Kukson Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Mnie to chyba by tylko brakowało z tej listy tempomatu bo stacje multimedialną to wolałbym sam wstawić i mieć częstsze aktualizacje nawigacji niż te w Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Do jazdy po autostradach mam inne auto na nadtlenku gazotu jak na razie ma 4 lat więc jeszcze troche pociągnie . Pewnie da się aktywować tempomat i przełożyć kiere od rozbitka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Karenz stacje multimedialna z kamerka dolozysz sobie sam bo te oem Subaru sa slabe, pewnie przelozenie kierownicy z wersji comfort spowoduje ze bedziesz mial tempomat tak jak jest w modelach poprzednich, nie bedziesz mial 2 strefowej klimy i okna dachowego - ale mozna bez tego sie spokojnie obejsc. Sam troche zaluje ze w 2014r nie kupilem jednak forka 2.0i ( roznica w cenie byla naprawde mala) Mowie Ci po raz kolejny bierz forka bo to lepszy samochod jest ( w szczegolnosci teraz po lifcie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 względem exlusive nie ma : okno dachowe klimatyzacja automatyczna dwustrefowa (jest jedno ) system audio z 7 ekrnem (jest 6,2 ) lusterka zewnętrzne składane elektrycznie reflektory przednie LED automatyczne doświetlania zakrętów relingi w kolorze srebrnym(jest czarny ) czujnik deszczu tempomat z przyciskami sterowania na kierownicy kamera cofania Nawi i tak pewnie wstawię swoją z kamerą cofania bo aktualizacje od subaru "trochę kosztują " Zamierzam autem jeździć długo , 15 lat będzie w mojej rodzinie na pewno . Wydaje mi się że forester będzie miał tańsze i dostępniejsze części na rynku wtórnym od XV którego próżno szukać na ulicach (ja widziałem w wawie całe 2 ) A dokładać już kasy nie chce , cz Z różnic zdecydowanie brakowałoby mi kamery cofania (brak czujników) - bez reszty chyba mógłbym żyć - a pozostaje kawał wygodnego, uniwersalnego auta - imho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) Jak to jest z tą dopłata za lakier ? bo coś mi sprzedawca napomniał że nie ma żadnej a w ogólnym cenniku wisi 450 jewro mnie interesuje srebrny metalic Szkoda tylko że activy trzeba zamawiać na specjalne zamówienie (pół roku) bo nikt tego auta nie kupuje ) Edytowane 6 Czerwca 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) @ Karenz Bierz xt bedzie i fun i zdziwienie... Fun-z jazdy Zdziwienie-hmmm np. Ze spalania (pod warunkiem ze nie masz zapędów rajdowo-wyścigowych) A skoro zamierzasz mieć autko 15 lat tylko xt i to w max wersji... Edytowane 6 Czerwca 2016 przez Tommi1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Tak się zastanawiam czy warto kupić nowego forka golasa w wersji activ z 2.0 manual . Niby mniej bajerów do zepsucia a mi są one zbędne . Czy napewno są zbędne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Majac do wyboru xv comfort a forka aktiv co byscie wybrali? pytanie retoryczne XV jak ktoś lubi SUV-y to Forester ma podstawową zaletę w ofercie jest 2.0 DIT chyba najbardziej optymalny silnik do większości "cywilnych" Subaru Wydaje mi się że forester będzie miał tańsze i dostępniejsze części na rynku wtórnym od XV którego próżno szukać na ulicach (ja widziałem w wawie całe 2 ) XV to drugi po Foresterze najczęściej sprzedawany w Europie samochód Subaru, coś tam części do niego jest XV w Polsce nie traktuje się poważnie bo jest "mały" podobno niepraktyczny, może dla kobiety itp. itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) Kurczę mnie bardziej zastanawia na jakiego grzyba ktoa to zrobił? Skoro OEMowe Panasoniki wiadomo ze słabo znoszą ISR. Bardziej podejrzewałem ze ktoś z automatu wymienił aku ale mnie nie poinformował. Jeśli tak to chciałbym tylko info "na pewno wymieniliśmy na nowy, dobry, prosze sie nie martwić" i tyle. Bo ja naprawdę dużo jeżdzę i wolałbym nie byc uziemiony i bujać sie z reklamacja nieoryginalnego aku. to nie jest kwestia tego czy slabo czy dobrze znosza isr. Zgłaszales problem z aku?? Jezeli nie ma akcji przywolawczo-naprawczej sprawnej czesci sie nie wymienia. W szczegolnosci ze oem panasonic to koszt rzedu 700 pln ( z tego co pamietam ktos taka cene na forum podawal ale moge sie mylic) a centra cb740 to najtanszy parch za 250pln ( nie twierdze ze zly ale jednak polka cenowa nie ta sama). Wiec jezeli wymieniaja to przynajmniej niech wymienia na aku z tej samej polki jakosciowo-cenowej i przede wszystkim o tym poinformuja. To tak jakbys zglosil problem z silnikiem, przychodzisz a tu 2.0 turbo wymienione na wolnossace 2.0i ( nie twierdze ze zle) Taki proceder podchodzi mi ( byc moze uzyje tutaj za mocnego slowa )za kradzież i takie zachowania serwisow trzeba pietnowac Edytowane 6 Czerwca 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) Ja to bym pomyślał, że raczej ktoś zamienił sobie na lepszy a wsadził centre. bez podania przyczyny wątpię aby ktoś wymienił aku, a zwłaszcza że raczej długo XT nie masz aby już padł no chyba że trzymasz cały czas gdzieś np. w garażu podziemnym wtedy ISR pomaga w jego rozładowaniu. Edytowane 6 Czerwca 2016 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 jezeli kreatronik nie bedzie mogl pomoc to sprawa raczej nie do rozwiazania. Bo zaden serwis sie nie przyzna - trzeba by samemu isc i zadac puszczenia nagran z monitoringu a do tego trzebaby pewnie wzywac policje i cyrk murowany. No nic przynajmniej teraz kazdy madrzejszy po odebraniu swojego Subaru z serwisu bedzie podnosil maske i sprawdzal czy wszystko jest na swoim miejscu... - strasznie to slabe jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 Majac do wyboru xv comfort a forka aktiv co byscie wybrali? pytanie retoryczne XV jak ktoś lubi SUV-y to Forester ma podstawową zaletę w ofercie jest 2.0 DIT chyba najbardziej optymalny silnik do większości "cywilnych" Subaru Wydaje mi się że forester będzie miał tańsze i dostępniejsze części na rynku wtórnym od XV którego próżno szukać na ulicach (ja widziałem w wawie całe 2 ) XV to drugi po Foresterze najczęściej sprzedawany w Europie samochód Subaru, coś tam części do niego jest XV w Polsce nie traktuje się poważnie bo jest "mały" podobno niepraktyczny, może dla kobiety itp. itd. nie na czegoś takiego jak "najbardziej optymalny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 nie na czegoś takiego jak "najbardziej optymalny" mea culpa .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) cały problem w foresterze active że nie ma w nim wyświetlacza który pokazuje zużycie paliwa , temperaturę itp ktoś wie co tam jest w golasie ? mowa o tym widać spalanie i temp ciekawe czy to temp zew czy silnika mi najbardziej zależy na temp oleju bo taka opcja jest w tym wielofunkcyjnym wyświetlaczu Edytowane 6 Czerwca 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 To jest taki wyświetlacz jak w XV active. Pokazuje temperature zewnętrzna i zużycie średnie, chwilowe, zasięg itd. W zależności od ustawienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 czyli można tam przestawiać co wyświetla na tym który pokazałem na zdjęciu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) czyli można tam przestawiać co wyświetla na tym który pokazałem na zdjęciu ?Tak można, czytałem o tym, pozatym jest opis tego wyświetlacza w instrukcji, która jest ogólna dla wszystkich wersji. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Edytowane 6 Czerwca 2016 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 No to ok , co ciekawe w cenniku jest wyświetlacz wielofunkcyjny dla wszystkich wersji za to w wizualizacji jest tak jak wyżej http://www.subaru.pl/2016forester_20ip.html w cenniku dla 2015 jest tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 W większości posiadanych dotychczas aut, zaślepka na zderzaku do wkręcania haku holowniczego miała specjalny otwór który pozwalał na otwarcie jej małym śrubokrętem. W moim Subaru Forester 2015 zaślepka jest na płasko. Nie ma jak wbić się tam śrubokrętem żeby ją podważyć (tzn. Wszystko się da, ale nie chcę przeorać lakieru). Czy jest jakaś prosta technika na otwieranie tej zaślepki ? (Prosta technika czyli bez uszkodzenia lakieru). prosta metoda to nacisnac kolanem zdezak obok zaslepki i sama wyskoczy trochę zglupialem z tym chrobotaniem / stukaniem przy skręcaniu na parkingu - czy jest JAKAKOLWIEK szansa, że dzieje się to tylko z włączoną klimatyzacją??? Teraz jak testuje to raz jest raz nie ma i tak kombinuje czy raz nie mam włączonej klimy a raz wyłączonej podczas tych prób.Ja zaczynam mieć podejrzenia że to jest związane z hamulcami. Jak auto stoi i kręcę kierownikiem to cisza, ale jak wolno sie toczy i mam delikatnie naciśnięty hamulec to stuka. Pewności nie mam ale u mnie to chyba heble stukają. Pewności nie mam ale u mnie to chyba heble stukają.Coś kojarzę, że było o tym stukaniu w tym wątku już wcześniej i wlaśnie miały to być zaciski. Nie znajde tego teraz. @@kordynator, @@Nowicjusz, co na to ASO? może maja opracowany sposób. U mnie sukał otwarty dach długo sie z tym zbierałem a ASO zrobiło robotę na medal, bez problemu. Warto popytać. to stukanie to STM. Klocki maja trszke luzu aby nie zblokowac sie przy mocnym dogrzaniu. Przez jakis czas trzyma sie jeszcze farba ale po dobrym rozgraniu idzi sie wietrzyc i klocki stukaja. Nie wiem czy w N/A sa takie same jak w XT ale latwiej dograc heble hamujac z 200km/h do 20 niz ze 150 do 20. moze tylko na tym polega sporadyczne wystepowanie zjawiska w N/A. Niektore ASO o tym wiedza a na pewno znaja efekt ci co jezdza na CL5+ lub 6 bo to wrecz wali a nie stuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 6 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2016 (edytowane) @@dzioba, czy mógłbyś wyjaśnić skrót STM? Wolny ssak ma inne klocki i tarcze, zjawisko nie występuje w n/a ani u mnie ani nie zgłaszali inni forumowicze więc częściej pewnie w XT. Twoja wersja jest całkowicie przekonujaca, czy mógłbyś jednak wytłumaczyć nieco dokładniej? Jak Twoim zdaniem pozbyć się tego zjawiska? U Ciebie w Forku klocki stukają? Jak może pamiętasz zamówiłem XT więc to zachowanie mnie interesuje... Klocki w zacisku ustalają blaszki rozporowe, czy to możliwe by tak banalna przyczyna uszła uwadze warsztatu - z postów wynika że forumowicze zgłaszali stukanie bez efektu... Pozdrawiam Edytowane 6 Czerwca 2016 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 No widocznie to jednak nie występuje we wszystkich fxt ponieważ u mnie tego nie ma. Może przebiegu zbyt duzego nie mam 25 k km ale w większosci jazdy moim fxt uzywam systemu informatycznego... Tj. 0-1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 czy mógłbyś wyjaśnić skrót STM Subaru Tak Ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 czy mógłbyś wyjaśnić skrót STM Subaru Tak Ma Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Ciekawi mnie czy wejdą opony 225/70r16 do forka, może ktoś próbował? Dla potomnych ... wczoraj sobie odpowiedziałem - wejdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Ciekawi mnie czy wejdą opony 225/70r16 do forka, może ktoś próbował? Dla potomnych ... wczoraj sobie odpowiedziałem - wejdą Chodzi o forka wolnossącego, czy XT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się