Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Ale przy obecnej cenie w/g mnie lepsze Bmw x3(nawet w skromniejszym wyposażeniu) ,bo można załatwić bez problemu 20% rabatu w BWM

 

Poproszę w takim razie ofertę na X3 28i z 20% rabatem za rocznik 2014 w salonie, nie u żadnego brokera !!!!! O doposażeniu X3 do standardu Forestera nawet nie wspominam, bo się w 200k nie zmieścisz nawet z tym "20% rabatem"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-spalanie

Oczekujesz po aucie 240KM, że będzie paliło 6-7 l/100km?

 

Wiesz jak jest, ludzie myślą, że w jakiś dziwny sposób da się oszukać fizykę i chemię. Nie mają pojęcia o tym skąd się bierze moc w silniku i jakie sa straty. Patrzą w tabelki na kartach katalogowych i są mądrzy. Można w domu o powierzchni 300 m kw używać kotła o mocy jak dla domu o powierzchni 100 m kw tylko będzie trzeba ciągle szuflować węgiel i grzać wodę prawie pod 100 st. Ale czy to będzie ekonomiczne, a tym badziej ekologiczne? Nie sądze. W latach 80 wycofywano dwusuwy ze względu na emisję toksyn. W latach 90 zaczęto patrzeć na NOx, a teraz wybrano kolejną wąską ścieżkę jaką jest emisja CO2. Silnik, który ma duża moc musi pochłanąć dużą ilość paliwa, potrzebując do tego określonej ilości powietrza i emitując odpowiednią ilość składników spalania. Nowy Forek będzie palić tyle ile potrzeba do osiągnięcia zadanej przez kierowcę mocy i to jest fajne bo właśnie ten układ napędowy daje możliwość dostosowania płynnie i precyzyjnie mocy jakiej żąda kierowca! Jak komuś pali 15 to wiadomo, że ciśnie auto na maksa, nie ma bata bo wykorzystuje pełną moc silnika.

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiesz @@Izotom, teraz to się wykazałeś brakiem wiedzy, że aż wstyd!!! Zakładasz dwa niebieskie magnetyzery na przewód paliwowy zasilający, jeden czerwony magnetyzer na powrót i ten duży czarny na dolot, tylko dobrze trytytkami ścisnąć, żeby tak "spół" rurę zgnietło. Potem tylko tą electrospirocontrazanzarę do gniazda zapalniczki i szkus. Ócz się czuowieku od mondżejszyh!! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiesz @@Izotom, teraz to się wykazałeś brakiem wiedzy, że aż wstyd!!! Zakładasz dwa niebieskie magnetyzery na przewód paliwowy zasilający, jeden czerwony magnetyzer na powrót i ten duży czarny na dolot, tylko dobrze trytytkami ścisnąć, żeby tak "spół" rurę zgnietło. Potem tylko tą electrospirocontrazanzarę do gniazda zapalniczki i szkus. Ócz się czuowieku od mondżejszyh!! ;)

Grzesiu - zapomniałeś o sportowych świecach Brisk !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie japońskiej rzeczone nakładki na błotniki można nabyć ( strona 7 ) :

http://www.subaru.jp/accessory/catalog/Forester_Acc.pdf

Wysłałem zapytanie do sklepiku - czekam na info.

 

Na japanparts.com pojawiły się spojlery STI :

 

post-550-0-50079600-1392127720_thumb.jpg

post-550-0-43636500-1392127741_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  1. Musi spalić trochę ,to wiem,choć kumpel który obśmiał boxer diesel ma 240KM i prawie pół tysiąca niutonometrów w xc60 i jeżdżąc bardzo agrysywnie ,nawet nie chcecie wiedzieć jak agresywnie :) non stop pedał dno - nie wyjdzie poza 12litrów-ale podkreślam jazda na maksa ile się da wykrzesać.Automat.Osiągi podobne jak xt ,może trochę gorsze,bo ciężki kloc to xc60-coś chyba 1850kg.No ale to diese.A nawiasem mówiąc przy 2.0dci Renault ,ten boxer chodzi jak młockarnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Woszkowaty daj znać jak dostaniesz odpowiedź . Z chęcią coś bym łyknął. Czerwony przycisk STI i może kierownicę. Zawsze tańsza przesyłka. Madox u Was nie ma ograniczenia prędkości? Non stop pedał dno. Nie chciałbym być jego sąsiadem, a może on by nie chciał...bo jak by przy moich chłopcach pocisnął non stop pedał dno.... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  1. Musi spalić trochę ,to wiem,choć kumpel który obśmiał boxer diesel ma 240KM i prawie pół tysiąca niutonometrów w xc60 i jeżdżąc bardzo agrysywnie ,nawet nie chcecie wiedzieć jak agresywnie :) non stop pedał dno - nie wyjdzie poza 12litrów-ale podkreślam jazda na maksa ile się da wykrzesać.Automat.Osiągi podobne jak xt ,może trochę gorsze,bo ciężki kloc to xc60-coś chyba 1850kg.No ale to diese.A nawiasem mówiąc przy 2.0dci Renault ,ten boxer chodzi jak młockarnia

 

To Ci powiem, ze jak na ekonomicznego diesla to sporo. Biorac pod uwage ze ON drozszy od 95 to wolalby Forka niz tego slonia na kolach.

Ile chcesz za tego dorznietego Outbacka w dieslu? W takim stanie jak jest dam 25 000 zl. Albo proponuje zamiane na mojego WRX, hm? 300 KM i 400 Nm? Pali mnie niz Forek XT, ma ponizej 6 sekund do setki i spory bagaznik bo to kombi! I jest rownie prosty jak Ty!

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiesz jak aksamitnie pracuje takie 2.0dci ,ale może SBD przy przebiegu 35tys jeszcze się nie dotarł :)

A spalanie różni się tym ,że w XC60 nie da się spalić więcej ,ja w xt zrobiłem 16 l średnią przez krótką przejażdżkę ,mocno dynamiczną ,ale nie agresywną,ale będzie już tego bo mnie zaś zbanują

W każdym razie kumpel obśmiał Subaru ,mówi ,że z takimi osiągami ,to auto dla emeryta i buja jak na statku :( Ale on ma w XC60 aktywne zawieszenie,jak da na maks twardo, to jedzie sztywno,plus fele ma 20cali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiesz jak aksamitnie pracuje takie 2.0dci ,ale może SBD przy przebiegu 35tys jeszcze się nie dotarł :)

A spalanie różni się tym ,że w XC60 nie da się spalić więcej ,ja w xt zrobiłem 16 l średnią przez krótką przejażdżkę ,mocno dynamiczną ,ale nie agresywną,ale będzie już tego bo mnie zaś zbanują

W każdym razie kumpel obśmiał Subaru ,mówi ,że z takimi osiągami ,to auto dla emeryta i buja jak na statku :( Ale on ma w XC60 aktywne zawieszenie,jak da na maks twardo, to jedzie sztywno,plus fele ma 20cali

To ten Twoj kumpel chyba na statku nie byl.Jakos ja nie zauwazylem takiego bujania w OBK mimo ze na statkach spedzam polowe zycia.Moze jezdze juz jak emeryt. :P Pewnie mam blednik skopany :blink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale on ma w XC60 aktywne zawieszenie,jak da na maks twardo, to jedzie sztywno,plus fele ma 20cali

Znajomy, po wizycie serwisowej - naprawa aktywnego zawieszenia w VW Phaeton - zastanawiał się, czy linii kredytowej w banku nie zwiększać . Ale kto bogatemu zabroni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiesz jak aksamitnie pracuje takie 2.0dci ,ale może SBD przy przebiegu 35tys jeszcze się nie dotarł :)

...

 

Przed zakupem Subaru Forestera w dieslu, bylem na jeździe próbnej Kolesoem 2.0 dci 150 KM i 175 KM. Nie zauważyłem aksamitnje pracy silnika, w środku dudnił strasznie, a wibracje były duże. Niestety za mocą kompletnie nie szły w parze parametry z jazdy: silnik był bardzo obcięty na poszczególnych biegach tak, że odczucia z jazdy były złe. Po wejściu do Forka i przejechania się z nim poczułem, że znalazłem się w świecie gdzie nie liczy się ilość przycisków, funkcje masażu itp tylko prowadzenie auta i frajda z jazdy.

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie jeszcze pracownik dziś "obśmiał " - 150KM ? On ma c-klasę 14letnią (2000r) i też ma 150KM .

150KM w takim aucie pyta ,czy nie trochę mało?Miałem powiedzieć ,że na forum Subaru mówią,że starczy tyle i że frajda jest aż hej

Edytowane przez madox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było kupić WRX-a, wsadzić mu LPG i zrobić mapę tak na 400 KM. Byłoby szybko i tanio.

 

Tak wiem, chciałeś mieć sportowego diesla, do tego na podwyższonym zawiasie, bo to takie na czasie i proekologiczne :D

W końcu skoro w wyścigu LeMans wygrywają auta na ropę. ..

Edytowane przez przemekka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...