Kapitalista Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 3 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 @Kukson chyba wymieniał motor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promil_one Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Dokladnie Kukson. Padl tuz przed wigilia (( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 @Kukson chyba wymieniał motor. oraz http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/71311-assistance-subaru-brawo/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Na szczęście uratował życie kierowcy i pasażerów.Pewnie ISR się też przydał. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Kukson a co się stało, że Ci wymieniali motor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Kukson a co się stało, że Ci wymieniali motor?Z tego co pamiętam falowały obroty i to do tego stopnia, że silnik gasł. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Widać, że solidna konstrukcja (co potwierdziły testy amerykańskie). Co do klimy to w Forku jest chyba stary czynnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 nie chcę nawet myśleć jak była siła uderzenia skoro felga wygląda tak jak wygląda..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Popsuty konkretnie Czynnik chłodzący niestety jest nowy, przynajmniej tak napisali w moim Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Czynnik chłodzący niestety jest nowy, przynajmniej tak napisali w moim W swoim już niestety tego nie sprawdzę. Ale może np. @Izotom mógłby zobaczyć w swoim, bo ma ten sam rocznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapitalista Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 nie chcę nawet myśleć jak była siła uderzenia skoro felga wygląda tak jak wygląda..... Patrząc na busa to raczej był to całkiem przyzwoity dzwon. Wizualnie bus jest w znacznie gorszym stanie. http://rzeszow-news.pl/zderzenie-samochodu-osobowego-z-busem-7-osob-rannych/#2 Na szczęście wszyscy przeżyli, choć 7 osób wylądowało w szpitalu. Piszą w prasie, że Subaru miało rzeszowskie numery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Coś ucichło...... tak ucichło bo wszyscy /no prawie wszyscy/ są w tym wątku o Levorgu http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66810-subaru-levorg/page-140 ..... i wzdychają do jego wysokości 2.0 DIT zatem miło jest stwierdzić, że posiadacze FXT mają już TO coś o czym inni tylko marzą/liczą/oczekują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 U mnie auto stoi całe przed domem. Tak jak napisane wyżej były problemy z falowaniem obrotów(jakaś wada fabryczna) ale po wymianie zrobione już ponad 20 tysięcy i śmiga bez problemu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Akurat na tych pierwszych Forek przezentuje się nienajgorzej. Przemekka : do tych felg z MY07 pasowały śruby od XT MY13? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Pasowały. To był między innymi jeden z powodów poszukiwania oryginalnych felg Subaru, żeby nie było problemów z różnymi rodzajami śrub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) dzięki Jeszcze jedno szybkie pytanie. A zapas wszedł w miejsce dojazdówki po wywaleniu wypełniaczy ? Edytowane 5 Października 2015 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Z tego co pamiętam to niestety zabrakło chyba 1 cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Można włożyć nienapompowane, wtedy powinno wejść.. Tak dywaguję...:-D Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Edytowane 5 Października 2015 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Z tego co pamiętam to niestety zabrakło chyba 1 cm. Ale pech. Może z jakąś mniejszą oponą wejdzie ? Ale obwód musi być ten sam więc raczej lipa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 NIe wiem jak oryginalna 18, ale z nią może być jeszcze gorzej, bo jest (przynajmniej rozmiarowo) 1 cm szersza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 18stka z oponą 225 na 100% nie wchodzi. Sprawdzałem. Mam na myśli 17" z oponą 225/60 lub 215/65. Ostatnio jechałem super trasą "widokową" między Wójtowicami a Polanicą Zdrój. 15km po górach i leśnych "duktach" i trochę mnie telepało na myśl o zmianie 18" na dojazdówkę w takich warunkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 18stka z oponą 225 na 100% nie wchodzi. Sprawdzałem. Mam na myśli 17" z oponą 225/60 lub 215/65. Ostatnio jechałem super trasą "widokową" między Wójtowicami a Polanicą Zdrój. 15km po górach i leśnych "duktach" i trochę mnie telepało na myśl o zmianie 18" na dojazdówkę w takich warunkach Dlaczego? W Armenii po skałach dawała radę. Ale jechaliśmy z uwagą, tzn. ja uważałem, Izka jechała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Czytałem, że w Australii dają pełny zapas - tam bez koła można umrzeć. Są inne styropiany i koło jakoś pod kątem - bagażnik się zmniejsze troszę (podłoga jakieś 2-3cm wyżej). Z mojego punktu widzenia zapas w 4x4 to oczywistość. Na ostatnim wyjeździe do Rumunii złapałem dwie gumy (na oponach MT). Ale w praktyce mam już trzecie 4x4 z dojazdówką. Dodatkowa zagadka - co zrobić z dziurawym kołem, jak się ma pełen kufer. W forku jeszcze się coś wymyśli (bagaż pod podłogę), ale mam auto (Ssangyong) gdzie dojaztówka jest pod podwoziem, a całe koło trzeba wpychać do środka (265/75R16!) - na "wyprawę" woziłem zapas na dachu . Edytowane 6 Października 2015 przez Alfik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 18stka z oponą 225 na 100% nie wchodzi. Sprawdzałem. Mam na myśli 17" z oponą 225/60 lub 215/65. Ostatnio jechałem super trasą "widokową" między Wójtowicami a Polanicą Zdrój. 15km po górach i leśnych "duktach" i trochę mnie telepało na myśl o zmianie 18" na dojazdówkę w takich warunkach Dlaczego 17" 225 miałaby wejść, 18" 225 nie? przecież te opony mają jednakową średnicę zewnętrzną i szerokość. Wysokość profilu nic nie zmieni... Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka (...)Dodatkowa zagadka - co zrobić z dziurawym kołem, jak się ma pełen kufer. W forku jeszcze się coś wymyśli (bagaż pod podłogę), ale mam auto (Ssangyong) gdzie dojaztówka jest pod podwoziem, a całe koło trzeba wpychać do środka (265/75R16!) - na "wyprawę" woziłem zapas na dachu . Są na rynku stelaże mocowane na drzwiach bagażnika, właśnie do mocowania zapasu. Wkładasz kiedy jedziesz na wyprawę. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się