Jump to content
kordynator

Nowy Subaru Forester MY2013

Recommended Posts

na zdjeciach jest xv z relingami czyli crosstrek z rynku US.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pozostałe informacje równie "wiarygodne"

 

A ja jestem prawie pewien, że zdecydowana większość opisanych zmian zostanie wprowadzona na rynku amerykańskim. Jestem gotowy o to założyć się.

Edited by ten_Typ_tak_ma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Było jakiś czas temu ... Nieudolny fotomontaż - robił to chyba jakiś pryszczaty nastolatek w Windowsowym "Paint-cie" ...

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Zmienią się nieznacznie wymiary auta

I tak powstają legendy.

Rozumiemy "piąte przez dziesiąte" ...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim skromnym zdaniem, na zmianę modelu jest dużo za wcześnie. Auto sprzedaje się świetnie na wszystkich rynkach, więc nie wymaga na gwałt zmian.
Patrząc na poprzednie generacje Forka, zmiany w designie zewnętrznym i wnętrza powinny pojawić się z nową generacją.
Modyfikacje nadwozia jedynie na rynek USA (?) -- auta zjeżdżają ze jednej taśmy w fabryce w Guma - produkcja dwóch wersji na raz, to niepotrzebna komplikacja, raczej trudno uwierzyć w realizację..

Edited by mechanik

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Modyfikacje nadwozia jedynie na rynek USA (?) -- auta zjeżdżają ze jednej taśmy w fabryce w Guma - produkcja dwóch wersji na raz, to

 

Forek na rynek US i AU ( chyba )  jest produkowany lokalnie w Stanach. Stąd różnice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkie Forestery są produkowane w Japonii. W Indianie powstają Legacy i Outback.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poważnie :) Człowiek się uczy całe życie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

temat LED-ów /dla niektórych niestety :) / - wciąż powraca...

 

Jako, że nie byłem zbyt zadowolony z tych Ledów z SIP-u /montowanych w skrzelach/ z powodu ograniczonej ich widoczności

 

Wzmocniłem całość - oświetleniem fabrycznym ale zamiast tradycyjnych żarówek P13W - zamontowałem w ich miejsce żarówki LED

- bo gryzły mi się stylistycznie po całości, poza tym wersja z Ledowymi żarówkami jest bardziej widoczna

 

Już wcześniej taki patent podawali inni koledzy - zatem zakupiłem takie żarówki

http://allegro.pl/zarowka-led-p13w-6w-smd-drl-audi-a4-b8-508-yeti-i5384950222.html 

i opiłowałem dolny pierścień ok 2mm na średnicy zamontowałem i wygląda to tak jak na zdjęciach poniżej.

 

Wniosek jest taki, że te Ledy z ASO pełnią generalnie tylko rolę dekoracyjną a faktycznie widać nas tylko na tych fabrycznych dziennych.

 

Przy okazji podczas wakacyjnych wyjazdów widziałem już kilka FXT i najbardziej widoczny z daleka był ten, który miał dołożone najczęściej spotykane - zwykłe poziome Ledy w dolnej części zderzaka - jest tam taka luka na ok 4-5cm szerokości. Może nie wygląda to elegancko i fabrycznie - ale widać to z daleka i jest możliwość założenia czegoś firmowego /Philips, osram/ już za 400 - 600zł.

 

A i mi też w tych Ledach z Sip-u padł już jeden ledzik - wymieniono na gwarancji.

 

 

 

attachicon.gif20150711_165436.jpgattachicon.gif20150711_165443.jpgattachicon.gif20150711_165449.jpgattachicon.gif20150711_173339.jpgattachicon.gif20150711_180156.jpgattachicon.gif20150713_080403.jpgattachicon.gif20150620_180205.jpgattachicon.gif20150713_080403.jpgattachicon.gif20150713_080403.jpgattachicon.gif20150713_080403.jpg

Zrobiłem to samo już jakiś czas temu :) opisywałem to gdzieś i wysyłałem też kilku użytkownikom na pw instrukcje.

Natomiast po pol roku mam mały problem. Przez oszlifowanie tych żarówek niestety osłabiła się ich konstrukcja i podczas upałów i lekkiej jazdy "terenowej"  po prostu się pourywały i leżą oparte o szkła [w środku] Póki co świecą ale będę musiał poszukać innych żarówek ...

Dodatkowo trzeba się zastanowić nad drugą funkcją halogenów czyli światła p.mgielne którą to żarówkę w dość znacznym stopniu zasłania właśnie ta nasza duża żarówka ledowa przez co efektywność świateł p.mgielnych może zostać ograniczona..

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Modyfikacje nadwozia jedynie na rynek USA (?) -- auta zjeżdżają ze jednej taśmy w fabryce w Guma - produkcja dwóch wersji na raz, to

 

Forek na rynek US i AU ( chyba )  jest produkowany lokalnie w Stanach. Stąd różnice.

 

Nie jest. http://www.subaru-sia.com/

Wszystkie Forestery są produkowane w Japonii. W Indianie powstają Legacy i Outback.

Impreza też.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Zmienią się nieznacznie wymiary auta

I tak powstają legendy.

Rozumiemy "piąte przez dziesiąte" ...........

 

 

"Dimensions will remain very similar to the current model but with better lines and aerodynamics."

Wymiary pozostaną bardzo podobne do obecnego modelu, ale z lepszymi liniami i aerodynamiką.

 

Bardziej dosłownie już nie da się chyba przetłumaczyć.

 

http://sjp.pwn.pl/slowniki/nieznacznie.html

*nieznaczny : 

1. «niewielki pod względem ilości, natężenia»

2. «mało ważny»
3. «mało widoczny» 

 

Wniosek: W tym przypadku bardziej potrzebny jest psychiatra niż lingwista  :biglol:

 

 

Impreza też.

 

 

"I tak powstają legendy. Rozumiesz "piąte przez dziesiąte" ........... "  :biglol:  :biglol:  :biglol:

 

Subaru impreza NIE JEST produkowana w USA. Na rynek amerykański Imprezy produkuje fabryka w Gunma, Japonia. 

 

Na Twojej stronce wystarczy kilknąć u góry w "about" i wybrać "products" Na temat Imprezy jak wół jest napisane:

"Subaru Impreza production is coming to SIA in 2016."

http://www.subaru-sia.com/

Tak to jest, gdy ktoś udaje wielkiego lingwistę, a po angielsku dobrze posługuje się jedynie pismem obrazkowym, a ze słowem pisanym ma najwyraźniej kłopot...

:biglol:  :yahoo:  :biglol:

Edited by ten_Typ_tak_ma

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

A ja jestem prawie pewien, że zdecydowana większość opisanych zmian zostanie wprowadzona na rynku amerykańskim. Jestem gotowy o to założyć się.

Drobne zmiany techniczne, czy też stylistyczne są realizowane co roku.

W cytowanym opisie istotne jest tylko :

- dodanie silnika 1.6 DiT

- zmiana stylizacji nadwozia ("  better lines and aerodynamics " ).

I powyższe wskazywałoby na nowy model. 

Czyli tak jak napisałem - błędnie.

Albowiem powyższe informacje są, mówiąc obrazowo, wyssane  z palca.

Nie pierwszy i nie ostatni raz dziennikarze piszą coś, co dawniej nazywało się "kaczką dziennikarską"

 

Zakładać się nie zamierzam, gdyż byłoby to po prostu nie fair.

 

Ale jeżeli się Pan uprze ... cóż, czyż można klientowi w ramach dbałości o dobrej jakości usługi odmówić :mrgreen: 

 

Pozdrowienia 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Wniosek: W tym przypadku bardziej potrzebny jest psychiatra niż lingwista 

A na impertynencje co jest potrzebne?   


 

 

"Dimensions will remain very similar to the current model but with better lines and aerodynamics." Wymiary pozostaną bardzo podobne do obecnego modelu, ale z lepszymi liniami i aerodynamiką.

"Zmienią się nieznacznie wymiary auta"

A jednak angielski język to trudny język. Nie wystarczy liznąć słówek....

Nie dziwie się że nie rozumiałeś co truper mówi, zauważył to i machnął ręką.

 

Dalej chcesz się zakładać o zmiany na rynek amerykański?


 

 

"I tak powstają legendy. Rozumiesz "piąte przez dziesiąte" ........... "        Subaru impreza NIE JEST produkowana w USA. Na rynek amerykański Imprezy produkuje fabryka w Gunma, Japonia. 

 

Masz radoche?  Udało Ci się złapać samego TyrTyra, a może nie dopisał będzie.

 

Tak czy siak, poza lekcjami angielskiego lekcje kultury też by Ci się przydały.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyznaję, że nie zrozumiałem tego, co mi trooper powiedział. Dlaczego? Ponieważ on mi NIC nie powiedział. Machnął ręką oddał moje AMERYKAŃSKIE prawo jazdy i bezczelnie oddalił się z miejsca zdarzenia korzystając ze środka lokomocji zwanego... (oczywiście Ty wiesz wszystko najlepiej, bo tam przecież byłeś, więc mi łaskawie przypomnij jakiego)  :biglol:

 

Jeszcze nie rozumiesz? Pewne sceny, zdarzenia, które dotyczą innych osób, a w których nie uczestniczyłeś, powstają tylko w Twojej chorej wyobraźni i nie mają nic wspólnego z rzeczywistością....

 

Przemyśl to, zanim będzie za późno, bo nie jestem Twoim wrogiem.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Propozycja zakładu była złożona mnie, nie TyrTyr; czyli sformułowanie "czy dalej chcesz się zakładać" pozbawione jest logicznego uzasadnienia.

2. Agresja dyskusji jest zdecydowanie nie na miejscu. Wymiana opinii, różnica zdań, to wszystko jest O.K. Ale powyższy wpis ... Po prostu nie przystoi ... Stąd minus.

 

 

Pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

NIe wiedziałem, gdzie zamieścić tego posta, w końcu zdecydowałem się (z racji, że chodzi o Forka XT) na ten topic.

Otóż, mam pytanko do osób z Trójmiasta, które miały styczność z ASO w mieście Danzig... Jakie są Wasze odczucia, co do tego salonu/serwisu?

Od jakiegoś czasu przymierzam się (a raczej przymierzałem... Zrobiłem chwilową pauzę) do zakupu nowego Forka XT.

Zacząłem korespondencję mailową z rzeczonym ASO w celu umówienia się na jazdę próbną.

Niestety, mogę napisać tylko jedno...ŻENADA...

Facet, z którym mailowałem i informowałem, że jestem mocno zainteresowany jazdą próbną poinformował mnie, że sprzedali swoje jedyne demo XT. Mają kolejną sztukę ale jest niezarejestrowana.

Już na samym początku gość mnie mocno zniechęcił pisząc, że to ja mam się odzywać i pytać się, "czy już może przypadkiem zarejestrowali auto"...

Dwa razy się odezwałem, za każdym razem była odpowiedź w stylu: "przykro mi, jeszcze nie mamy zarejestrowanego XTka".

W końcu powiedziałem sobie dość!

Nie potrafię zrozumieć podejścia ludzi z tego ASO do potencjalnego klienta.

Totalna zlewka... Byłem napalony na auto do tego już stopnia, że planowałem go łyknąć w przeciągu tygodnia... Niestety, megazniechęcili mnie w tym salonie. Obsługa jest na poziomie..., no właśnie, nie trzyma żądnego poziomu.

Zrobiłem przerwę. Myślę, zastanawiam się. Część odłożonej kasy w chwili obecnej poszła na remont domu.

Tym oto pięknym sposobem, "wspaniały" doradca klienta odciągnął mnie od zakupu :(

Ktoś zaraz napisze: "szybko się zniechęcasz, poszukaj innego salonu" - zgadza się, salony może i są też inne ale nie mieści mi się po prostu w głowie, że są też i takie, dla których klient, to "dodatek" do działalności. Niewątpliwie takie działania nie wpływają korzystnie na wizerunek marki.

Jeśli chodzi o salon, to najfajniejszy sprzedawca p. Michał już tam nie pracuje. Kierownik salonu moim zdaniem niekompetentny. Co się zapyta to nie wie. Jeśli chodzi o serwis - to istna tragedia!!!! Mają klienta głęboko w d... Kiedyś dawałem Outbacka na lakiernie to musiałem po nich wydzwaniać bo sami w ogóle nie są zainteresowani kontaktem z klientem. Jadąc do serwisu u Zdanowicza mam wrażenie że się narzucam. W dodatku pan z obsługi serwisu zupełnie niekompetentny. Raz pytałem co może być przyczyną że szarpie mi skrzynia aut. Mówi że stare auto już 6 lat to normalne.

 

Jak chcesz to mogę Cie przewieźć XT, wiem że to nie to samo ale zawsze namiastka.

 

Pozdro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szanowna Dyrekcjo.

 

Dziękuję za minus, ale to nic nie zmieni w sytuacji Dyrekcji. Potrzebuję trochę czasu, by Szanowną Dyrekcję przycisnąć do muru, więc siłą rzeczy nie zadowolę się jakimiś spontanicznymi półśrodkami, więc proszę o trochę czasu.

 

Pozdrawiam


Jednak nie wytrzymałem, więc tak na początek:

 

 

i chciałbym zapytać, czy następna generacja to znaczy MY16, czy w ogóle przebudowa modelu?

Nowy model.

 

Pozdrowienia 

 

 

Oraz:

 

 

 

Drobne zmiany techniczne, czy też stylistyczne są realizowane co roku. W cytowanym opisie istotne jest tylko : - dodanie silnika 1.6 DiT - zmiana stylizacji nadwozia ("  better lines and aerodynamics " ). I powyższe wskazywałoby na nowy model.  Czyli tak jak napisałem - błędnie.

 

 

I Szanowna Dyrekcja jeszcze wierzy, że jest w stanie ze mną wygrać zakład?

Edited by ten_Typ_tak_ma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szanowny @@ten_Typ_tak_ma, jeśli wywołujesz mnie do tablicy wyrywając z kontekstu wypowiedź Dyrekcji w temacie dotyczącym Eyesight, to pozwól że zapytam - jaki widzisz związek pomiędzy ww. wypowiedziami ?

 

Wyjaśnię Ci, że Pan Dyrektor w 1. wypowiedzi odpowiedział mi, że Eyesight będzie dostępny w Europie w nowym modelu Forestera (a więc nie w SJ), a w 2. zwrócił uwagę, że wprowadzenie silnika 1.6 DIT wskazywałoby na nowy model, co nie jest prawdą, gdyż MY2016 (jak dobrze rozumiem) nie będzie nowym modelem tylko "face-liftingiem" .

 

Mówiąc krótko, o co Tobie chodzi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sugeruję zastanowić się nad kontekstem pierwszego i drugiego cytatu.

Wyciąganie błędnych wniosków nie jest właściwą drogą - jeżeli coś nie jest wystarczająco jasne, wystarczy zapytać.

To nie jest tematem, czy ja wierzę w wygranie zakładu. Ja po prostu wiem, że Pańskie twierdzenie, jakoby w przyszłym roku miał być nowy model jest błędne.

 

Pozdrowienia

Edited by Dyrekcja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szanowny @@ten_Typ_tak_ma, jeśli wywołujesz mnie do tablicy wyrywając z kontekstu wypowiedź Dyrekcji w temacie dotyczącym Eyesight, to pozwól że zapytam - jaki widzisz związek pomiędzy ww. wypowiedziami ?

 

Wyjaśnię Ci, że Pan Dyrektor w 1. wypowiedzi odpowiedział mi, że Eyesight będzie dostępny w Europie w nowym modelu Forestera (a więc nie w SJ), a w 2. zwrócił uwagę, że wprowadzenie silnika 1.6 DIT wskazywałoby na nowy model, co nie jest prawdą, gdyż MY2016 (jak dobrze rozumiem) nie będzie nowym modelem tylko "face-liftingiem" .

 

Mówiąc krótko, o co Tobie chodzi?

 

Wcale nie wywołuję Ciebie to tablicy. Miałeś takie złudzenie. W tej dyskusji odgrywasz epizodalną rolę, więc przynajmniej wobec Ciebie - o nic mi nie chodzi. 

 

 

Sugeruję zastanowić się nad kontekstem pierwszego i drugiego cytatu. Wyciąganie błędnych wniosków nie jest właściwą drogą - jeżeli coś nie jest wystarczająco jasne, wystarczy zapytać.
 

 

Więc ja się grzecznie pytam. Czy to jest nowy  model czy tylko facelifting, bo już kurde zgłupiałem....

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

bo już kurde zgłupiałem....

Trudno nie zauważyć :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja równie grzecznie odpowiadam ( choć w zasadzie już powiedziałem ) : w 2016 nie będzie nowego modelu.

A czy będzie facelifting ? Cóż, może tak, może nie. Czyli : wiem, ale nie powiem :)

 

Pozdrowienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

bo już kurde zgłupiałem....

Trudno nie zauważyć :mrgreen:

 

 

Normalnie Ajnsztajn,  :biglol:  Do tego baaaardzo spostrzegawczy, kurde. Czy jesteś w stanie odpowiedzieć, Miszczu na proste pytanie? Jakie zmiany będą wprowadzone w FXT  2016 na rynku neuropejskim a jakie na rynku amerykańskim? 

 

Wiem, zero konkretów.....

 

 

Ja równie grzecznie odpowiadam ( choć w zasadzie już powiedziałem ) : w 2016 nie będzie nowego modelu.

A czy będzie facelifting ? Cóż, może tak, może nie. Czyli : wiem, ale nie powiem :)

 

Pozdrowienia

 

 

 

i chciałbym zapytać, czy następna generacja to znaczy MY16, czy w ogóle przebudowa modelu?

Nowy model.

 

Pozdrowienia 

 

 

Jeżeli Szanowna Dyrekcja pozwoli, to do sprawy zakładu jeszcze powrócę....

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dyskusja w stylu: "Mów do słupa, a słup stoi jak ..."

Fajna metoda, cytować jedno, dwa słowa bez całej wypowiedzi.

Edited by kordynator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...