Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Odbiegnę trochę od Waszej dyskusji....na wyświetlaczu przy każdym odpalaniu samochodu pojawia się info by sprawdzić opony ( 2 tyg temu wymienione ),zapewne jest to informacja kalendarzowa by pamiętać o zamianie opon. Jak ją wykasować , pali się ze trzy dni.

Z góry dzięki za odpowiedź.

Przestaw o 10 000km, w ustawieniach komputera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechanik,<br /><br />odpowiedz jest prosta mialem juz SFXT i kusilo do zbednej brawury. Urodzila sie corcia (musze zwolnic, ale nie do zolwiowego 2,0). Drugim powodem jest LPG jezdzic bede sporo, a XT chwilowo JAKO odradza gazowac, Trzeci powod to nadal obawa o zbyt duzo elektroniki i nienaturalnie wysokie koszty servisu...<br /><br />Tomasz

 

Arkitekt a nie boisz sie, ze z dostepnoscia czesci mozesz miec problem? Zakladam, ze chcesz kupic Forka w US z aukcji po kolizji. Z tego co widze to na allegro nie ma prawie nic, a lista zawsze sie wydluzy jak auto zacznie byc naprawiane. Sam to przerabialem przy Outbacku 2.5 CVT. Na szczescie wtedy (2 lata po premierze) bylo juz w czym wybierac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AllRad,

 

planuje zakupic auto jak najmniej uszkodzone ale owszem biore pod uwage iz czesci sa potrzebne. Sa jednak i na naszym forum koledzy ktorzy zajma sie tym zagadnieniem dla mnie. Krotko mowiac maja troche gratow z ktorych mozna pobrac potrzebne...

A blacharsko wierz mi jest kilka firm juz z zamiennikami z US w rozsadnych cenach od blotnikow, masek, po klapy...

 

Tomasz P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to cena musi być faktycznie promocyjna, skoro chce Ci się w to bawić.

 

Odnośnie silnika 2,5NA. Kupiłem żonie Imprezę z takim silnikiem i zaraz potem żałowałem, że nie kupiłem WRX-a. SPalanie podobne, a wrażenia z jazdy zupełnie inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemekka,

 

z calym szacunkiem nie kazdego stac na nowe auto za blizko 150k pln, ale niektorzy chca miec nowego wiekszego Forka

na kolejne 5lat.

Owszem bedzie bolalo, ale licze ze w polowie kwoty nowego sie zamkne ze wszystkim, i pewnie tak bedzie.

 

Tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale 2.0 NA już 150 tys. nie kosztuje, a masz auto nowe i z 3 letnią gwarancją.

 

Dlatego napisałem, że cena musi być mocno konkurencyjna, bo z takim sprowadzeniem auta też jest sporo zachodu. :)

Trzymam kciuki i życzę powodzenia w zakupie. :):thumbup:

Edytowane przez przemekka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

giepa,

 

to proste np. rozrzad w moim forku z luzami zaworowymi to koszt o. 4tys.pln

Kolega na wolnossaku 800pln (owszem ma auto jeszcze z 2006) czyli po jednym walku rozrzadu.

Wykonanie instalki LPG dla wolnossaka to ok. 2500 dla mojego turbo ok.5000pln

Wymiana oleju w wolnossaku co 10-15tys.km

W turbo (SFXT 2,5) CO 6-8tys.km

 

A w nowym na gwarancji duzo duzo wiecej... zatem krotko, kupic chce auto polroczne, roczne zza wielkiej kaluzy

oraz non turbo by miec nowe auto za rozsadne pieniadze. Czy to nie rozsadnie brzmi. Powtorze zatem:

Nie kazdego stac na nowe auto z salonu, ale wielu moze sobie pozwolic na auto z US w roczniku 2013/14.

Cos w tym zlego, odnosze dziwne wrazenie iz moje myslenie nie znajdzie zrozumienia. Trudno nadal lubie subaru.

 

tomasz

Edytowane przez arkitekt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemekka,

 

czyli jakby nawet w wersji Limited brakowalo x-mode i model byl fajnie wyposazony to ciagnac auto zza wielkiej kaluzy i sie nie martwic???

Dzieki, czyli podjazdy i maly przypadkowy off da sie klasycznie pokonac, to dobra wiadomosc.

Ale to CVT jak wasze doswiadczenia to szybsza skrzynia niz w moim poprzednim Forku 4EAT (sport-shift)???

 

Tomasz

Tomek!

Zdaje się że z X-Mode odrobinę szybciej wyjedziesz z zaspy itp. Myślę że ogromnej różnicy w porównaniu z klasyczną kontrolą trakcji nie będzie.

https://www.youtube.com/watch?v=7h4iLuss5u4

 

Edytowane przez Urbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Cos w tym zlego, odnosze dziwne wrazenie iz moje myslenie nie znajdzie zrozumienia. Trudno nadal lubie subaru.

Ale coś Ty, trzymaj się swojego planu. Niech nikt Cię od tego nie odwiedzie, bo będziesz żałował że go nie wykonałeś. Gdyby były jakieś silniejsze argumenty przeciw, to można by było się zastanowić, ale w tym przypadku wydaje mi się że nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Urbi

Wilkor

Beavis,

 

dzieki Panowie i za to lubie kolegow z forum. Jest kilku "maruderow z wyboru" ale reszta to fajna brac.

trzymajcie kciuki za dobra skorupe. Pochwale sie jak juz kupie chociaz cos czuje przez skore ze niestety

nie bedzie czarny jak sobie wymazylem ...ale chyba srebrny LIMITED 2,5 NA 2014 czarny srodek bez X-MODE...

 

Tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

trzymajcie kciuki za dobra skorupe

 

przytrzymam

 

ja równiez Cie rozumie w 200% i powiem szczerze, ze teraz i ja bym tak zrobił, nie zdawałem sobie sprawy ze takie różnice w przeglądach są, wiec tym bardziej uzasadniam wybór diesla :)

 

a powiedz w jaki sposób takie auto chcesz wyrwać, czy masz jakieś ZNAJOMOŚCI W US? czy jak?

 

pewnie mnóstwo papirologii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
to tak na dowod ze 0-100km/h jakos tam da sie kolo 9s zmiescic.

To tak nie do końca zrozumiałem - w filmiku sprawdzano przyspieszenie 0-60 mph ( czyli 96 km/godz ) z czasami ok.12 s.

Więc skąd 9 ? Coś przeoczyłem ?

Notabene ciekawe, że wersja US 2.5 z automatem przyspiesza gorzej do 100 km/godz niż wersja EU 2.0.

Aczkolwiek jest to kolejne potwierdzenie nieco innych ( już swego czasu omawianych na tym Forum ) priorytetów - w US ważniejszy jest komfort przyspieszania ( czyli : łagodnie, tak aby przy starcie z pełnego Coli kubka nic się nie wylało :P ), a w EU parametry dynamiczne. Na filmiku widać że sam moment ruszania dość ...właśnie łagodny jest :) Po prostu zupełnie inna charakterystyka sprzęgła hydrokinetycznego.

 

W praktyce nie będzie to miało jednak znaczenia. Wielu Forumowiczów widziało jak Marhof sobie radził własnie 2.5 N/A  A/T ( i to jeszcze wiekowym 4 EAT !)  na Zlocie, czy też podczas Subariady :)

 

 

Pozdrowienia

Edytowane przez Dyrekcja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyrekcjo,

 

zakładam ze skoro takim swiezakom wyszedl sprint 0-100km/h zajol ponizej 12sec. To wprawny kierowca moze zejsc ponizej 10sec. tym 2,5NA...

 

tomasz

Giepa,

 

jesli powaznie bedziesz zainteresowany to odezwij sie na PW. Dam namiar na kolege z forum ktory pomaga mi ogarnac temat.

 

tomasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...