lukass Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Jutro nowe ogumienie: Dlaczego kupiłeś stary model Nokiana, do tego dość słaby ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 (edytowane) Jutro nowe ogumienie: Dlaczego kupiłeś stary model Nokiana, do tego dość słaby ? Dostałem w komplecie z Forkiem . Z Nokianami jako Nokianami mam dobre doświadczenia, miałem je m.in. w STI. Co wg Ciebie jest nie tak z tym modelem? Edytowane 13 Listopada 2013 przez Woszkowaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Oczywiście Forek dzieki napędowi sobie na nich poradzi. Ale to dość twarda opona - nie za specjalna na śniegu (są sporo lepsze gumy) i słaba na wilgotnym asfalcie. Za to dobra jak na zimówkę na suchym, ale chyba nie o to chodzi w zimówkach. Inna sprawa ze to nieprodukowany juz model, bo jest WR SUV3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Ospale CVT + turbo dziura..... brrrry... Kup XTeka, przejdź 26 tys km to pogadamy. Turbo dziura, bosszzeee. Faktycznie brrrrry Sarkazm, to byl sarkazm ! Oj, nie wyczułem tembru głosu i i nieskojarzyłem z wyrazem twarzy. Właśnie, gdzie ta twarz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Odnośnie Nokianów to właśnie założyłem SUV3 ale na 17'. Przejechałem dziś 140km, po suchym i mokrym i nie odczułem specjalnej różnicy w stosunku do Duelerów (poza odrobinę większym komfortem z racji wyższego profilu). Jutro wkleję fotki, bo dziś nie zdążyłem ich zrobić. Jeździłem wcześniej (Legacy SBD) na WR G2 i WR A3 i wg mnie dobrze się sprawowały na śniegu. A jeździłem m.in. w Kościelisku 2 albo 3 lata temu, kiedy w ciągu 3 dni spadło ponad 1m śniegu i nie odśnieżali . No ale swoje też robił napęd Nie wiem jakie są wasze oczekiwania od opony zimowej, ale ja w zimie jeżdżę po prostu wolniej, bo granica przyczepności nawet na najlepszej oponie jest bardzo cienka. Ważne jest, żeby opona umożliwiała jazdę po śniegu i ta opona mi to zapewniała. Dodatkowo jak na zimówki Nokiany są dość ciche. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Dostałem w komplecie z Forkiem . Też je dostanę z Forkiem, a ściślej na nich go odbiorę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Oczywiście Forek dzieki napędowi sobie na nich poradzi. Ale to dość twarda opona - nie za specjalna na śniegu (są sporo lepsze gumy) i słaba na wilgotnym asfalcie. Za to dobra jak na zimówkę na suchym, ale chyba nie o to chodzi w zimówkach. Inna sprawa ze to nieprodukowany juz model, bo jest WR SUV3 Opona będzie w większości jeździła po asfalcie. W różnych testach, które są mniej albo bardziej obiektywne - ten parametr w tym modelu jest dosyć wysoko oceniany, łącznie z tym, że opona ogólnie traktowana jest jako autostradowa. Przy zakupie następnego Forka nie omieszkam zapytać o Pirelli albo Continental czy inny Michelin . Jak to mówią - darowanemu koniowi w zęby ... Dostałem w komplecie z Forkiem . Też je dostanę z Forkiem, a ściślej na nich go odbiorę Letnie też Ci dołożą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Jak to mówią - darowanemu koniowi w zęby ... Dokładnie to chciałem powiedzeć ; Nokian to też dobra marka Ps ładna świnka na lusterku - moje już dziś przyszły i czekają na Forka. Letnie też Ci dołożą? No , ale zapytam jaby co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 mechanik - nie pytaj - tylko wymagaj ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Ale to dość twarda opona - nie za specjalna na śniegu (są sporo lepsze gumy) i słaba na wilgotnym asfalcie. Co do twardości to zgoda - tak jak napisałem kilka postów wyżej. U mnie dziś zimno (ok +3 stopnie) i cały dzień leje. I kolejna moja obserwacja to taka, że wcale na mokrym nie jest zła (nawet wjazd w kałużę przy ok 90 km/h nie powoduje rwania kierownicą), a przy tym bardzo cicha jak na zimówkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Porównanie aut teoretycznie nieporównywalnych, czyli Subaru Forester XT i Subaru BRZ http://www.autoguide...u-brz-3574.html Kwintesencja w każdym razie jest jedna, w czym popieram redaktorów. Wsadźcie silnik z Forestera do BRZ :-) a przy okazji do Outbacka, Legacy i do XV :-) Podrzucam artykuł w wersji ruchomej: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 (edytowane) Ja nie zwróciłem uwagi w jakich warunkach to się zdarzało, na pewno ze dwa razy na zimno, ale raz też chyba było na ciepłym silniku. Jak już pisałem wcześniej ja obstawiam mechanizm odpalający silnik przyciskiem, bo z tego co wiem to nikt z posiadaczy wersji Comfort się nie skarżył. Może nie ma ich zbyt wielu? W piątek robię przegląd więc zobaczymy co powie ASO. Jeśli mogę wrócić do tematu. przemekka - wiem, że byłeś na przeglądzie. Zgłosiłeś może ten temat, a jeśli tak - otrzymałeś jakieś wyjaśnienie? Edytowane 13 Listopada 2013 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Zgłosiłem temat, ale nic nie znaleźli, i nie ustosunkowali się do tego objawu. Natomiast dolali mi 100ml płynu chłodniczego i twierdzili, że tyle może ubyć w nowym aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Natomiast dolali mi 100ml płynu chłodniczego i twierdzili, że tyle może ubyć w nowym aucie No to ładnie grzałeś auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Właśnie. Aż się boję jechać na SJS :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Auto dość mocno się grzeje i to, powiedzmy, świadomie. Dlatego przy bardzo, bardzo, bardzo (naprawdę trzeba już zapier....ć przez 3 godziny) ostrej jeździe komp może dać info o nieco gorącym oleju silnikowym a czasami też skrzyni. Należy zwolnić i studzić - właściwie to wyłączy się tryb #S albo X-Mode i wejdzie w tryb I. Dlatego jazdy z płynem chłodzącym mogą być ale z doświaczenia wiem, że wystarczy kontrolować poziom pomiędzy przeglądami. Podczas przeglądów doleją ile trzeba. W każdym bądź razie ubytki nie są tragiczne i wynikają z odparowywania płynu. Nie ma co się bać. Zacytuję słowa BaRego: świnia ma jechać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Może lać lepszy płyn, o wyższej temp wrzenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Nie no, aż tak to ja nie zapier....m . Zresztą wcześniej skończyłoby się paliwo. A temp. oleju oscyluje u mnie w okolicach 90-93st. Maks jaki miałem to 100 st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 U mnie max temperatura oleju silnikowego jaki złapałem wzrokiem to 114 stopni Celsjusza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 (edytowane) W czasie jazdy z prędkościami autobahnowymi ponad 110 stopni C jest cały czas. A że takich jazd trochę miałem, to chyba czas sprawdzić poziom płynu Edytowane 14 Listopada 2013 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Sprawdź. Na rozgrzanym powinieneś mieć sporo ponad max poziom, tak z 3 do 4 centymetrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Właśnie. Aż się boję jechać na SJS :-D Czy obecnie kupując nowe Subaru w salonie każdy bez wyjątków otrzymuje skierowanie do SJS? Jeśli tak to czy na każdy stopień czy na przez siebie dowolnie wybrany? Przez jaki czas jest do wykorzystania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Na pewno dotyczy to XT. I program szkolenia ma być przygotowany pod te auta, aczkolwiek w programie, który otrzymałem jest punkt dotyczący obsługi sprzęgła :-o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 aczkolwiek w programie, który otrzymałem jest punkt dotyczący obsługi sprzęgła :-o :biglol: Posiądziesz wiedzę tajemną jak obsługiwać sprzęgło w CVT :biglol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Chętnie bym wziął udział w takim szkoleniu. Będę musiał popytać... Mój Forek jest w manualu, to skorzystam z wiedzy o sprzęgłąch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się