identyczna jak w Platinium więc nie trzeba przekładać tyłu. Tylko szycia są niebieskie. Z tyłem jest troszkę zabawy ale również da się to ogarnąć. W STI fotele są takie same jak w Levorgu. Problem to znalezienie z elektrycznym sterowaniem. Różnice są głównie w kolorach oraz rodzajach skór (perforacje, alcantara, itp). Kierownica również pasuje bez problemu. Najfajniejsza jest z STI tylko trzeba domawiać tylną maskownicę z Levorga (wycięcie na manetki Lineatronika - koszt 60 PLN za nową z serwisu). Z Levorga jest identyczna ale nie ma perforowanej środkowej części. W Forku MY16+ moim zdaniem nie ma sensu zmieniać kierownicy (jest zdecydowanie przyjemniejsza niż w preliftach). Generalnie przekładając fotele czy kierownicę z Levorga/STI (lub WRX'a ale tych u nas jak na lekarstwo) nie ma ŻADNEJ ingerencji w elektrykę/elektronikę samochodu i nie ma ŻADNEJ ingerencji w systemy bezpieczeństwa. To tylko poodkręcanie śrub mocujących i poprzepinanie wtyczek. Jak macie jakieś pytania to najlepiej na PW. Wracając jeszcze na chwilkę do hamulców - przód jest absolutnie plug&play. Czy to złote Brembo, czy czarne STI, czy Brembo GT. Nie ma znaczenia - bierzcie co znajdziecie taniej. Oczywiście GT tanio nie wyjdzie, bo tarcze są zdecydowanie droższe ale warto, bo hamuje genialnie i krzywienie tarcz można zaliczyć do przeszłości. Tył - to zupełnie inna bajka... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 Jeśli są zdjęcia jak to wygląda, ja chętnie zobaczę. Swoją drogą, mam takie pytanie, czy zmiana fotela pasażera, obniżyła siedzisko i nie siedzi się już jak na taborecie bez regulacji wysokości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 Dnia 7/19/2017 o 11:14, Michał Krupa napisał: najpierw baza a jak latorośl podrośnie to baza nie potrzebna ale za to nóżki dłuższe... generalnie jak w aucie jest dziecko i pasażer z przodu to "plecki" prawego fotela nie mają lekko sprawę załatwia tylko wydłużona limuzyna... ... ot choćby taka Wariant bardziej budżetowy: Skoda Superb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K0 MAR Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 Mam tylko takie na szybko. Jak znajdę chwilkę czasu to zrobię dokładniejsze ze środka. Fotele są o około 25 mm niżej niż oryginalne. Różnica wynika głównie z wysokości profilu mocującego. Jednak siedzisko jest jeszcze dodatkowo kilka mm niżej ponieważ wyprofilowanie fotela w Levorgu/STI jest "głębsze". Fotel kierowcy można sobie fajnie ustawić jeśli jest się osobą wysoką. Ja mam 190 cm i dla mnie jest super. Zaryzykuję takie porównanie - najniższe ustawienie fotela FXT, to najwyższe ustawienie fotela Levorg/STI. Takie są moje obserwacje. Fotel pasażera jest wyraźnie niżej i absolutnie nie ma już się wrażenia siedzenia na taborecie. Dodatkowo kształt foteli to wrażenie potęguje. Sumując - jest zdecydowanie lepiej, Trzymanie boczne super, wygoda super, wygląd super. Brakuje tylko regulacji lędźwi 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszyn Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 podoba mi się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jamesbondzio Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 sympatycznie. mody na plus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 29 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2017 (edytowane) Nie pozostaje nic innego jak dorzucić nowe ogiery do stajni Podrzuc proszę info ile kosztowały mody. Edytowane 29 Lipca 2017 przez Czarne_Koronkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 taka wolna uwaga. Jako ktoś będzie szukał polecam poszperać za fotelami z STI z alcantarą. Sprawują się zdecydowanie lepiej od pełnej skóry. Taką opcję ma wersja Sport. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 @K0 MAR: fotele super, ale zazdroszczę szerokości miejsca parkingowego 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 21 godzin temu, K0 MAR napisał: Przód pasuje plug&play. Odpinasz wtyczki i przekładasz. Poduszki możesz przełożyć z Forestera. Są identyczne. Elektryka jest identyczna (wtyczki i przewody, generalnie wszystko). Ogrzewanie identyczne, sterowanie foteli identyczne. Problem jest tylko MY16+ bo dochodzi pamięć ale też da się to ogarnąć. Z Levorga to najlepsza opcja, bo nawet skóra jest praktycznie identyczna jak w Platinium więc nie trzeba przekładać tyłu. Tylko szycia są niebieskie. Z tyłem jest troszkę zabawy ale również da się to ogarnąć. W STI fotele są takie same jak w Levorgu. Problem to znalezienie z elektrycznym sterowaniem. Różnice są głównie w kolorach oraz rodzajach skór (perforacje, alcantara, itp). Kierownica również pasuje bez problemu. Najfajniejsza jest z STI tylko trzeba domawiać tylną maskownicę z Levorga (wycięcie na manetki Lineatronika - koszt 60 PLN za nową z serwisu). Z Levorga jest identyczna ale nie ma perforowanej środkowej części. W Forku MY16+ moim zdaniem nie ma sensu zmieniać kierownicy (jest zdecydowanie przyjemniejsza niż w preliftach). Generalnie przekładając fotele czy kierownicę z Levorga/STI (lub WRX'a ale tych u nas jak na lekarstwo) nie ma ŻADNEJ ingerencji w elektrykę/elektronikę samochodu i nie ma ŻADNEJ ingerencji w systemy bezpieczeństwa. To tylko poodkręcanie śrub mocujących i poprzepinanie wtyczek. Jak macie jakieś pytania to najlepiej na PW. Wracając jeszcze na chwilkę do hamulców - przód jest absolutnie plug&play. Czy to złote Brembo, czy czarne STI, czy Brembo GT. Nie ma znaczenia - bierzcie co znajdziecie taniej. Oczywiście GT tanio nie wyjdzie, bo tarcze są zdecydowanie droższe ale warto, bo hamuje genialnie i krzywienie tarcz można zaliczyć do przeszłości. Tył - to zupełnie inna bajka... Fajne mody zrobiłeś w tym swoim Forku. Napisz czy na tył adaptery wystarczyły czy jakaś większa rzeźba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K0 MAR Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 20 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał: Nie pozostaje nic innego jak dorzucić nowe ogiery do stajni Podrzuc proszę info ile kosztowały mody. Ogierów w sam raz Koszty to tak naprawdę kwestia za ile uda się wyrwać takie wnętrze. Trzeba przeglądać aukcje. czasami trafia się coś ciekawego w dobrej cenie. Teraz np. jest kierownica z Levorga za grosze Koszt hamulców poda Ci ASO. Używki to pewnie około 3 500 PLN za kompletny przód (nowe tarcze i klocki) i podobnie tył (nowe tarcze i klocki). Zaciski oczywiście używane. 11 godzin temu, RoadRunner napisał: @K0 MAR: fotele super, ale zazdroszczę szerokości miejsca parkingowego Dzięki Miejsce faktycznie mało standardowe na 1,5 samochodu. Pozostałe wcale nie mniejsze, bo słupy ograniczają mobilność. 6 godzin temu, Herostrates napisał: Fajne mody zrobiłeś w tym swoim Forku. Napisz czy na tył adaptery wystarczyły czy jakaś większa rzeźba? Dzięki ale i tak nie umywa się do Twojego Generalnie złote Brembo na tył można sobie odpuścić. Adapterów brak, a rozstaw w jarzmach zacisku nie pasuje do rozstawu śrub w zwrotnicy. Jeśli by były, to sprawa jest prosta, bo pasują tarcze DBA ze zmniejszonym bębnem ale niestety adapter swoim kształtem nie będzie zapewniać bezpieczeństwa (mocne cieniowania w miejscach montażu zacisku żeby utrzymać offset tarczy) i dlatego nikt nie ryzykuje tego sprzedawać. Zrobić oczywiście się da ale to trochę rzeźba i strach. Zaciski z STI 2008+ pasują plug&play. Nie potrzebne są żadne adaptery. Potrzebne są natomiast dłuższe o 10 mm śruby, niż te oryginalne z Forka (STI ma inny gwint!!!). Tarcza do takiego układu pasuje tylko od STI 2008+ ale musi być multi PCD (Forek ma 5x100, STI 5x114,3). Od new age'ów nie pasuje - jest inny offset (nawet mimo rozstawu 5x114,3 w hawku). To są zupełnie inne tarcze. I tu zaczynają się dwa małe problemy. W związku z tym że Forek ma o 5 mm krótsze uszy zwrotnicy niż STI trzeba zmniejszyć średnicę tarczy z 316 na 305-306 mm. Najzwyczajniej ją stoczyć. Druga sprawa, to średnica bębna - Forek ma 170 mm, STI 190 mm, więc są dwa wyjścia. 1 - grubsze okładziny hamulcowe od hamulca postojowego, 2. - stalowy insert zmniejszający średnicę bębna ze 190 mm na 170 mm. Pierwsze rozwiązanie prostsze, drugie pewniejsze. Generalnie nic trudnego do zrobienia od strony technicznej i nie ma dziadostwa. Osłony przeciwpyłowe odginamy lub przycinamy (z przodu zresztą również). Ja kupiłem używaną zwrotnicę z rozbitka i mierzyłem, rysowałem, przymierzałem, a wyniki tej pracy widzicie na zdjęciach Gdyby nie krótsze uszy zwrotnicy zestaw z STI 2008+ pasowałby praktycznie idealnie (poza ręcznym). Dużo grzebałem za numerami hamulców tS'ów. Bardzo ciężko było coś znaleźć, a z Japonii dostałem info, że nie podadzą mi żadnych numerów katalogowych części dopóki nie podam VINu mojego tS'a Oczywiście nie mam tS'a, więc temat padł ale grzebałem, grzebałem i coś tam wygrzebałem. Wygląda na to, że zacisk z tS'a, mimo że wygląda jak z STI, to zupełnie inny zacisk z dłuższymi jarzmami. Ich numery to: prawy - ST26692SF000, lewy - ST26692SF010, a więc są inne niż zaciski z STI. Tarcze są identyczne jak z BRZ tS - nr ST26700YS001. Klocki są te same, co w STI 2003 - 20017. Niestety nie znalazłem manuali do tarczy i nie wiem, czy średnica bębna w BRZ to 170 czy 190 (to wiąże się pewnie z inną tarczą kotwiczną/osłoną przeciwpyłową). Coś obiło mi się o uszy, że 170 mm ale nich poprawi mnie ktoś, kto ma BRZ Jeśli to prawda, to najprostszym sposobem adaptacji Brembo na tył do Forestera SJ będzie zacisk z STI 2008+ i tarcza z BRZ tS pomniejszona do 305 mm średnicy. Pozostaje kwestia jej dostępności i ceny... Pewnie wiecie ale różnica między tylnymi złotymi Brembo, a tylnymi czarnymi Brembo jest bardzo duża. Czarny zacisk jest dużo większy, tłoczek ma 40 mm (w złotych 36 mm) oraz ma inny offset. Zdecydowanie warto wymienić tył, bo poprawia się znacząco balans hamulców. Przy Brembo GT czuć, że tył hamuje. Oczywiście wszystko było liczone pod kątem oryginału, żeby nie przeginać. Różnica procentowa nie jest znaczna, a jednak podczas jazdy wyraźnie czuć poprawę pracy całego układu hamulcowego. 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Szacun za modyfikację... A myślał ktoś nad zmianą reflektorów na ledowe z roku my16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Naprawdę szacun. Przebierasz szlaki dla następnych zapaleńców Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 11 godzin temu, K0 MAR napisał: Ogierów w sam raz Koszty to tak naprawdę kwestia za ile uda się wyrwać takie wnętrze. Trzeba przeglądać aukcje. czasami trafia się coś ciekawego w dobrej cenie. Teraz np. jest kierownica z Levorga za grosze Koszt hamulców poda Ci ASO. Używki to pewnie około 3 500 PLN za kompletny przód (nowe tarcze i klocki) i podobnie tył (nowe tarcze i klocki). Zaciski oczywiście używane. Dzięki Miejsce faktycznie mało standardowe na 1,5 samochodu. Pozostałe wcale nie mniejsze, bo słupy ograniczają mobilność. Dzięki ale i tak nie umywa się do Twojego Generalnie złote Brembo na tył można sobie odpuścić. Adapterów brak, a rozstaw w jarzmach zacisku nie pasuje do rozstawu śrub w zwrotnicy. Jeśli by były, to sprawa jest prosta, bo pasują tarcze DBA ze zmniejszonym bębnem ale niestety adapter swoim kształtem nie będzie zapewniać bezpieczeństwa (mocne cieniowania w miejscach montażu zacisku żeby utrzymać offset tarczy) i dlatego nikt nie ryzykuje tego sprzedawać. Zrobić oczywiście się da ale to trochę rzeźba i strach. Zaciski z STI 2008+ pasują plug&play. Nie potrzebne są żadne adaptery. Potrzebne są natomiast dłuższe o 10 mm śruby, niż te oryginalne z Forka (STI ma inny gwint!!!). Tarcza do takiego układu pasuje tylko od STI 2008+ ale musi być multi PCD (Forek ma 5x100, STI 5x114,3). Od new age'ów nie pasuje - jest inny offset (nawet mimo rozstawu 5x114,3 w hawku). To są zupełnie inne tarcze. I tu zaczynają się dwa małe problemy. W związku z tym że Forek ma o 5 mm krótsze uszy zwrotnicy niż STI trzeba zmniejszyć średnicę tarczy z 316 na 305-306 mm. Najzwyczajniej ją stoczyć. Druga sprawa, to średnica bębna - Forek ma 170 mm, STI 190 mm, więc są dwa wyjścia. 1 - grubsze okładziny hamulcowe od hamulca postojowego, 2. - stalowy insert zmniejszający średnicę bębna ze 190 mm na 170 mm. Pierwsze rozwiązanie prostsze, drugie pewniejsze. Generalnie nic trudnego do zrobienia od strony technicznej i nie ma dziadostwa. Osłony przeciwpyłowe odginamy lub przycinamy (z przodu zresztą również). Ja kupiłem używaną zwrotnicę z rozbitka i mierzyłem, rysowałem, przymierzałem, a wyniki tej pracy widzicie na zdjęciach Gdyby nie krótsze uszy zwrotnicy zestaw z STI 2008+ pasowałby praktycznie idealnie (poza ręcznym). Dużo grzebałem za numerami hamulców tS'ów. Bardzo ciężko było coś znaleźć, a z Japonii dostałem info, że nie podadzą mi żadnych numerów katalogowych części dopóki nie podam VINu mojego tS'a Oczywiście nie mam tS'a, więc temat padł ale grzebałem, grzebałem i coś tam wygrzebałem. Wygląda na to, że zacisk z tS'a, mimo że wygląda jak z STI, to zupełnie inny zacisk z dłuższymi jarzmami. Ich numery to: prawy - ST26692SF000, lewy - ST26692SF010, a więc są inne niż zaciski z STI. Tarcze są identyczne jak z BRZ tS - nr ST26700YS001. Klocki są te same, co w STI 2003 - 20017. Niestety nie znalazłem manuali do tarczy i nie wiem, czy średnica bębna w BRZ to 170 czy 190 (to wiąże się pewnie z inną tarczą kotwiczną/osłoną przeciwpyłową). Coś obiło mi się o uszy, że 170 mm ale nich poprawi mnie ktoś, kto ma BRZ Jeśli to prawda, to najprostszym sposobem adaptacji Brembo na tył do Forestera SJ będzie zacisk z STI 2008+ i tarcza z BRZ tS pomniejszona do 305 mm średnicy. Pozostaje kwestia jej dostępności i ceny... Pewnie wiecie ale różnica między tylnymi złotymi Brembo, a tylnymi czarnymi Brembo jest bardzo duża. Czarny zacisk jest dużo większy, tłoczek ma 40 mm (w złotych 36 mm) oraz ma inny offset. Zdecydowanie warto wymienić tył, bo poprawia się znacząco balans hamulców. Przy Brembo GT czuć, że tył hamuje. Oczywiście wszystko było liczone pod kątem oryginału, żeby nie przeginać. Różnica procentowa nie jest znaczna, a jednak podczas jazdy wyraźnie czuć poprawę pracy całego układu hamulcowego. dzieki, ze chcialo Ci sie wszystko tak dokladnie opisac ja planuje zalozyc Brembulce tylko na przod, zobaczymy jak to bedzie sprawowalo w FXT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K0 MAR Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Przy założeniu na przód Brembo z STI i zostawieniu pływających zacisków z tyłu przenosisz balans hamulców na przód. Efekt będzie taki, że mocniej będzie Ci hamował przodem (większe zużycie klocków i tarcz), a tył będzie odciążony. Zacisk jednotłoczkowy pływający nie lubi za bardzo takich sytuacji. Będziesz widział na tarczach o co mi chodzi W sumie w wolnej chwili przeliczę zmiany momentu hamowania dla porównania: - przód i tył OEM Forester - przód Brembo STI i tył OEM Forester - przód i tył Brembo STI - Przód Brembo GT i tył Brembo STI Ostatnie i pierwsze liczyłem. Różnica w balansie jest minimalna. W momencie hamowania znaczna (przód poprawa o 26%, tył o 31%). Powierzchnia tłoczka w przednim zacisku Forestera jest nawet większa, niż w Brembo GT (nie mówiąc już o Brembo STI). Różnica w momencie hamowania wynika z większej EFEKTYWNEJ średnicy tarczy Brembo GT (316 mm vs 332) oraz rodzaju zastosowanych klocków (ich współczynnika tarcia). Natomiast różnica w pojemności cieplnej obu układów to już niebo a ziemia Z tyłem jest podobnie, z tym że różnica w pojemności cieplej jest jeszcze większa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 19 minut temu, K0 MAR napisał: Przy założeniu na przód Brembo z STI i zostawieniu pływających zacisków z tyłu przenosisz balans hamulców na przód. Efekt będzie taki, że mocniej będzie Ci hamował przodem (większe zużycie klocków i tarcz), a tył będzie odciążony. Zacisk jednotłoczkowy pływający nie lubi za bardzo takich sytuacji. Będziesz widział na tarczach o co mi chodzi (...) Wiekszosc HH ma wlasnie taki uklad hamulcowy - duze przednie tarcze i 4-tloczkowy zacisk oraz maluczkie tarcze i plywajacy zacisk 1-tloczkowy z tylu... poza tym, nawet SIP sprzedawal homologowany BBK by Brembo tylko na przod do roznych Subarakow zobaczymy, jak sie nie spodoba, zawsze mozna wrocic do serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K0 MAR Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 (edytowane) HH to samochody głównie z napędem na przednią oś. Większość tylnonapędówek (nawet te o niskiej mocy) ma tylne tarcze o zbliżonej średnicy lub większe niż przednie. Oczywiście masz rację To są niuanse i taki zestaw będzie działał. Kwestia zachowania się ABSu, zwłaszcza na śliskim. Natomiast jeśli chcesz mieć balans zbliżony do oryginalnego, to zmiana tyłu jest jak najbardziej wskazana. Edytowane 31 Lipca 2017 przez K0 MAR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Wczoraj holowałem na płaskim i oprócz wrażenia że forester został do takich zadań stworzony pozostał niesmak zaślepki na zderzaku. Zaślepka na wkręcenia haka holowniczego jest na wcisk ale praktycznie niczym nie dało się jej podważyć , po 5 min walki na ratunek przybył damski pilniczek ale zwykle nie worze tego typu asortymentu jest na to jakiś sposób czy trzeba wozić płaski śrubokręt ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 A nie ma śrubokrętu w zestawie? W MY2013 był na pewno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 31 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 w jakim zastawie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się