madox Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Więc można tą utratę wartości niejako obniżyć ,oszczędzając 20tys na paliwie. Gdyby to była normalna instalacja z wierceniem kolektorów,parownikiem,komputerem gazowym,przełączaniem na gaz itp ,to nawet by mi do głowy nie przyszło wkładanie czegoś takiego,ale ten rodzaj instalacji ,czyli wtrysk w fazie ciekłej gazu,normalnie przez wtryskiwacze benzynowe jest interesujący.Brak ingerencji w auto i system kompletnie nie potrzebuje benzyny ,nawet do rozruchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) Więc można tą utratę wartości niejako obniżyć ,oszczędzając 20tys na paliwie. Jeżeli ktoś czuje taką potrzebę - wolnoć Tomku w swoim domku. Mnie to nie przekonuje - rozwiązanie (i potencjalna oszczędność) nie warte związanych z tym kosztów: - gwarancja - zmniejszenie bagażnika - permanentne obciążenie tyłu - większe ryzyko awarii Edytowane 12 Września 2015 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Pytanie tylko jak gazownik poradzi sobie z zestrojeniem tego z komputerem. O utracie gwarancji i związanych z tym konsekwencjach nie wspomnę. Ale jeśli chcesz rzeźbić,twoja sprawa. Chętnie poczytamy o efektach. Tylko nie zapomnij o zdjęciach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 @@madox, wytłumacz nam proszę jedno - po co się tak onanizujesz przy tym Forku szukając rzeźbiarskich rozwiązań, skoro: .Masz napęd ,który mają już wszyscy i nic więcej.Myślisz,że masz markę?Jaką ? Z osiągami Fabii ? Myślisz ,że jesteś wyjątkowy ? Wyjątkowość zaczyna się powyżej miliona ,to co masz to bida z nędzą.Jak będziesz miał Ssang Yonga będziesz równie wyjątkowy.NIe masz chłopie nic ,ani designu ,ani materiałów ,ani wyglądu ,ani oszczędności ,ani nowoczesności,nie masz już nawet ponad przeciętnej bezawaryjności Nie lepiej kupić coś innego i udać się na inne forum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Więc można tą utratę wartości niejako obniżyć ,oszczędzając 20tys na paliwie. Jeżeli ktoś czuje taką potrzebę - wolnoć Tomku w swoim domku. Mnie to nie przekonuje - rozwiązanie (i potencjalna oszczędność) nie warte związanych z tym kosztów:- permanentne obciążenie tyłu W Subaru to akurat polepszyłoby rozkład masy. Ale dodam jeszcze jeden minus: zakaz wjazdu do wielu garaży podziemnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Jeżeli ktoś czuje taką potrzebę - wolnoć Tomku w swoim domku. Mnie to nie przekonuje - rozwiązanie (i potencjalna oszczędność) nie warte związanych z tym kosztów: - gwarancja - zmniejszenie bagażnika - permanentne obciążenie tyłu - większe ryzyko awarii LPG nie do przyjecia dla osób chcacych parkowac swoje nowe Subaru w jakimkolwiek garazu. Jaki jest koszt regulacji zaworów w 2.0dit? Bo zeby sie nie okazało ze za instalke wywalisz 10k pln której serwisowanie do tanich nie nalezy + duzy koszt regulacji zaworów i okaze sie ze oszczednosci wcale nie sa takie duze. LPG to paliwo dobre jak kazde inne ale osobę ktora kupuje auto za 150k pln napewno stac na jego utrzymannie i LPG nie założy. Temat zrobi sie pewnie dopiero aktualny za 5-7 lat kiedy to uzywanego xt'ka bedzie mozna kupic pewnie w granicach 50k pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Tam nie specjalnie jest co serwisować w tej instalacji.Nie ma wielu elementów ,które są i podlegają wymianie w tradycyjnych instalacjach.I nie 10 tylko 8.490. Jak dzwoniłem z ciekawości do gościa ,to powiedział mi ,że zrobił już 5 takich i dwa czekają w kolejce ,bo ludziom w salonie powiedzieli ,że spali 8litrów benzyny,a pali dokładnie 2x tyle ,co by się pokrywało z moimi doświadczeniami.Gdyby tyle mi paliło ,to oszczędności byłyby dla mnie duże.Spalanie na co dzień przy butowaniu 7l ropy maks,w przeliczeniu.Sjak - pisałem ,że XT to jedyne w tej chwili coś co można porównać z dawnym Subaru.Nie ma wiele ,ale przynajmniej jest szybkie (jak na suva).Tzn w kwestii dynamiki jezdzi tak,jak powinno jedzić auto ,w odróżnieniu od Forestera w dieslu i automacie,który dla mnie,jest tak mułowaty,że aż niebezpieczny.Co dziwne ,bo mój SBD w Outbacku jest absolutnie inny.Widać cvt daje takie straty. Chociaż za 2miesiące czy trzy wchodzi nowy Tiguan i może się to wszystko zmienić,ale póki co XT biorę mocno pod uwagę,jedyną rzeczą nieakceptowalną dla mnie W STOSUNKU do tego co oferuje jest spalanie,stąd ,jak zobaczyłem tego rodzaju instalację ,zrobioną i dedykowaną specjalnie do tego auta ,to się zainteresowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) Tiguan wali Forestera na kolana. Nawet nie ma czego porownywac jak wyjdzie Tiguan R. Wersja L ma 475 cm czyli tyle co moj Legacy. Niestety cena bedzie odpowiednia i popyt rowniez wiec wiekszego rabatu nie dostaniesz. Niestety FHI dziala kompletnie niezrozumiale np. czemu Levorg w wersji max nie ma ES ? Forester rowniez nie ma ES. Sjak a co bys powiedzial na to, ze zycie jest za krotkie by czekac w Subaru na auto, ktore moze wejdzie moze nie np. OBK lub Levorg 2 DIT ?? Co do gazu w Foresterze XT to regulacja zaworow pewnie pozre oszczednosci jakie daje LPG Edytowane 12 Września 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Idę jutro specjalnie do kościoła pomodlić się aby madox na gwiazdkę dostał Tiguana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Jak dzwoniłem z ciekawości do gościa ,to powiedział mi ,że zrobił już 5 takich i dwa czekają w kolejce ,bo ludziom w salonie powiedzieli ,że spali 8litrów benzyny,a pali dokładnie 2x tyle Taki klient jak Ty, to marzenie każdego handlowca i akwizytora Tiguan wali Forestera na kolana. Jeśli się lubi VW. Mnie one nudzą, nie lubię nimi jeździć. I dotyczy to każdego z popularniejszych VAG-ów. Niemiecki perfekcjonizm, w czym VAG jest mistrzem jakoś za bardzo dla mnie "odhumanizowuje" samochody. Ale oczywiście doskonale rozumiem tych, do których taka filozofia przemawia. Sam bym nie kupił, ale nigdy nie powiem, że to zły wybór. Natomiast jakoś nie mam pomysłu, aby wchodzić na ich forum i płakać, że żaden z ich pojazdów nie spełnia moich oczekiwań, a ja na siłę bardzo chcę to mieć. Sjak a co bys powiedzial na to, ze zycie jest za krotkie by czekac w Subaru na auto, ktore moze wejdzie moze nie np. OBK lub Levorg 2 DIT ?? Że to również prawda. Jeśli nie odpowiada komuś nic z gamy Plejad, czekanie, aż się coś zmieni jest bez sensu. Trzeba wędrować gdzie indziej. Ja jestem bardzo zadowolony z "zestawu", który posiadam, ale to jestem ja. Gdyby to był sam OBK - czegoś by mi brakowało. Najpewniej mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 A co zaś jest z tymi zaworami w 2.0dit? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Przy LPG trzeba częściej regulować. Czyli wyjąć silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) A co zaś jest z tymi zaworami w 2.0dit poczytaj o metodzie regulacji zaworów w silnikach Subaru - do tanich ta usługa nie nalezy Edytowane 12 Września 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Ale nie trzeba przecież jechać na Maledivy, można jechać np. na ... Mazury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) Ale nie trzeba przecież jechać na Maledivy, można jechać np. na ... Mazury. A lepiej tu i tam. Ale zgadzam się i po Polsce uwielbiam jedzić. Natomiast są na świecie takie miejsca które warto zobaczyć. Jeśli będzie działać to tylko skrajny głupiec mógły powiedzieć ze wydawanie 2x większej kwoty na benzynę jest słuszne. Na tak postawione stwierdzenie faktycznie odpowiedź jest jedna. Jednak Pytanie tylko czy będzie działać i ile czasu. I jaki wpływ wywrze na silnik. Ja osobiście póki gwarancja nie zmienię (5lat) ale później kto wie Dodatkowo, co ważne, XT nie pali średnio tyle ile twierdzi @@madox, można też jeździc znacznie oszczędniej. Gdyby faktycznie XTek palił - cytuję - 2x8l =16l/100 sprawa wyglądałaby inaczej. Poza tym jeśli pierwszy właściciel sprzedaje Forka po 3/4 latach użytkowania - instalka po zakończeniu gwarancji ekonomicznego uzasadnienia nie ma. Pozostałe minusy instalacji gazowej (jak wyżej w postach) - nie ma sensu ich ponownie cytować, jednak wszystko razem sprawia że opcja zainstalowania LPG w Forku XT nie jest traktowana z zachwytem gremium jakiego oczekiwał Madox przedstawiajac pojawiającą sie na rynku ofertę. Pozdro Edytowane 12 Września 2015 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Wiem,że trzeba wyjmować silnik do regulacji zaworów ,ale w 2.0dit dalej jest konieczność regulacji ,jak w PF126p ??? Co ile? Ta konkretna instalacja nie wiem czy powoduje konieczność częstszej regulacji,chyba ,ale może tak ,ze względu na samą pracę na gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) Co ile? W n/a 120tys km. konieczność regulacji ,jak w PF126p ??? hydrauliczna regulacja zaworów ma wiele wad, największą jej zaletą jeśli nie jedyną jest brak konieczności regulacji. Wiele brdzo dobrych silników wymaga regulacji zaworów. jak w PF126p ??? w każdym aucie jest wiele podobieństw do PF126: mają po 4 koła, spalinowy silnik, tłoki, korbowody... - w końcu to też samochód.. Edytowane 12 Września 2015 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 A w 2.0dit co ile? A utrata gwarancji po zamontowaniu takiej instalacji na sam silnik i osprzęt? Dla lakieru,,skrzyni ,napędu nie ma to przecież znaczenia.Ciekawe czy dealerzy nie mogliby tak nowoczesnej instalacji montować i udzielać normalnej gwarancji.Masę marek tak robi.Gdyby wywalczyli rabat w Prins-ie i wkładali to za 8490 ,to myślę ,że podnieśliby sobie sprzedaż.A przez 100tys i tak silnikowi nic z tego powodu nie będzie.A sam montaż jest podobno banalny,ten gość mówił,że jak lego dla 7latka,bo w zasadzie nie ingeruje się w ogóle auto.Jedynie doprowadzenie do pompy i nic więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 12 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Tiguan wali Forestera na kolana. Nawet nie ma czego porownywac jak wyjdzie Tiguan R. Wersja L ma 475 cm czyli tyle co moj Legacy. Niestety cena bedzie odpowiednia i popyt rowniez wiec wiekszego rabatu nie dostaniesz. Niestety FHI dziala kompletnie niezrozumiale np. czemu Levorg w wersji max nie ma ES ? Forester rowniez nie ma ES. Sjak a co bys powiedzial na to, ze zycie jest za krotkie by czekac w Subaru na auto, ktore moze wejdzie moze nie np. OBK lub Levorg 2 DIT ?? Co do gazu w Foresterze XT to regulacja zaworow pewnie pozre oszczednosci jakie daje LPG A tak na poważnie to czym wali na kolana ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Nie ma szmatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 madox nie podniecaj się . Od dwóch lat napalasz się na ten samochód i dupa blada, ani samochodu ,ani poprawy jakości. Wcześniej diesel, teraz gaz. buhahahhahahahhahhaha. Nie mam czasu ostatnio zaglądać na forum, ale jak zobaczyłem ,że jeszcze nie kupiłeś wyśnionego subaru , a kontakt z tą marką masz przy 56 jeździe próbnej, to spadłem z krzesła. :biglol: :biglol: :biglol:. ....dzień świstaka. Afryka dzika, dawno odkryta..chałupy welcome to . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Nie ma szmatki. no troche prawdy w tym stwierdzeniu jest do tego wykonczeniem , wyciszeniem, gama silnikowa mozliwoscie konfiguracji no i oslawionymi siedzieniami. Stary Tiguan to masakra ale nowy to inna polka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Madox, dwa słowa o ekonomii XT https://youtu.be/OA4fn3I2eCs?t=5m33s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Obecny Tiguan to ciasny plasticzak i NICZYM nie przewyższa Forka XT. Do tego jest chyba najbrzydszym VW zarówno w środku jak i na zewnątrz (kwestia gustu oczywiście). Do tego jeździ średnio...nuda absolutna. Być może nowy, 2016 model coś zmieni, ale obecny to nic ciekawego z każdej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Madox, dwa słowa o ekonomii XT Słowo klucz "płynna jazda", a nie wyścigi spod każdych świateł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się