MForbi Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 (edytowane) Są jakieś problemy z 2.0 DIT już? u UPG czy coś? Jeszcze nic się nie objawilo Patrząc na przebiegi aut na forach czy aukcjach silnik wygląda na udany. IMHO jest szansa na wyższą moc w kolejnej generacji. Ten silnik ma wyższą moc, w zależności od rynku na którym jest oferowany - zerknij na specyfikacje Forester XT w USA i Japonii. Nie wiem czy w Levorgu jest ten sam silnik i ew. czy osprzet i inne elementy (np. turbo) są takie same ale 2.0 DIT w tym samochodzie krzesa 300KM Edytowane 1 Lutego 2017 przez MForbi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 padnie szybciej niż fabryczny. Jeżeli alternator będzie za słaby i aku notorycznie niedoładowane, To nie jest kwestia padnięcia alternatora tylko notorycznego niedoładowania aku przez zbyt niski prąd. W efekcie sprawność (dostępna pojemność) aku spada dużo szybciej niż w prawidłowo dobranym.Z jakiego powodu? Pobór prądu się nie zmienia bo nie instalujemy dodatkowych odbiorników prądu. Prąd ładowania będzie taki sam. Akumulator będzie rozładowywany np przy postoju lub przy odpalaniu ale zużyta energia będzie taka sama bo ona nie zależy od źródła (czyli akumulatora). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Z jakiego powodu? o natężeniu prądu ładowania decyduje specyfikacja alternatora i jeżeli będzie zbyt mały aku będzie zawsze niedoładowany. Nie wiem czy w Levorgu jest ten sam silnik i ew. czy osprzet i inne elementy (np. turbo) są takie same ale 2.0 DIT w tym samochodzie krzesa 300KM jest taki sam ale strojenie jest inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 chodzi o to, ze silnk w Forku XT na EU jest niewysilony na maxa wiec jest duza szansa dlugiej starosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 chodzi o to, ze silnk w Forku XT na EU jest niewysilony na maxa wiec jest duza szansa dlugiej starosci Wg mnie wobec jak się okazuje bezproblemowej eksploatacji 2.0DIT w FXT na naszym rynku daje szansę na podniesienie jego mocy przez producenta (mapa z rynku japońskiego). Wówczas obecny Forester dorównałby dynamiką drugiej generacji FXT. Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 (edytowane) No ale chyba z jakiś powodów w Europie zmniejszono moc w XT ? Edytowane 1 Lutego 2017 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 No ale chyba z jakiś powodów w Europie zmniejszono tą moc w XT ?W Europie jeździ się dość dynamicznie w porównaniu do Japonii (gdzie ztcw prędkość aut jest fabrycznie ograniczona dość mocno) czy USA gdzie jeździ się wolno. Domyślam się że troska o trwałość nowej jednostki zdecydowała o zmniejszeniu jej 'wigoru'. Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 No ale chyba z jakiś powodów w Europie zmniejszono moc w XT ? Zapewne mniejsza moc = lepsze wyniki w testach emisji spalin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Trochę offtopic. Najtańszy salon w Polsce (każdy kto rozsyłał zapytania po całej Polsce wie o czym mówię) został zlikwidowany... stracili umowę ? Mowa o Subaru Point Łódź... z doświadczenia wiem, że byli zawsze o 1.000-1.500 euro tańsi od reszty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 W Japonii paliwo ma ponad 100 oktanów. Ograniczenia prędkości w Japonii oraz USA też swoje robią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Mowa o Subaru Point Łódź... z doświadczenia wiem, że byli zawsze o 1.000-1.500 euro tańsi od reszty... I to może wiele wyjaśniać. No ale chyba z jakiś powodów w Europie zmniejszono moc w XT ? Głównie normy emisji. Zrobienie 265-270 KM to nie jest problem ale tylko na paliwie minimum 98 oktan (więc zapewne też w grę wchodzi ekonomia eksploatacji). Problemem może być 300 KM. Dlatego WRX S4 ma już inne wałki rozrządu i kąty zapłonu. Przez to jego silnik 295 KM może spokojnie wygenerować. Zresztą FXT'17 ma ten sam silnik. Niestety WRX ma wlot na masce więc silnik tak mocno nie gotuje się jak FXT, który takiego wlotu nie ma, a kanały pod maską działają dość restrykcyjnie jeśli chodzi o schładzanie powietrza doładowania w IC. W sumie przydałaby się niewielka korekta parametrów FXT, nawet o 10 KM/20 Nm w ramach odświeżenia modelu. Zawsze to inaczej wygląda: 250 KM/370 Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 o natężeniu prądu ładowania decyduje specyfikacja alternatora i jeżeli będzie zbyt mały aku będzie zawsze niedoładowany.Tak by było gdyby duży akumulator był bardziej rozładowywany niż mały. Nic takiego się nie dzieje, więc alternator nie ma problemu z uzupełnieniem Ah. Przykładowo rozrusznik wykonuje taką samą pracę przy uruchomieniu pojazdu nie zależnie od wielkości akumulatora. Czyli rozrusznik wykorzysta z akumulatora tyle samo Ah. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 skoro tak twierdzisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Koledzy, kierownicy Foresterka XT w wersji platinum (z podnoszoną elektrycznie pokrywą bagażnika). Mam pytanie. Dzisiaj pokrywa bagażnika zaczęła się podnosić jedynie do mniej więcej połowy wysokości. Domyślam się że ma to związek z tzw pamięcią wysokości podnoszenia. Niestety, nie mam w tej chwili pod ręką instrukcji. Czy wie ktoś jak zresetować ten system i ustawić maksymalną wysokość podnoszenia pokrywy? Jeśli ktoś zna odpowiedź, lub może ma chwilę by looknąć do instrukcji, proszę o podpowiedź. Pozdrawiam Marcin Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Wyłącz przycisk pamięci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Wyłącz przycisk pamięci. Dziękuję ogromnie, sprawdzę Wyłącz przycisk pamięci.Dziękuję ogromnie, sprawdzę Niestety ale system otwierania pokrywy BAGAŻNIKA w moim Forku będzie wymagał naprawy. W przyszłym tygodniu odwiedzę ASO. Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 (edytowane) Może spróbuj odpiąć akumulator na jakiś czas? Edytowane 4 Lutego 2017 przez grzse124 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałki Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Proponuję zdemontować to pedalskie otwieranie klapy. Ten siłownik tylko denerwuje. Klapa bardzo lekko się otwiera i zamyka bez tego dziadostwa skończonego Pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Jak dla mnie, opcja otwarcia z kluczyka to jedna z najbardziej przydatnych opcji w samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałki Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 W pełni się pod tym podpisuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Proponuję zdemontować to pedalskie otwieranie klapy. Ten siłownik tylko denerwuje. Klapa bardzo lekko się otwiera i zamyka bez tego dziadostwa skończonego Pozdrawiam Jak dla mnie gaz jest bardziej "pedalski":) Otwieranie klapy przydatna sprawa a i czlowiek rak nie pobrudzi w zimie:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Dzis miałem okazje pojeździć my16 2.0CVT. Fajne autko, ale dynamika w porównaniu nawet z dosyć ospałym OBK 2,5i dosyć słaba. Poza tym super, cicho, pewne prowadzenie. Zjechaliśmy z drogi i okazało się, ze śniegu na leśnej drodze było nieco więcej niż myślałem. XMODE i pomimo ze mokrego śniegu do połowy koła, chwilami czuc było ze szorował podwoziem, szedł do przodu. Super. W końcu "leśnik", prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek2000 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Proponuję zdemontować to pedalskie otwieranie klapy. Ten siłownik tylko denerwuje. Klapa bardzo lekko się otwiera i zamyka bez tego dziadostwa skończonego Pozdrawiam Jak dla mnie gaz jest bardziej "pedalski":) Otwieranie klapy przydatna sprawa a i czlowiek rak nie pobrudzi w zimie:) LUBIĘ TO )) Mistrz ciętej riposty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 8 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2017 wystarczy mieszkać w mieście Z drugiej strony z tym czekaniem to chyba przesada każde ASO ma akumulatory na stanie/wystawce. No to widocznie "moje" bylo nie "kazde" bo na pytanie kiedy bedzie aku powiedzieli ze z tydzien trzeba czekac.... A czy jak masz na drugi dzien jechac na ferie z dzieciakiem to chcialo by ci sie jeszcze "irytowac' i zaatwiac wszystko pzez ASO?? (lawetowanie, papierologia, sprawdzanie i bla bla bla kiedy juz masz ustalony plan dzialania, rzeczy jakie musisz zabrac, box na dachu etc.) i nagle musisz sie 'przepakowac"?? do innego auta (modelu, typu etc... np. pomies rzeczy z forester xt plus boxa do kia ceed) to powiem ci ze mi by sie nie chcialo. Dlatego pojechalem kupilem nowy aku za 300 i drugiego dnia rano wesoly smigalem juz w kierunku gorskiej wioski W sumie przydałaby się niewielka korekta parametrów FXT, nawet o 10 KM/20 Nm w ramach odświeżenia modelu. Zawsze to inaczej wygląda: 250 KM/370 Nm A juz sa w tym kraju tacy co daja rade toche podniesc i kW i Nm Proponuję zdemontować to pedalskie otwieranie klapy. Ten siłownik tylko denerwuje. Klapa bardzo lekko się otwiera i zamyka bez tego dziadostwa skończonego Pozdrawiam Jak dla mnie gaz jest bardziej "pedalski":) Otwieranie klapy przydatna sprawa a i czlowiek rak nie pobrudzi w zimie:) Wygrales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Izotom powiedział W sumie przydałaby się niewielka korekta parametrów FXT, nawet o 10 KM/20 Nm w ramach odświeżenia modelu. Zawsze to inaczej wygląda: 250 KM/370 Nm A juz sa w tym kraju tacy co daja rade toche podniesc i kW i Nm Taaak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się