Izotom Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Dlaczego 17" 225 miałaby wejść, 18" 225 nie? 17'' jest mniejsze o cal od 18''. Przy szerokości 225 i tej samej wysokości np. 55, to jednak opona na 17'' ma średnicę o cal mniejszą. Dlatego 17'' wchodzi, a 18'' nie wchodzi. Nawet sama opona 225/55/18 nie wchodzi we wnękę zapasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Subaru w Japonii już oficjalnie chwali się nowym Forkiem. Więcej szczegółów: Nowy Forester Z rzeczy o których nie było to główne światła to LED (mijania/drogowe) są skrętne. Obie przednie szyby są automatyczne. Wydaje mi się też, że fotele są lepiej wyprofilowane. Przydałaby się wersja XT Sport (fotele, wydech, szersze felgi i inne sport ekstrasy). 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Bardzo dobra wiadomość - w przyszłym roku planujemy z żoną leasing... :-) BTW - szkoda że takie newsy nie podaje SIP na łamach Forum.. Wg mnie światła wyglądają dobrze, nareszcie zrezygnowano z techniki odblyśnikowej lamp, no i pasują do rodziny Subaru. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawietz Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Swoja drogą zdjęcie wnętrza z dziurą na radio wygląda mało profi: Co to za dynks się do lusterka wstecznego przyczepił? System monitorowania martwego pola? Krawietz Edytowane 6 Października 2015 przez Krawietz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Focia z wnętrza prawdopodobnie z najtańszej opcji wyposażenia. Widać, że po lewej stronie kiery zaślepka zamiast sterowania radiem i systemem głośnomówiącym. Generalnie ładnie ale mało zmian. Za to jest eye-sight (widać na wyświetlaczu między zegarami).. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Edytowane 6 Października 2015 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Dlaczego? W Armenii po skałach dawała radę. wolę nie testować Są na rynku stelaże mocowane na drzwiach bagażnika, właśnie do mocowania zapasu. do górnego otwierania również ? Widziałem tylko do bocznych. Dlaczego 17" 225 miałaby wejść, 18" 225 nie? przecież te opony mają jednakową średnicę zewnętrzną i szerokość. Wysokość profilu nic nie zmieni... mała wtopa Dlaczego 17" 225 miałaby wejść, 18" 225 nie? 17'' jest mniejsze o cal od 18''. Przy szerokości 225 i tej samej wysokości np. 55, to jednak opona na 17'' ma średnicę o cal mniejszą. Dlatego 17'' wchodzi, a 18'' nie wchodzi. Nawet sama opona 225/55/18 nie wchodzi we wnękę zapasu. to jasne ale zmniejszenie profilu opony raczej nie wchodzi. Seria to 225/60 i to się wydaje optymalne ewentualnie 215/60 ale nie wiem czy są rozsądne opony w tym rozmiarze. Za to jest eye-sight (widać na wyświetlaczu między zegarami).. ES to chyba jest już w obecnej wersji w JDM. System monitorowania martwego pola? na to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 \w koncu wyglada jak auto z 2015+ roku. Temu autu podobnie jak reszcie nowym Subaru brakuje wlasnie ledowych swiatel bez odblysników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Mam nadzieję że obecny wzór felg będzie dalej dostępny - są bardzo ładne można by rzec designerskie i pasują do Forestera. Na foci fele ala OBK już nie tak fajne. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) mnie interesuje inna kwestia: obecne Subaraki przechodza na PCD 5x114.3 (OBK, WRX/Levorg) Forek po FL pewnie pozostanie przy 5x100, kojarzy ktos? p.s. FXT z nowym grillem i lampami fajnie wyglada, tylko te ramki wokol halogenow jakos mi nie leza... Edytowane 6 Października 2015 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 6 Października 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Bardzo dobra wiadomość - w przyszłym roku planujemy z żoną leasing... :-) BTW - szkoda że takie newsy nie podaje SIP na łamach Forum.. Bardzo przepraszam, ale nie wiedzieliśmy, że planujecie Państwo leasing Pozdrowienia 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Bardzo dobra wiadomość - w przyszłym roku planujemy z żoną leasing... :-) Imię już wybraliście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Będzie dalej Forkiem i moim dzieckiem ;-) :-D Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Co to za dynks się do lusterka wstecznego przyczepił? System monitorowania martwego pola? Nie to bardzo prosty patent JDM umożliwiający parkowanie przy krawężniku na milimetry. Martwe pole monitoruje system elektroniczny. Takie "samochodziki" widoczne w zewn. górnym rogu lustra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Wszystkie zmiany na plus, ale dla mnie to bardziej face lifting niż nowy model. Może oprócz felg - moje mi się bardziej podobają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Warto poczekać na szczegóły, których byc moze na zewnątrz nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 6 Października 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 dla mnie to bardziej face lifting niż nowy model Zgadza się. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Pytanie zasadnicze: czy LEDowe podkowy to sa światła do jazdy dziennej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 to sa światła do jazdy dziennej? \ nie są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Tak uściślając pewne różnice w Foresterze po liftingu: * przednie światła skrętne LED (podążają za ruchem kierownicy) * w wersji z EyeSight obniżają pole świecenia przy nadjeżdżającym pojeździe z naprzeciwka * czujnik martwego pola - info wyświetlane w lusterku bocznym * długość wersji zwykłej 4610mm (1,5cm dłuższy przez nowy zderzak), wersja XT bez zmian * tylne światło przeciwmgielne LED * dwa nowe kolory Dark Blue Pearl oraz Sepia Bronze Metallic * nowe zegary i nowy kolorowy wyświetlacz LCD między nimi * Eyesight w nowej wersji 3.0 - ciekawe czy będzie w Polsce? * usztywnienie zawieszenia z przodu * poprawiona sprawność amortyzatorów * wyciszenie auta poprzez uszczelnienie drzwi, grubsze szyby * zmniejszenie spalania w wersji 2.0i (bez turbo) ~ 6.2l w cyklu mieszanym * mała optymalizacja napędu AWD i skrzyni Lineartronic Edytowane 6 Października 2015 przez Kapitalista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 tu podali całą listę zmian: https://practicalmotoring.com.au/car-news/refreshed-2017-subaru-forester-officially-revealed-key-details-changes/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 A podparcia lędźwiowego jak nie było tak nie ma Zapewne Trzeba brać z USA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Dodano również Active Torque Vectoring dla FXT. Jesli będzie jak obiecują EyeSight 3, ATV, poprawione zawieszenie, poprawione CVT, kilka nowych asystentów i do tego ciszej - to taki FL bardzo ucieszy wiele osób Jakby jeszcze uwaga leci "koncert życzeń" - dali maskę z kurnikiem, fotele i kiere od Levorga, porządne oświetlenie wnętrza, bagażnika, nowoczesne reflektory i godny boksera dźwięk z wydechu to mamy komplet poprawek i niemal idealny kompaktowy SUV Edytowane 6 Października 2015 przez Nowicjusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Dodano również Active Torque Vectoring dla FXT. Może dwa słowa co to jest ten Active Torque Vectoring: Jest to system znany z modelu WRX zmniejszający podsterowność na zakrętach, która wynika z rożnej masy przodu i tylu Forestera. System dohamowuje wewnętrzne do zakrętu przednie koło tak aby wyprowadzić równo i bez niebezpiecznych przechyłów samochód z zakrętu. Generalnie Forester XT z mocnych luków ma wychodzić jak pociąg po szynach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Dodano również Active Torque Vectoring dla FXT. to ja tego nie mam ? Ale mnie wkręcili. Jeździ jakby miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się