Kristofuros Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Ale przy obecnej cenie w/g mnie lepsze Bmw x3(nawet w skromniejszym wyposażeniu) ,bo można załatwić bez problemu 20% rabatu w BWM Poproszę w takim razie ofertę na X3 28i z 20% rabatem za rocznik 2014 w salonie, nie u żadnego brokera !!!!! O doposażeniu X3 do standardu Forestera nawet nie wspominam, bo się w 200k nie zmieścisz nawet z tym "20% rabatem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 (edytowane) -spalanie Oczekujesz po aucie 240KM, że będzie paliło 6-7 l/100km? Wiesz jak jest, ludzie myślą, że w jakiś dziwny sposób da się oszukać fizykę i chemię. Nie mają pojęcia o tym skąd się bierze moc w silniku i jakie sa straty. Patrzą w tabelki na kartach katalogowych i są mądrzy. Można w domu o powierzchni 300 m kw używać kotła o mocy jak dla domu o powierzchni 100 m kw tylko będzie trzeba ciągle szuflować węgiel i grzać wodę prawie pod 100 st. Ale czy to będzie ekonomiczne, a tym badziej ekologiczne? Nie sądze. W latach 80 wycofywano dwusuwy ze względu na emisję toksyn. W latach 90 zaczęto patrzeć na NOx, a teraz wybrano kolejną wąską ścieżkę jaką jest emisja CO2. Silnik, który ma duża moc musi pochłanąć dużą ilość paliwa, potrzebując do tego określonej ilości powietrza i emitując odpowiednią ilość składników spalania. Nowy Forek będzie palić tyle ile potrzeba do osiągnięcia zadanej przez kierowcę mocy i to jest fajne bo właśnie ten układ napędowy daje możliwość dostosowania płynnie i precyzyjnie mocy jakiej żąda kierowca! Jak komuś pali 15 to wiadomo, że ciśnie auto na maksa, nie ma bata bo wykorzystuje pełną moc silnika. Edytowane 11 Lutego 2014 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 No wiesz @@Izotom, teraz to się wykazałeś brakiem wiedzy, że aż wstyd!!! Zakładasz dwa niebieskie magnetyzery na przewód paliwowy zasilający, jeden czerwony magnetyzer na powrót i ten duży czarny na dolot, tylko dobrze trytytkami ścisnąć, żeby tak "spół" rurę zgnietło. Potem tylko tą electrospirocontrazanzarę do gniazda zapalniczki i szkus. Ócz się czuowieku od mondżejszyh!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 No a jakie oddziaływanie psychologiczne. Jak podnosi ego. Może lepiej wydłużyć penisa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 No wiesz @@Izotom, teraz to się wykazałeś brakiem wiedzy, że aż wstyd!!! Zakładasz dwa niebieskie magnetyzery na przewód paliwowy zasilający, jeden czerwony magnetyzer na powrót i ten duży czarny na dolot, tylko dobrze trytytkami ścisnąć, żeby tak "spół" rurę zgnietło. Potem tylko tą electrospirocontrazanzarę do gniazda zapalniczki i szkus. Ócz się czuowieku od mondżejszyh!! Grzesiu - zapomniałeś o sportowych świecach Brisk ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Grzesiu - zapomniałeś o sportowych świecach Brisk ! Fakt!!!@@Woszkowaty, szacun za wiedzę i ogarnięcie tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Gunwo się znacie na tjunigu i obniżaniu spalania! Pierwszym i najważniejszym modem powinien być wiatraczek komputerowy zakładany na dolot! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Na stronie japońskiej rzeczone nakładki na błotniki można nabyć ( strona 7 ) : http://www.subaru.jp/accessory/catalog/Forester_Acc.pdf Wysłałem zapytanie do sklepiku - czekam na info. Na japanparts.com pojawiły się spojlery STI : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Musi spalić trochę ,to wiem,choć kumpel który obśmiał boxer diesel ma 240KM i prawie pół tysiąca niutonometrów w xc60 i jeżdżąc bardzo agrysywnie ,nawet nie chcecie wiedzieć jak agresywnie non stop pedał dno - nie wyjdzie poza 12litrów-ale podkreślam jazda na maksa ile się da wykrzesać.Automat.Osiągi podobne jak xt ,może trochę gorsze,bo ciężki kloc to xc60-coś chyba 1850kg.No ale to diese.A nawiasem mówiąc przy 2.0dci Renault ,ten boxer chodzi jak młockarnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 A nawiasem mówiąc przy 2.0dci Renault ,ten boxer chodzi jak młockarnia I po coś Ty się w ten szajs ubrał? PS.wrzuć jakieś fotki w chwili wolnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Woszkowaty daj znać jak dostaniesz odpowiedź . Z chęcią coś bym łyknął. Czerwony przycisk STI i może kierownicę. Zawsze tańsza przesyłka. Madox u Was nie ma ograniczenia prędkości? Non stop pedał dno. Nie chciałbym być jego sąsiadem, a może on by nie chciał...bo jak by przy moich chłopcach pocisnął non stop pedał dno.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Non stop pedał dno. Nie chciałbym być jego sąsiadem, a może on by nie chciał...bo jak by przy moich chłopcach pocisnął non stop pedał dno.... Pociskanie w symulatorze nie jest niebezpieczne samo w sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 (edytowane) Musi spalić trochę ,to wiem,choć kumpel który obśmiał boxer diesel ma 240KM i prawie pół tysiąca niutonometrów w xc60 i jeżdżąc bardzo agrysywnie ,nawet nie chcecie wiedzieć jak agresywnie non stop pedał dno - nie wyjdzie poza 12litrów-ale podkreślam jazda na maksa ile się da wykrzesać.Automat.Osiągi podobne jak xt ,może trochę gorsze,bo ciężki kloc to xc60-coś chyba 1850kg.No ale to diese.A nawiasem mówiąc przy 2.0dci Renault ,ten boxer chodzi jak młockarnia To Ci powiem, ze jak na ekonomicznego diesla to sporo. Biorac pod uwage ze ON drozszy od 95 to wolalby Forka niz tego slonia na kolach. Ile chcesz za tego dorznietego Outbacka w dieslu? W takim stanie jak jest dam 25 000 zl. Albo proponuje zamiane na mojego WRX, hm? 300 KM i 400 Nm? Pali mnie niz Forek XT, ma ponizej 6 sekund do setki i spory bagaznik bo to kombi! I jest rownie prosty jak Ty! Edytowane 11 Lutego 2014 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 A nawiasem mówiąc przy 2.0dci Renault ,ten boxer chodzi jak młockarnia Uuuuu,to może nie jest to taka 'igiełka"? Powinien chodzić i brzmieć jak Fabia 1,2 PsiPsiRippsi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Nie wiesz jak aksamitnie pracuje takie 2.0dci ,ale może SBD przy przebiegu 35tys jeszcze się nie dotarł A spalanie różni się tym ,że w XC60 nie da się spalić więcej ,ja w xt zrobiłem 16 l średnią przez krótką przejażdżkę ,mocno dynamiczną ,ale nie agresywną,ale będzie już tego bo mnie zaś zbanują W każdym razie kumpel obśmiał Subaru ,mówi ,że z takimi osiągami ,to auto dla emeryta i buja jak na statku Ale on ma w XC60 aktywne zawieszenie,jak da na maks twardo, to jedzie sztywno,plus fele ma 20cali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Czy będzie ktoś z Was w ten czwartek 13.02 na szkoleniu XT w SJS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Nie wiesz jak aksamitnie pracuje takie 2.0dci ,ale może SBD przy przebiegu 35tys jeszcze się nie dotarł A spalanie różni się tym ,że w XC60 nie da się spalić więcej ,ja w xt zrobiłem 16 l średnią przez krótką przejażdżkę ,mocno dynamiczną ,ale nie agresywną,ale będzie już tego bo mnie zaś zbanują W każdym razie kumpel obśmiał Subaru ,mówi ,że z takimi osiągami ,to auto dla emeryta i buja jak na statku Ale on ma w XC60 aktywne zawieszenie,jak da na maks twardo, to jedzie sztywno,plus fele ma 20cali To ten Twoj kumpel chyba na statku nie byl.Jakos ja nie zauwazylem takiego bujania w OBK mimo ze na statkach spedzam polowe zycia.Moze jezdze juz jak emeryt. Pewnie mam blednik skopany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Ale on ma w XC60 aktywne zawieszenie,jak da na maks twardo, to jedzie sztywno,plus fele ma 20cali Znajomy, po wizycie serwisowej - naprawa aktywnego zawieszenia w VW Phaeton - zastanawiał się, czy linii kredytowej w banku nie zwiększać . Ale kto bogatemu zabroni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkow Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Znajomy ( kumpel ) dwa dni temu był w salonie i siedział w Dacii Logan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Coole Typen ci co jezdza Dacia im to juz bozia z natury duze dala i nic nie musza powiekszac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 (edytowane) Nie wiesz jak aksamitnie pracuje takie 2.0dci ,ale może SBD przy przebiegu 35tys jeszcze się nie dotarł ... Przed zakupem Subaru Forestera w dieslu, bylem na jeździe próbnej Kolesoem 2.0 dci 150 KM i 175 KM. Nie zauważyłem aksamitnje pracy silnika, w środku dudnił strasznie, a wibracje były duże. Niestety za mocą kompletnie nie szły w parze parametry z jazdy: silnik był bardzo obcięty na poszczególnych biegach tak, że odczucia z jazdy były złe. Po wejściu do Forka i przejechania się z nim poczułem, że znalazłem się w świecie gdzie nie liczy się ilość przycisków, funkcje masażu itp tylko prowadzenie auta i frajda z jazdy. Edytowane 12 Lutego 2014 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Po wejściu do Forka i przejechania się z nim poczułem, że znalazłem się w świecie gdzie nieliczy się ilość przycisków, funkcje masażu itp tylko prowadzenie auta i frajda z jazdy. Amen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madox Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 (edytowane) A mnie jeszcze pracownik dziś "obśmiał " - 150KM ? On ma c-klasę 14letnią (2000r) i też ma 150KM . 150KM w takim aucie pyta ,czy nie trochę mało?Miałem powiedzieć ,że na forum Subaru mówią,że starczy tyle i że frajda jest aż hej Edytowane 12 Lutego 2014 przez madox Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 (edytowane) Trzeba było kupić WRX-a, wsadzić mu LPG i zrobić mapę tak na 400 KM. Byłoby szybko i tanio. Tak wiem, chciałeś mieć sportowego diesla, do tego na podwyższonym zawiasie, bo to takie na czasie i proekologiczne W końcu skoro w wyścigu LeMans wygrywają auta na ropę. .. Edytowane 12 Lutego 2014 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Rozmowa z Madoxem nie ma sensu. Bardzo późno dojrzałem do tej myśli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się