Dottoree Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zrobiłem trasę Wrocław - Kudowa Zdrój - Wrocław. Razem 900 km z delikatnym błąkaniem się na miejscu. Pierwszy raz się nie spieszyłem ;-) Autostrada spokojne, przepisowe 140. Stwierdzam, że FXT naprawdę można jeździć oszczędnie.. Jazda po górkach, lwia część trasy to autostrada. Spalanie: 9,2 litra. Czy Wy też macie taki problem z pendrive'ami? Praktycznie po każdym włączeniu silnika muszę go wypiąć i wpiąć ponownie, bo stacja go nie widzi i nie odtwarza muzyki. Nigdy nie miałem problemu z pendrivem, także może to u Ciebie kwestia samego pendrive... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 (edytowane) Zrobiłem trasę Wrocław - Kudowa Zdrój - Wrocław. Razem 900 km z delikatnym błąkaniem się na miejscu. Pierwszy raz się nie spieszyłem ;-) Autostrada spokojne, przepisowe 140. Stwierdzam, że FXT naprawdę można jeździć oszczędnie.. Jazda po górkach, lwia część trasy to autostrada. Spalanie: 9,2 litra. Czy Wy też macie taki problem z pendrive'ami? Praktycznie po każdym włączeniu silnika muszę go wypiąć i wpiąć ponownie, bo stacja go nie widzi i nie odtwarza muzyki. Nigdy nie miałem problemu z pendrivem, także może to u Ciebie kwestia samego pendrive... Przetestowane na 3 różnych i do tego 2 empetrójkach. Zawsze to samo. W JM auto robili mi aktualizację softu (z pół roku temu) bo zdarzało mu się gubić stacje radiowe. Ale tego nie rozwiązało. Edytowane 21 Grudnia 2016 przez Czarne_Koronkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałki Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Zależy od pendrajwa. Niektóre trzeba wpiąć ponownie, niektórych w ogóle nie widzi (te które mają samoinstalujacy się soft) U mnie SanDisc'a widzi zawsze. Zrobiłem trasę Wrocław - Kudowa Zdrój - Wrocław. Razem 900 km z delikatnym błąkaniem się na miejscu. Pierwszy raz się nie spieszyłem ;-) Autostrada spokojne, przepisowe 140. Stwierdzam, że FXT naprawdę można jeździć oszczędnie.. Jazda po górkach, lwia część trasy to autostrada. Spalanie: 9,2 litra. Czy Wy też macie taki problem z pendrive'ami? Praktycznie po każdym włączeniu silnika muszę go wypiąć i wpiąć ponownie, bo stacja go nie widzi i nie odtwarza muzyki. Na trasie Zakopane-Kraków wyszło mi 6.8 przy spokojnej jeździe. Na trasie Zakopane-Gdynia wychodzi mi z reguły 9.2 - 9.8 (LPG 12.2) bo autostrady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Miałem kiedyś problem z jednym pendrive i pomógł dopiero format i zmiana systemu plików tylko nie pamiętam już czy NTFS czy FAT32. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałki Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 FAT32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 (edytowane) na pewno FAT bo NTFS w ogóle nie czyta ja używam takiego małego , odpala muzykę dokładnie gdzie przerwało Edytowane 21 Grudnia 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Mi nie działały pendrive'y "nagrywane" na Macu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
temek Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Mi nie działały pendrive'y "nagrywane" na Macu. Przeformatuj na exFat/fat32 w narzedziach dyskowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 exfat na pewno nie , miałem jednego pena w tym formacie i nie chciał zagadać chyba że to przez usb3.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 Tamtego Forka już nie mam, a w nowym "starym" Forku mam stację multimedialną na Androidzie i na razie "widzi" wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 (edytowane) jak wam takie cos? wyglada lepiej czy gorzej od serii? Edytowane 23 Grudnia 2016 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałki Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 IMO gorzej. Zaś mało agresywny i nie pasuje do ostrych linii nadwozia. Poza tym będzie głośnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 śmieszne jeżeli nie przeniósł intercoolera na górę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Przecież cały czas jest na górze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Grill nie podoba mi się...ramka w kolorze nadwozia zlewa z nim się i przez to wygląda jak wytwór z Indii. Maska inna sprawa. Mnie się podoba... nawiązuje to tradycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 śmieszne jeżeli nie przeniósł intercoolera na górę we wszystkich Subaru IC jest pod maską na górze. W obecnym forku XT wlot do IC jest w grillu . Jakby grill był seryjny wyglądałoby ok jak w XT'ku poprzeniej generacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 bez sensu dla czego nie dali przed chłodnicą jak w normalnym samochodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Bo wtedy trzeba by go przenosić na górę aby wlot miał sens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 A mogli dać dwa po bokach z nadmuchem przez skrzela - przynajmniej nie były by to atrapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 bez sensu dla czego nie dali przed chłodnicą jak w normalnym samochodzie Jak wiesz albo i nie w normalnym aucie z turbo IC może być zamontowany albo przed autem tzw. FMIC( front mounted ic), tak jak jest ze we wszystkich Subaru tzn. TMIC (Top mounted Intercooler), SMIC ( w prawej badz lewej czesci zderzaka) oraz V -mount. Każdy rodzaj montażu ma swoje zalety i wady poczytaj w necie i oczywiscie wesołych!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Chodziło mi o fakt montażu na górze bez kurnika . Którego już raczej nigdy nie zobaczymy ze względów bezpieczeństwa pieszego . Oglądałem jak to wygląda w XT i wydało mi się że te rozwiązanie daje słaby ciąg powietrza . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 (edytowane) Zdaje sobie sprawę z tego, ze na zdjęciach nie jest to z to dobrze widoczne, ale wczoraj zauważyłem niepokojąca rzecz. W tylnymi lampach zebrała mi sie para wodna. Przetarłem bo myślałem, ze to z zewnątrz, ale nie. Czy powinienem sie martwić? Generalnie nie ma tego dużo. Narazie... Edytowane 24 Grudnia 2016 przez Czarne_Koronkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Chodziło mi o fakt montażu na górze bez kurnika . Którego już raczej nigdy nie zobaczymy ze względów bezpieczeństwa pieszego . To chyba nie jest kwestia bezpieczeństwa, bo Levorg (który jest o wiele nowszym modelem od Forestera) kurnik posiada, tak samo jak STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmastal Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Zdaje sobie sprawę z tego, ze na zdjęciach nie jest to z to dobrze widoczne, ale wczoraj zauważyłem niepokojąca rzecz. W tylnymi lampach zebrała mi sie para wodna. Przetarłem bo myślałem, ze to z zewnątrz, ale nie. Czy powinienem sie martwić? Generalnie nie ma tego dużo. Narazie...Nazwałby że to jest "wada konstrukcyjna", często podobne zjawisko mam na swoich lampach i można powiedzieć że się przyzwyczaiłem. Wspomniany efekt uzyskasz np po myjni jak jest chłodniej. Generalnie duża wilgotność w powietrzu oraz różnica temperatur będzie powodowało podobny efekt. Jak pytałem w ASO to aby "zbadać" problem musiałby zostawić samochód prawie na dwa dni na postoju - aby mieć pewność i potwierdzić sprawę. Jak będzie to uciążliwe i "zagrażające" bezpieczeństwu temat pójdzie do skutecznej realizacji w ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się