Jump to content
kordynator

Nowy Subaru Forester MY2013

Recommended Posts

Leję Motul 300V 5W30. Zmieniam co 10 tys. (takie interwały sam sobie przyjąłem).

Nie ubywa go między wymianami (nawet po Subariadzie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie. Zaglądam przez korek od góry. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jasne. Przecież te silniki podobno "lubią olej"  :biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Czy w wersjach z elektrycznym ustawianiem fotela macie możliwość podniesienia samego siedziska - chodzi mi o jego kąt nachylenia względem podłogi? Taka kołyska. 

 

Tak, można to zmienić - osobno regulujesz wysokość całego fotela, osobno kąt siedziska, przy czym ja mam je wyregulowane z grubsza pod takim samym kątem jak przy fotelach z ręczną regulacją.

 

 

 

Uwierzcie mi, to nie są wymysły i biadolenia a la madox. 

 

 

Ja wierzę, bo mimo przeróbek, które pociągnęły za sobą kilka ładnych tysięcy i poprawnego ustawienia fotela (oparcie prawie pionowo) nadal nie mogę powiedzieć, że jeździ mi się wygodnie - po prostu nie wszyscy są "kompatybilni" z fotelami w nowym Forku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motul 300V POWER RACING 5W30, tak myślałem.

No to zmieniam z shella.

Dzięki za info.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@g-man, żeby nie utrudniać życia  @@Jachu93, proponuję żebyś kliknął w w/w link poświęcony koszulkom i tam dopisał się do listy.  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tam był termin do któregoś kwietnia, sam bym się dopisał ale chyba za późno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@@g-man, żeby nie utrudniać życia  @@Jachu93, proponuję żebyś kliknął w w/w link poświęcony koszulkom i tam dopisał się do listy.  :)

eee, sorry, no tak.  :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tam był termin do któregoś kwietnia, sam bym się dopisał ale chyba za późno?

Skoro Jachu93 wrzucił dzisiaj tutaj to sprawa aktualna zapewne ;)

Edited by Kristofuros

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko jest aktualne! Troszkę czasu było mało, więc mamy lekko obsuwkę :) Ale temat koszulek z 22B dobiega końca, więc ruszymy Forka teraz! Po weekendzie zacznę zbierać pieniążki i wtedy pewnie w około tydzień będą gotowe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Prawidłową pozycję za kierownicą znalazłem dopiero prawie po 3 miesiącach ...

 

 

To na poważnie, czy tak dla jaj napisałeś :huh:

Tobie dla jaj a Pumexowi na poważnie.
:mrgreen:

 

A co do fotela, to wiadomo, że to nie kubełek z GT, ale jak na razie w porównaniu do 2004XT i 2010 D, to jest na plus. Przydalaby się pamięć ustawienia fotela z przynajmniej 2 pozycjami.... A tak to żona zawsze coś zepsuje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

yossarian, o 13 May 2014 - 22:02, powiedział: swierszczu powiedział yossarian, o 13 May 2014 - 21:37, powiedział: pumex1 powiedział no to dzisiaj odebraliśmy sprzęta.... Jak pierwsze wrażenia? Powalona na kolana No co ? Radość mnie rozpiera 

Sorki, swierszczu, dopiero po chwili zorientowałem się, że nie pijesz do zakupu Pumexa, a swojego nowego nabytku. Gratuluję :) Fajnie się czyta o Waszym entuzjazmie, wcale nie muszę sięgać pamięcią do września ubiegłego roku. Do dzisiaj mam ogromną frajdę z jazdy, często wyłączam w aucie radio i wsłuchuję się w cichy pomruk w tle i okresowo dołączający przyjemny świst turbiny. To co innego niż charakterystyczny bulgot, ale aksamitność współpracy elementów napędu jest naprawdę niezwykła. Świetny, sprężysty zawias. Promień zawracania zdecydowanie mniejszy niż w moim 2.5NA. A mój patent na fotele i lędźwiową część kręgosłupa, to również od dawna maksymalny pion.

Ciekawy byłem porównania ze starym XT i widzę, że wypada nieźle, mimo zmian charakteru autka.

 

Oj spoko, nie ma problemu :-) Radocha jest niesamowita, a co będzie jak już się dotrze...  :yahoo: Trzeba będzie definiować kolejne przelewy na mandaty  :P  ;)

 

Może zdrowie i kondycja (czytaj:  waga) nie te co kilka lat temu ale nie może być tak, że po przejechaniu w samochodzie 2 godzin drętwieje mi prawa noga. 

 

Mam 185cm wzrostu i nogi mi nie cierpną, jedyne co mi dokucza to odrobinę zbyt wąskie siedzisko, które przy dłuższej jeździe trochę uwiera w boczne części ud, tak, że nogi muszę trzymać blisko siebie   . Myślę, że 2-3cm szersze siedzisko i bardziej kubełkowy jego kształt (jak np. w mojej Imprezie MY07) i nie byłoby problemu.   Fotel w Xt-ku jest na 99% taki sam jak w SBD.   Od początku ustawiam oparcie pionowo, tak, że instruktorzy w SJS praktycznie nie korygowali mi pozycji za kierownicą. Co więcej w takim ustawieniu przylega ono ściśle do pleców i nie odczuwam braku podparcia lędźwiowego. PRzejechałem cięgiem (z postojami na tankowanie) 1400km i na następny dzień byłem w stanie jeździć na nartach, więc przy moim (nieco zużytym) kręgosłupie chyba nie jest źle.    Aczkolwiek nie pogardziłbym fotelem z STI 

 

ja mam 178 cm, na poczatku siedzisko wydawałomi się za krótkie i nieco za niskie. Teraza nie mam problemów, 2x trasa po 1.5  kkm z przerwami tylko na tankowanie i bez żadnych problemów chociaż na poczatku wydawalo mi się że dobrze nie będzie. W legacy niby fotel wydawał się wygodniejszy, ale przy dłuższych trasach zawsze drętwiała lub zaczynała mnie boleś lewa noga a tu niespodzianka,  wzystko OK. Sam jestem zaskoczony. 

 

Wątek się powtarza więc dzisiaj specjalnie zwróciłam uwagę na szerokość siedziska. No cóż - fotel idealnie spasowany pod moje 4 litery  :D . Co więcej mega motywacja, żeby zachować odwłok w takim a nie innym stanie, hehehehe dodatkowy plus samochodu ?  :biglol: Dodam, że wzrost też słuszny, bo 176 cm  ;)

 

 

 

Prawidłową pozycję za kierownicą znalazłem dopiero prawie po 3 miesiącach ...

 

To na poważnie, czy tak dla jaj napisałeś :huh:

Tobie dla jaj a Pumexowi na poważnie.
:mrgreen:

 

A co do fotela, to wiadomo, że to nie kubełek z GT, ale jak na razie w porównaniu do 2004XT i 2010 D, to jest na plus. Przydalaby się pamięć ustawienia fotela z przynajmniej 2 pozycjami.... A tak to żona zawsze coś zepsuje ;)

 

W pozycji ?  :rolleyes:

Edited by swierszczu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ewentualnie wejdą 3 foteliki na tylną kanapę??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega z firmy odebrał XTka i ma czujnik ciśnienia opon/kół ... w 2013 nie było w opcjach :book:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też mam. Produkcja 2014 ma, ale nie wiem czy tylko Platinium czy Comfort też posiada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jeszcze widzę jedną różnicę. Wszyscy, którzy odbierali Forki 2013 mają opony Geolandery, a 2014 mają już Bridgestony Dueler'y. A tak w ogóle to ten czujnik ciśnienia to chyba nie działa, przynajmniej u mnie, bo czy go przytrzymam, czy nacisnę 1,2 5 razy to i tak nie ma żadnej reakcji. Chyba, że w coś trzeba wejść w menu, w każdym razie w instrukcji nic nie ma o tym przycisku TPMS.

Edited by YushokU

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba przytrzymać dłużej. Na wyświetlaczu pojawi sie aktualne ustawienie, które można zmieniać (P1, P2 i P3).

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nie jest tak ze się zaświeci jak będzie mało powietrza. Tak miałem w maździe

 

Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ma być, ale tymi ustawieniami regulujesz jego czułość. W zależności od obciążenia regulujesz ciśnienie w kołach i do tego dopasowujesz jego czułość. Tak wynika z instrukcji.

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...