Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejna wersja Forestera z Japonii - Advantage Line

Przyciemnione przednie klosze, srebrne lusterka, srebrne felgi, niebieskie akcenty we wnętrzu oraz większe Navi.

topimg02.jpgimg02.jpgimg04.jpgimg03.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Kolejna wersja Forestera z Japonii - Advantage Line Przyciemnione przednie klosze, srebrne lusterka, srebrne felgi, niebieskie akcenty we wnętrzu oraz większe Navi.

Poza LED'ami (które w ogóle mnie nie przekonują w nowym Forku) to baardzo mnie się ta wersja podoba. Wreszcie trochę stylistycznego smaczku, nie dużo, ale zawsze to coś. No i reflektory super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna wersja Forestera z Japonii - Advantage Line

Bardzo gustownie wersja sie prezentuje.

Felgi w wersji srebrnej bardzo ładne, ale myślę, że te srebrno-czarne są praktyczniejsze, bo mniej na nich widać pył z klocków :)

Reflektory z przyciemnianymi oprawami są montowane w różnych wersjach Forka (poza PL).

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja stonowana, a zarazem bardzo elegancka. Niebieskie przeszycia i wstawki pasują idealnie, fotele ( z fotki 03 ) wydają się być połączeniem skóry i alcantary. Zmienione są też pokrętła regulacji nawiewu / klimy. Osłona silnika wydaje się być czarna, a nie srebrna. Przyciemnione klosze na plus. Nie wiem co to za wihajster przy luterku kierowcy ( z fotki nr 01 ) . Wstawki przy przyciskach sterowania z kierownicy są czarne, ładniejsze od naszych srebrnych.

 

Ogólnie - brałbym :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest eyesight to powinien być aktywny tempomat. Dziwne. Natomiast ten "purchel" jest na lusterku pasażera, bo to wersja japońska. Też początkowo myślałem że to może jakiś dodatek do martwego pola.

 

Bardzo elegancka wersja, może nawet skusiłbym się na czarnego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są na rynku japońskim ...

 

Nie wiedziałem, znam tylko wersje EU i US.

 

Tak przy okazji, sąsiadka wróciła z US i na mienie ściągnęła XT w wersji Premium, generalnie bieda wersja coś jak u nas Comfort.

Różnica tylko taka, że za auto z transportem do PL zapłaciła 26500 USD :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brutto czy netto?

 

Brutto, to całkowity koszt.

 

 

xv cvt ale to jest calkowity koszt z clami podatkami i innymi opłatami?

 

Na mienie nie ma innych opłat.

Warunek to posiadanie auta więcej niż 6 m-cy. Miała fakturę starszą niż pół roku i rejestrację czasową. Faktycznie auto stało u dealera bo jeżdziła służbówką.

Auto kosztowało 23900 po niewielkich negocjacjach i było zwolnione z podatków stanowych plus zapłaciła 2600 za dostawę.

W PL dodatkowo tłumaczenie dokumentów i opłata recyklingowa.

O ile o czymś nie zapomniałem to wszystkie koszty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie wiem co to za wihajster przy luterku kierowcy ( z fotki nr 01 )
Nie kierowcy, tylko pasażera; RHD to bardzo praktyczne lusterko w którym widać koła po stronie pasażera służące do parkowania przy krawężniku na mikrometry :)

 

Jak to, po co? Przecież parkując Forka nie zwraca się uwagi na krawężniki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A co sądzicie o takich LED DRL?

Mnie niestety te akcesoryjne LED'y nie biorą. Przepraszam, ale dla mnie wyglądają jak garażowa doróbka. LED'y pozycyjne w reflektorach powinny mieć funkcjonalność dziennych i wtedy byłoby super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A co sądzicie o takich LED DRL?

 

 

Mnie niestety te akcesoryjne LED'y nie biorą.
Też mam takie zdanie o tych ledach; powiedzmy, że nie wyglądają za szczególnie, a na pewno nie tak dobrze jak ledy w skrzlach w XT. A biorąc pod uwagę cenę, lepiej tę kasę odłożyc na przegląd, a Subarakowi zafundowac dobry olej - na pewno Forek będzie zadowolony ;)  :P

 

 

LED'y pozycyjne w reflektorach powinny mieć funkcjonalność dziennych i wtedy byłoby super.
Dokładnie, tak jak ringi BMW, ale niestety w dziennym swietle te pozycje w Forkach są prawie niewidoczne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że już było o oponach, ale wiedzieliście że oryginalne opony z XT  BRIDGESTONE DUELER H/L 400 to są oponami całorocznymi i nie potrzeba ich zmieniać? 

Tak przynajmniej twierdzi strona producenta

 

http://www.bridgestonetire.com/tire/dueler-hl-400/p225-55r18

 

natomiast według oponeo jest to opona letnia. 

 

http://www.oponeo.pl/dane-opony/bridgestone-dueler-400-225-55-r18-98-v#62820224

 

Ciekawe kto ma racje, producent czy sprzedawca? 


 

 

Na mienie nie ma innych opłat. Warunek to posiadanie auta więcej niż 6 m-cy. Miała fakturę starszą niż pół roku i rejestrację czasową. Faktycznie auto stało u dealera bo jeżdziła służbówką. Auto kosztowało 23900 po niewielkich negocjacjach i było zwolnione z podatków stanowych plus zapłaciła 2600 za dostawę. W PL dodatkowo tłumaczenie dokumentów i opłata recyklingowa. O ile o czymś nie zapomniałem to wszystkie koszty

 

No to biorę dwa jak będę wracał, jeden na siebie drugi na żonę  :)

Edytowane przez sapa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wiem, że już było o oponach, ale wiedzieliście że oryginalne opony z XT BRIDGESTONE DUELER H/L 400 to są oponami całorocznymi i nie potrzeba ich zmieniać?
Opony przeznaczone do jazdy rownież w lekkim terenie mają standardowo oznaczenie M+S (mud + snow = błoto i snieg) nie nadają się jednak do używania jako opony zimowe. Prócz ruszania i jazdy na wprost trzeba też pokonywać zakrety i sprawnie hamować, a na tym polu opony uniwersalne niestety sobie nie radzą.

Jako 'oficjalne' oznaczenie opon zimowych promowana jest obecnie śnieżynka.


Bardziej szczegółowa odpowiedź na temat stosowania opon M+S zimą jest tu:

http://www.opony.autko.pl/x_C_X__P_SAS__P2_5810.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Wiem, że już było o oponach, ale wiedzieliście że oryginalne opony z XT BRIDGESTONE DUELER H/L 400 to są oponami całorocznymi i nie potrzeba ich zmieniać?
Opony przeznaczone do jazdy rownież w lekkim terenie mają standardowo oznaczenie M+S (mud + snow = błoto i snieg) nie nadają się jednak do używania jako opony zimowe. Prócz ruszania i jazdy na wprost trzeba też pokonywać zakrety i sprawnie hamować, a na tym polu opony uniwersalne niestety sobie nie radzą.

Jako 'oficjalne' oznaczenie opon zimowych promowana jest obecnie śnieżynka.

Bardziej szczegółowa odpowiedź na temat stosowania opon M+S zimą jest tu:

http://www.opony.autko.pl/x_C_X__P_SAS__P2_5810.html

 

Zgodzę się z tym, jeśli ktoś mieszka na Podhalu, gdzie jest głęboki śnieg. 

Mieszkańcy Warszawy, Poznania czy Gdańska maja trochę inne warunki zimowe, większość czasu drogi są czarne i nieoblodzone. W każdym razie stosowałem już opony całoroczne i się sprawdzały. 

Edytowane przez sapa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...