Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Może faktycznie sprawdź ciśnienie, bo zauważyłem, że wulkanizatorzy często pompują więcej niż pisze fabryka (przynajmniej w tych serwisach gdzie zmieniałem koła nikt mnie nie pytał jakie ma być ciśnienie). Sam potem z reguły odpuszczam z kół.

To wielka prawda, nie wiem skąd oni biorą tą przypadłość, że najczęściej przepompowoują...

Ja przed tą zimą znalazłem Haekkappelita Nokiana w prawie dobrym rozmiarze do mojego Forka. Jaka różnica!!! W zeszłym roku na jakimś Pirelli 5-6mm bieżnika tańczyłem wszędzie i oparłem się nawet zderzakiem o błotnik znajomego... :huh: W tym roku nie mogę jak dotąd poprawnie go w poślizg wprowadzić na tych Nokianach! Bieżnik gruby, oczywiście głośny, ale miał być dobry raczej na śniegu, a tu nawet na lodziku i gołoledzi trzyma poprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis Subaru zmieniał koła.Nokian wr suv 3 ,tylko te opony mają wysoki index nośności ,nie wiem czy nie za wysoki - 103,do tego są xl .Iindex prędkości mają do 210km/h

Ale to nie o prowadzenie chodzi ,tylko o komfort,czasami ,przy około 50km/h miałem wrażenie ,że auto podskakuje z tyłu,ale nie jestem pewien ,bo raz mi się tak wydawało a raz nie

Edytowane przez madox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam założone w Forku Nokian WR SUV 3, dla mnie są spoko. To są opony kierunkowe. Na suchym jak letnie, nie czułem różnicy, po śniegu też OK, ale jeżdżę ostrożnie, jak samochodem z jedną ośką. Po lodzie muszę wypróbować, tyle, że nie mam kiedy ("z pracy do pracy, pracą pracujmy"). Co do hałasu, to bez różnicy zimowe, czy letnie, ale w nowym Forku chyba kabina jest tak dobrze wyciszona. (lub kierowca z wiekiem już przygłuchawy :) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm ,już myślałem,że ta opona za twarda do takich aut ,że nadaje się ale do klasy ML-a ,X5 itp

Ale skoro mówisz ,że ok....

W każdym razie ,na zimę ,do codziennej jazdy (wyłączając strome ,śliskie podjazdy)wolę FWD ,bo w FWD na lodzie palę papierosa ,rozmawiam przez telefon,notuję na kartce i mogę skręcać nogą i pojadę gdzie chcę,tutaj muszę trzymać dwie ręce na kierownicy (wiem,wiem ,tak się powinno)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na lodzie palę papierosa ,rozmawiam przez telefon,notuję na kartce i mogę skręcać nogą i pojadę gdzie chcę,tutaj muszę trzymać dwie ręce na kierownicy

 

Nie wiem czy to twoja kolejna prowokacja, ale tutaj nikt cię za to nie pochwali. :toobad::facepalm:

 

(wiem,wiem ,tak się powinno)

 

:huh: :huh: :huh:

 

BTW, których rejonów Krakowa mam unikać, i w jakich godzinach? :mellow:

Edytowane przez przemekka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W każdym razie ,na zimę ,do codziennej jazdy (wyłączając strome ,śliskie podjazdy)wolę FWD ,bo w FWD na lodzie palę papierosa ,rozmawiam przez telefon,notuję na kartce i mogę skręcać nogą i pojadę gdzie chcę,tutaj muszę trzymać dwie ręce na kierownicy (wiem,wiem ,tak się powinno)

Taaaaa.... właśnie dzisiaj rano pod Lublinem mojego koleżkę z pracy z rowu wyciągali (jego sąsiad Forkiem II gen), kilometr od jego domu, opony zimowe FWD. Dodam, że niepalący :lol: .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie miałem wypadku ,ani nikt przeze mnie nie miał wypadku ,a jezdze 20lat i nieraz przejechałem Europę,więc nie świruj z takimi tekstami

Na odcinek specjalny ,jak najbardziej ok ,do codziennego jeżdżenia po drogach miasta ,krętych i wąskich -do kitu

Kolega ma Haldexa4 w xc60 i mówi,że on jak rusza ,to jedzie jak po szynach i ciężko mu to wprowadzić w poślizg ,a tu non-stop trzeba zwracać uwagę i kontrować ,córka wsiadła ze mną na minutę po takiej drożce między domkami i mówi-ale tym wozi,czemu to takie niestabilne-było mocno śliskie błoto pośniegowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm ,już myślałem,że ta opona za twarda do takich aut ,że nadaje się ale do klasy ML-a ,X5 itp

Ale skoro mówisz ,że ok....

W każdym razie ,na zimę ,do codziennej jazdy (wyłączając strome ,śliskie podjazdy)wolę FWD ,bo w FWD na lodzie palę papierosa ,rozmawiam przez telefon,notuję na kartce i mogę skręcać nogą i pojadę gdzie chcę,tutaj muszę trzymać dwie ręce na kierownicy (wiem,wiem ,tak się powinno)

To może trzeba się w końcu nauczyć jeździć... Bo jak ktoś twierdzi, że lepiej mu się w zimie prowadzi FWD niż AWD, to znaczy że zwyczajnie nie umie jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie miałem wypadku ,ani nikt przeze mnie nie miał wypadku ,a jezdze 20lat i nieraz przejechałem Europę,więc nie świruj z takimi tekstami

Jestem żonaty od 25 lat,miałem kochanki z wielu krajów Europy,również zdarzały się inne przygody.Czy mogę się uznać za największego i najlepszego kochanka tej części świata?! :P:twisted:

Na odcinek specjalny ,jak najbardziej ok ,do codziennego jeżdżenia po drogach miasta ,krętych i wąskich -do kitu Kolega ma Haldexa4 w xc60 i mówi,że on jak rusza ,to jedzie jak po szynach i ciężko mu to wprowadzić w poślizg ,a tu non-stop trzeba zwracać uwagę i kontrować ,córka wsiadła ze mną na minutę po takiej drożce między domkami i mówi-ale tym wozi,czemu to takie niestabilne-było mocno śliskie błoto pośniegowe

A tu to najnormalniej w świecie ,bajdurzysz i sam sobie zaprzeczasz. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo masz uszkodzoną wiskozę w centralnym dyfrze
Uszkodzone to on ma to coś między uszami, choć raczej wydaje mi się, że z Was polewa na całego patrząc jak dajecie się wkręcać ;)
spięty napęd.
raczej poślady, dlatego ciśnienie ponadnormatywne i szarą masę uszami wypchło. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wklejałem Wam z tego forum,że nie tylko ja mam takie wrażenia.Już o tym tu było ,a auto nie dotknięte -tak się składa,że potrafię to rozpoznać

A ci od sprzęgieł też wymagali przeszkolenia :D I od diesla też :yahoo:

Pojeżdżę więcej to ocenię dokładniej,na razie słabo-tzn jak mówiłem,fajnie do zabawy i na OS ,ale nie każdy wyjazd po bułki do sklepu musi być OS-em

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i na OS ,ale nie każdy wyjazd po bułki do sklepu musi być OS-em

Nie chce mi się grzebać ale coś około twojego pierwszego bana wypisywałeś że jechałeś Forkiem XT po mieście 180km/h :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: Jeśli dalej masz takie "siano w głowie" i próbujesz jeździć z taką prędkością w zimę to ci AWD nie pomoże, tylko ortopeda, może nogi ci chociaż uratuje, bo na głowę już zdecydowanie za późno :toobad: :toobad: :toobad: :toobad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...