Izotom Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Aż tak tego filmu nie analizowałem Ale i tak zostane przy XT-ku Ma się rozumieć 2.0 DIT ma moim zdaniem wielki potencjał.Ciekawe czy w Japonii są wersje w manualu,a jeśli tak to bardzo ciekawy jestem jego osiągów Jesteście wielcy. Najpierw daliście po łapach jednemu kolesiowi, których chciał Wam "wmówić" że Forek to auto terenowe, mówiąc mu że Forek nie jest autem terenowym . Teraz chcecie z Forka zrobić wiścigówkę łafując do niego manuala zamiast CVT. A może byście raczyli zauważyć, że to też raczej nie ma sensu bo jest wielki, niezgrabny i kanciaty i ... wg Was, wiatr go przewraca no i ile by to żarło paliwa . Poza tym przy manualu znowu byście stękali nad koniecznością zmiany aż 6 biegów, na tandetne i ciężko pracujące sprzęgło itd itp. CVT jest dobre, zwłaszcza z silnikami turbo P.S. Rajdowcy, poniżej 7 litrów na setkę. Łoj przepraszam, poniżej 7 sekund na setkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Oj Izotom Izotom,zaślepienie musi mieć jakieś granice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Czy to by znaczylo ze 0-60 robi w 1.1s ? Nie to by znaczyło że trzeba pomysleć, a nie tępo tłuc w klawiaturę. Ooo, nie ladnie. Klega robi odstepstwa od wlasnych regul. CVT jest dobre, zwłaszcza z silnikami turbo Ospale CVT + turbo dziura..... brrrry... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 W dsg jest wieksze opoznienie przy ruszaniu niz w foresterze... A próbowałeś już z launch controll ? Probowalem wg papieru jest 4.8s do 100kmh. Wgniata niesamowicie. Ale na skrzyzowaniu przy szybkim ruszaniu jest lag jak w kazdym automacie. Mozna na S przerzucic i jest troszke lepiej - ale nie bede co szybsze ruszenie klikal drive select bo nie po to mam automat taka przypadlosc automatow i tyle. Generalnie skrzynia jest super, ale jest w pewnych sytuacjach mniej plynna od innych (czy to cvt czy hydrokinetyk). Ma swoje wady i zaley no. Napewno lepsza od cvt forka nie jest... Poprostu w jednej konkurencji wygrywa w drugiej przegrywa, nie ma idealnych automatow. Napewno denerwujacy jest 6 bieg przy 55kmh ciaaagle redukcje... Ta skrzynia nic nie robi tylko przerzuca... 1000x na minute (ale musze przyznac ze przez to mocno spalanie spada, ale i komfort tez bo ciagle szarpie redukcjami) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yossarian Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Ale od 0-150 górą jest znowu Tiguan o jakieś 0,4 sek i tyle samo 80-120 Oj Izotom Izotom,zaślepienie musi mieć jakieś granice No właśnie stach1111, musi A nachylenie drogi, kierunek wiatru, obciążenie auta...i wymierzyłeś 0.4 sekundy różnicy..??? Być może DSG dzięki stałemu przekazywaniu momentu robi to sprawniej? Może odbywa się to kosztem przeżywalności skrzyni? A może to Forkowa padnie szybciej? Czas pokaże. Na pewno CVT w połączeniu z turbobenzyną z XT daje bardzo przyjemne wrażenia z jazdy. Nie wyszperałem nigdzie danych o elastyczności XT, może ktoś z Was trafił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Ale od 0-150 górą jest znowu Tiguan o jakieś 0,4 sek i tyle samo 80-120 Oj Izotom Izotom,zaślepienie musi mieć jakieś granice No właśnie stach1111, musi A nachylenie drogi, kierunek wiatru, obciążenie auta...i wymierzyłeś 0.4 sekundy różnicy..??? Hehe,moja pomyłka oczywiście ok.4-5 sek. zbadane stoperem ze smartfona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 (edytowane) Nie wyszperałem nigdzie danych o elastyczności XT, może ktoś z Was trafił? Do tej pory śladowe parametry natrafiłem tu: http://www.auto-motor-i-sport.pl/testy/Subaru-Forester-XT-test-test-nowego-Forestera,14925,3 i http://www.magazynauto.pl/testy/testy-porownania/news-subaru-forester-2-0-xt-comfort-test,nId,966640 Edytowane 12 Listopada 2013 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Nie wyszperałem nigdzie danych o elastyczności XT, może ktoś z Was trafił? @yossarian, zerknij tutaj i tutaj. A tutaj 2.0i, ogromna różnica. Patrząc na te wyniki (nawet ten najsłabszy) trzeba przyznać, że CVT + 2.0DIT to dobrany duet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Czy to by znaczylo ze 0-60 robi w 1.1s ? Nie to by znaczyło że trzeba pomysleć, a nie tępo tłuc w klawiaturę. Ooo, nie ladnie. Klega robi odstepstwa od wlasnych regul. CVT jest dobre, zwłaszcza z silnikami turbo Ospale CVT + turbo dziura..... brrrry... Kup XTeka, przejdź 26 tys km to pogadamy. Turbo dziura, bosszzeee. Faktycznie brrrrry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 W dsg jest wieksze opoznienie przy ruszaniu niz w foresterze... A próbowałeś już z launch controll ? Probowalem wg papieru jest 4.8s do 100kmh. Wgniata niesamowicie. Ale na skrzyzowaniu przy szybkim ruszaniu jest lag jak w kazdym automacie. Mozna na S przerzucic i jest troszke lepiej - ale nie bede co szybsze ruszenie klikal drive select bo nie po to mam automat taka przypadlosc automatow i tyle. Generalnie skrzynia jest super, ale jest w pewnych sytuacjach mniej plynna od innych (czy to cvt czy hydrokinetyk). Ma swoje wady i zaley no. Napewno lepsza od cvt forka nie jest... Poprostu w jednej konkurencji wygrywa w drugiej przegrywa, nie ma idealnych automatow. Napewno denerwujacy jest 6 bieg przy 55kmh ciaaagle redukcje... Ta skrzynia nic nie robi tylko przerzuca... 1000x na minute (ale musze przyznac ze przez to mocno spalanie spada, ale i komfort tez bo ciagle szarpie redukcjami) Nawet mój wieloryb z launch controll robi bardzo pozytywne wrażenie. Natomiast fakt, że to dażenie do jak najwyższego biegu trochę irytuje - szczególnie w tych 7-biegowych DSF - wtedy faktycznie ciągle miesza biegami. Przy przyśpieszaniu w górę jest faktycznie bardzo szybka. Gorzej z redukcjami, bo ma zawsze przygotowny bieg w górę. Tylko z najwyższego na przedostatni odbywa sie od razu. Dobrze chociaż ze łopatki działąją tez w trybie automatycznym i czasami mozna wyprzedzić "myslenie" skrzyni i jej pomóc. Tak jak napisałeś - nie ma automatów idealnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 (edytowane) W innym niemieckim teście AMS Forester XT przyspiesza w 7,7sek http://www.auto-moto...495.html?show=4 Edytowane 12 Listopada 2013 przez AllRad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yossarian Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 yossarian, o 12 listopad 2013 - 19:34, powiedział: Nie wyszperałem nigdzie danych o elastyczności XT, może ktoś z Was trafił? yossarian, zerknij tutaj i tutaj. A tutaj 2.0i, ogromna różnica. Patrząc na te wyniki (nawet ten najsłabszy) trzeba przyznać, że CVT + 2.0DIT to dobrany duet. Faktycznie, to kolosalna różnica z wolnossącym 2.0. A w sumie poza artykułami z Auto Motor i Sport, które zassaliście z sieci, brak aktualnych rzetelnych danych, aż dziwne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 W innym Niemieckim teście AMS Forester XT przyspiesza w 7,7sek http://www.auto-moto...495.html?show=4 ..a to już tylko 1,3sek. różnicy do mojego legaca D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 ..a to już tylko 1,3sek. różnicy do mojego legaca D Eee, Ty masz kombi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 ..a to już tylko 1,3sek. różnicy do mojego legaca D Eee, Ty masz kombi Ale za to jednego kunia więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Ale za to jednego kunia więcej Dlatego większy bagażnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 moj to mi przyspiesza subiektywnie pozna 8 a spala mloda 6 Jak zrobia porzadne fotele to pomysle bo z tego co pocztalem to po 2 tygodniach mialbym dosc. Do moich sie pol roku przyzwyczajalem a podobno w OBK/Legacy sa b. dobre DSG tez troche pojezdzilem i czasami ma tendencje do szarpania szczegolnie jak sie dynamicznie obchodzi z gazem to potrafi sie troche pogubic i szarpac podczas redukcji. Wtedy faktycznie lepiej uzywac manetek przgotowujac pasujacy bieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Jak zrobia porzadne fotele to pomysle bo z tego co pocztalem to po 2 tygodniach mialbym dosc. Ja jestem ciekawy jak mi te fotele podpasują, bo opinie są różne. Na początku na pewno nie będę obiektywny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristofuros Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Porównanie aut teoretycznie nieporównywalnych, czyli Subaru Forester XT i Subaru BRZ http://www.autoguide.com/car-comparisons/2014-subaru-forester-xt-vs-2013-subaru-brz-3574.html Kwintesencja w każdym razie jest jedna, w czym popieram redaktorów. Wsadźcie silnik z Forestera do BRZ :-) a przy okazji do Outbacka, Legacy i do XV :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yossarian Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Porównanie aut teoretycznie nieporównywalnych, czyli Subaru Forester XT i Subaru BRZ http://www.autoguide.com/car-comparisons/2014-subaru-forester-xt-vs-2013-subaru-brz-3574.html Kwintesencja w każdym razie jest jedna, w czym popieram redaktorów. Wsadźcie silnik z Forestera do BRZ :-) a przy okazji do Outbacka, Legacy i do XV :-) Ale sobie poużywali na tym fatalnym nowym Forku!!! I wykazali, że z tą bryłą i SUVową uniwersalnością do sportu się nie nadaje. c.n.d. Brawo! Rozumiem pewną tendencyjność artykułu, ale pisanie o męczącym dźwięku CVT w XT??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ireq Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 A ja mam nadzieje, ze jak juz uda mi sie zostac wlascicielem XT-ka w przyszlym roku to bedzie okazja tak przetestowac i potwierdzic mozliwosci tego "potforka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 W innym niemieckim teście AMS Forester XT przyspiesza w 7,7sek http://www.auto-moto...495.html?show=4 czyli dokładnie tyle samo co Tiguan ropniak z DSG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Ospale CVT + turbo dziura..... brrrry... Kup XTeka, przejdź 26 tys km to pogadamy. Turbo dziura, bosszzeee. Faktycznie brrrrry Sarkazm, to byl sarkazm ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woszkowaty Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Jutro nowe ogumienie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Jutro nowe ogumienie Założyłem dziś te same. I bardzo dziwne mam wrażenie z pierwszej jazdy. Wydają się być twardsze od salonowych Bridgestone... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się