Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Jutro nowe ogumienie: post-550-0-09316000-1384367240_thumb.jpg post-550-0-46227200-1384367283_thumb.jpg

Dlaczego kupiłeś stary model Nokiana, do tego dość słaby ?

Dostałem w komplecie z Forkiem :) . Z Nokianami jako Nokianami mam dobre doświadczenia, miałem je m.in. w STI. Co wg Ciebie jest nie tak z tym modelem?

Edytowane przez Woszkowaty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście Forek dzieki napędowi sobie na nich poradzi. Ale to dość twarda opona - nie za specjalna na śniegu (są sporo lepsze gumy) i słaba na wilgotnym asfalcie. Za to dobra jak na zimówkę na suchym, ale chyba nie o to chodzi w zimówkach. Inna sprawa ze to nieprodukowany juz model, bo jest WR SUV3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ospale CVT + turbo dziura..... brrrry...

 

Kup XTeka, przejdź 26 tys km to pogadamy. Turbo dziura, bosszzeee. Faktycznie brrrrry :biglol:

Sarkazm, to byl sarkazm !

 

Oj, nie wyczułem tembru głosu i i nieskojarzyłem z wyrazem twarzy. Właśnie, gdzie ta twarz? :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie Nokianów to właśnie założyłem SUV3 ale na 17'.

Przejechałem dziś 140km, po suchym i mokrym i nie odczułem specjalnej różnicy w stosunku do Duelerów (poza odrobinę większym komfortem z racji wyższego profilu). Jutro wkleję fotki, bo dziś nie zdążyłem ich zrobić.

 

Jeździłem wcześniej (Legacy SBD) na WR G2 i WR A3 i wg mnie dobrze się sprawowały na śniegu. A jeździłem m.in. w Kościelisku 2 albo 3 lata temu, kiedy w ciągu 3 dni spadło ponad 1m śniegu i nie odśnieżali :) . No ale swoje też robił napęd ;)

 

Nie wiem jakie są wasze oczekiwania od opony zimowej, ale ja w zimie jeżdżę po prostu wolniej, bo granica przyczepności nawet na najlepszej oponie jest bardzo cienka. Ważne jest, żeby opona umożliwiała jazdę po śniegu i ta opona mi to zapewniała.

 

Dodatkowo jak na zimówki Nokiany są dość ciche.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście Forek dzieki napędowi sobie na nich poradzi. Ale to dość twarda opona - nie za specjalna na śniegu (są sporo lepsze gumy) i słaba na wilgotnym asfalcie. Za to dobra jak na zimówkę na suchym, ale chyba nie o to chodzi w zimówkach. Inna sprawa ze to nieprodukowany juz model, bo jest WR SUV3

Opona będzie w większości jeździła po asfalcie. W różnych testach, które są mniej albo bardziej obiektywne - ten parametr w tym modelu jest dosyć wysoko oceniany, łącznie z tym, że opona ogólnie traktowana jest jako autostradowa. Przy zakupie następnego Forka nie omieszkam zapytać o Pirelli albo Continental czy inny Michelin ;) . Jak to mówią - darowanemu koniowi w zęby ... :)

 

Dostałem w komplecie z Forkiem .
Też je dostanę z Forkiem, a ściślej na nich go odbiorę :)

Letnie też Ci dołożą? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to mówią - darowanemu koniowi w zęby ...
Dokładnie to chciałem powiedzeć ;) ; Nokian to też dobra marka :)

Ps ładna świnka na lusterku :) - moje już dziś przyszły i czekają na Forka.

 

Letnie też Ci dołożą?
No :) , ale zapytam jaby co ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to dość twarda opona - nie za specjalna na śniegu (są sporo lepsze gumy) i słaba na wilgotnym asfalcie.

Co do twardości to zgoda - tak jak napisałem kilka postów wyżej. U mnie dziś zimno (ok +3 stopnie) i cały dzień leje. I kolejna moja obserwacja to taka, że wcale na mokrym nie jest zła (nawet wjazd w kałużę przy ok 90 km/h nie powoduje rwania kierownicą), a przy tym bardzo cicha jak na zimówkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównanie aut teoretycznie nieporównywalnych, czyli Subaru Forester XT i Subaru BRZ

http://www.autoguide...u-brz-3574.html

 

Kwintesencja w każdym razie jest jedna, w czym popieram redaktorów. Wsadźcie silnik z Forestera do BRZ :-) a przy okazji do Outbacka, Legacy i do XV :-)

 

Podrzucam artykuł w wersji ruchomej:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie zwróciłem uwagi w jakich warunkach to się zdarzało, na pewno ze dwa razy na zimno, ale raz też chyba było na ciepłym silniku. Jak już pisałem wcześniej ja obstawiam mechanizm odpalający silnik przyciskiem, bo z tego co wiem to nikt z posiadaczy wersji Comfort się nie skarżył. Może nie ma ich zbyt wielu? W piątek robię przegląd więc zobaczymy co powie ASO.

Jeśli mogę wrócić do tematu. przemekka - wiem, że byłeś na przeglądzie. Zgłosiłeś może ten temat, a jeśli tak - otrzymałeś jakieś wyjaśnienie?

Edytowane przez pegi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto dość mocno się grzeje i to, powiedzmy, świadomie. Dlatego przy bardzo, bardzo, bardzo (naprawdę trzeba już zapier....ć przez 3 godziny) ostrej jeździe komp może dać info o nieco gorącym oleju silnikowym a czasami też skrzyni. Należy zwolnić i studzić - właściwie to wyłączy się tryb #S albo X-Mode i wejdzie w tryb I. Dlatego jazdy z płynem chłodzącym mogą być ale z doświaczenia wiem, że wystarczy kontrolować poziom pomiędzy przeglądami. Podczas przeglądów doleją ile trzeba. W każdym bądź razie ubytki nie są tragiczne i wynikają z odparowywania płynu.

 

Nie ma co się bać. Zacytuję słowa BaRego: świnia ma jechać! :biglol:;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie. Aż się boję jechać na SJS :-D

 

Czy obecnie kupując nowe Subaru w salonie każdy bez wyjątków otrzymuje skierowanie do SJS? Jeśli tak to czy na każdy stopień czy na przez siebie dowolnie wybrany? Przez jaki czas jest do wykorzystania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...