Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem trasę Wrocław - Kudowa Zdrój - Wrocław. Razem 900 km z delikatnym błąkaniem się na miejscu. Pierwszy raz się nie spieszyłem ;-) Autostrada spokojne, przepisowe 140. Stwierdzam, że FXT naprawdę można jeździć oszczędnie.. Jazda po górkach, lwia część trasy to autostrada. Spalanie: 9,2 litra.

 

Czy Wy też macie taki problem z pendrive'ami? Praktycznie po każdym włączeniu silnika muszę go wypiąć i wpiąć ponownie, bo stacja go nie widzi i nie odtwarza muzyki.

Nigdy nie miałem problemu z pendrivem, także może to u Ciebie kwestia samego pendrive...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zrobiłem trasę Wrocław - Kudowa Zdrój - Wrocław. Razem 900 km z delikatnym błąkaniem się na miejscu. Pierwszy raz się nie spieszyłem ;-) Autostrada spokojne, przepisowe 140. Stwierdzam, że FXT naprawdę można jeździć oszczędnie.. Jazda po górkach, lwia część trasy to autostrada. Spalanie: 9,2 litra.

 

Czy Wy też macie taki problem z pendrive'ami? Praktycznie po każdym włączeniu silnika muszę go wypiąć i wpiąć ponownie, bo stacja go nie widzi i nie odtwarza muzyki.

Nigdy nie miałem problemu z pendrivem, także może to u Ciebie kwestia samego pendrive...

 

Przetestowane na 3 różnych i do tego 2 empetrójkach. Zawsze to samo. W JM auto robili mi aktualizację softu (z pół roku temu) bo zdarzało mu się gubić stacje radiowe. Ale tego nie rozwiązało.

Edytowane przez Czarne_Koronkowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy od pendrajwa. Niektóre trzeba wpiąć ponownie, niektórych w ogóle nie widzi (te które mają samoinstalujacy się soft) U mnie SanDisc'a widzi zawsze.

Zrobiłem trasę Wrocław - Kudowa Zdrój - Wrocław. Razem 900 km z delikatnym błąkaniem się na miejscu. Pierwszy raz się nie spieszyłem ;-) Autostrada spokojne, przepisowe 140. Stwierdzam, że FXT naprawdę można jeździć oszczędnie.. Jazda po górkach, lwia część trasy to autostrada. Spalanie: 9,2 litra.

 

Czy Wy też macie taki problem z pendrive'ami? Praktycznie po każdym włączeniu silnika muszę go wypiąć i wpiąć ponownie, bo stacja go nie widzi i nie odtwarza muzyki.

Na trasie Zakopane-Kraków wyszło mi 6.8 przy spokojnej jeździe. Na trasie Zakopane-Gdynia wychodzi mi z reguły 9.2 - 9.8 (LPG 12.2) bo autostrady.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

bez sensu dla czego nie dali przed chłodnicą jak w normalnym samochodzie

 Jak wiesz albo i nie w normalnym aucie z turbo IC może być zamontowany albo przed autem tzw. FMIC( front mounted ic), tak jak jest ze we wszystkich Subaru tzn. TMIC (Top mounted Intercooler), SMIC ( w prawej badz lewej czesci zderzaka) oraz V -mount. Każdy rodzaj montażu ma swoje zalety i wady poczytaj w necie i oczywiscie wesołych!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje sobie sprawę z tego, ze na zdjęciach nie jest to z to dobrze widoczne, ale wczoraj zauważyłem niepokojąca rzecz. W tylnymi lampach zebrała mi sie para wodna. Przetarłem bo myślałem, ze to z zewnątrz, ale nie. Czy powinienem sie martwić? Generalnie nie ma tego dużo. Narazie...

post-16578-0-64805700-1482568391_thumb.jpg

post-16578-0-64044300-1482568406_thumb.jpg

Edytowane przez Czarne_Koronkowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Chodziło mi o fakt montażu na górze bez kurnika . Którego już raczej nigdy  nie zobaczymy ze względów bezpieczeństwa pieszego .

 

To chyba nie jest kwestia bezpieczeństwa, bo Levorg (który jest o wiele nowszym modelem od Forestera) kurnik posiada, tak samo jak STI. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje sobie sprawę z tego, ze na zdjęciach nie jest to z to dobrze widoczne, ale wczoraj zauważyłem niepokojąca rzecz. W tylnymi lampach zebrała mi sie para wodna. Przetarłem bo myślałem, ze to z zewnątrz, ale nie. Czy powinienem sie martwić? Generalnie nie ma tego dużo. Narazie...

Nazwałby że to jest "wada konstrukcyjna", często podobne zjawisko mam na swoich lampach i można powiedzieć że się przyzwyczaiłem. Wspomniany efekt uzyskasz np po myjni jak jest chłodniej. Generalnie duża wilgotność w powietrzu oraz różnica temperatur będzie powodowało podobny efekt. Jak pytałem w ASO to aby "zbadać" problem musiałby zostawić samochód prawie na dwa dni na postoju - aby mieć pewność i potwierdzić sprawę. Jak będzie to uciążliwe i "zagrażające" bezpieczeństwu temat pójdzie do skutecznej realizacji w ASO.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...