Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

W słoneczne dni ten wynalazek kompletnie bez sensu, gdyż w łeb gorąco

Przeca jest roleta. W każdym razie jest w 2.o XT. Szyberdach faktycznie must have . Używam go cały rok (nawet w zimie) zawsze gdy nie pada i nie jadę ponad 100km/godz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pytanie chyba musisz zadać w wątku Pytania do Dyrekcji.

 

Było to już wielokrotnie wałkowane w różnych wątkach, ale tak z grubsza - normy unijne dot. emisji spalin i związane z nimi dopłąty, znikoma sprzedaż, koszty homologacji w UE. Wystarczy?  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakim problemem sa przyciemnione tylne szyby? Nie dosc, ze auto sie mmiej nagrzewa to jeszcze pozwala zostawic cos na tylnej kanapie bez obawy, ze amatorzy cudzej wlasnosci to zauwaza....

 

Przyciemnione szyby są koszmarem dla pasażerów jadących z tyłu, zwłaszcza dzieci i seniorów, a w dzień pochmurny lub wieczorem to tzw. masakra. (******)

Przepraszam wszystkich, ta wygwiazdkowana część mojej wypowiedzi była nic nie wnosząca i głupia. Napisałem ją będąc pod wpływem złego humoru. Postaram się w przyszłości najpierw pomyśleć, a potem napisać.

 

 

Laptop pozostawiony na tylnej kanapie zniknie tak samo szybko, niezależnie od jasności szyby.

 

 

Może zamiast wstawiać czarne szyby, lepiej wypełnić dziury blachą i mieć furgon? Efekt ten sam, za to ciszej, cieplej, bezpieczniej... Same korzyści.

Ta część też niemądra, ale może trochę mniej.

Edytowane przez debtux
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeez widzę że do wszystkiego można politykę wmieszać, nawet do przyciemnianych szyb w samochodzie :huh: 

Które nota bene są dla dzieci jadących z tyłu bardzo fajnym rozwiązaniem i pozostając w temacie, to proszę o więcej wersji z przyciemnianymi szybami zamiast szyberdachu  :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest ten sam samochód z tym samym silnikiem tylko soft inny na Europę aby spełnić normy emisji spalin.

 

To w takim razie od razu pytanie czy istnieje możliwośc wgrania w ASO (lub gdzie indziej) takiego softu. Przeciez po wyjsciu z salonu nikt nie bedzie spradzal emisji spalin itp. A zejscie przy 0-100km/h do ok 6 sek jest mocno kuszace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A zejscie przy 0-100km/h do ok 6 sek jest mocno kuszace.

 

myślę ze nie jesteś jedyny któremu ta kwestia spędzą sen z powiek  ;)  i pewnie zaraz będzie albo już jest to możliwe - nieoficjalnie oczywiście. Jakby SIP coś takiego wprowadził to pewnie by się trzeba było w długiej kolejce ustawić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeez widzę że do wszystkiego można politykę wmieszać, nawet do przyciemnianych szyb w samochodzie :huh: 

Które nota bene są dla dzieci jadących z tyłu bardzo fajnym rozwiązaniem i pozostając w temacie, to proszę o więcej wersji z przyciemnianymi szybami zamiast szyberdachu  :P

Potwierdzam. Moje dzieciaki akurat bardzo lubia ciemne szyby z tylu bo nie razi slonce w oczy itp itd....

 

P.s Wypowiedzi forumowicza o nicku "debtux" nawet nie chce mi sie komentowac.... Zal....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

pewnie zaraz będzie albo już jest to możliwe - nieoficjalnie oczywiście.
Ależ podniesienie mocy w silniku doładowanym nie jest trudne. Ponieważ XT na innych rynkach ma większą moc (Jap 280KM, USA 250KM) tym mniejsze ryzyko wpływu na trwałość jednostki.

Co do gwarancji - ba ;):biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

pewnie zaraz będzie albo już jest to możliwe - nieoficjalnie oczywiście.
Ależ podniesienie mocy w silniku doładowanym nie jest trudne. Ponieważ XT na innych rynkach ma większą moc (Jap 280KM, USA 250KM) tym mniejsze ryzyko wpływu na trwałość jednostki.

Co do gwarancji - ba ;):biglol:

 

Tyle, że w Japonii moc jest mierzona dla paliwa o wyższej liczbie oktanowej. A stąd wniosek, że mapa dla silnika JDM nie jest łatwo/bezpośrednio przekładalna na silniki europejskie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tyle, że w Japonii moc jest mierzona dla paliwa o wyższej liczbie oktanowej

to ile ma ta benzyna w Japonii ?

Specyfikacja podaje, że dla silnika 2.0 DIT JDM powinno być stosowane "premium gasoline" a dla 2.0i jedynie "regular gasoline". Premium w Japonii to będzie ~98 wg normy RON.

 

W wersjach europejskich wszystkie silniki są dostosowane i mierzone dla 95. Czy tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...