Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Co wy chcecie od tych siedzeń? Słuchajcie, naprawdę spędziłem na nich, wraz z moją małżonką, łącznie ze spaniem na siedząco, 16 godzin non stop. Nie wysiadaliśmy z auta (oprócz siku, kupa i żeby napełnić te dwa zbiorniki, przepraszam trzy bo jeszcze bak) i nic. Żadnych negatywnych doznań. A mój kręgosłup już dostał w dupę w swoim życiu (brak przerwy pomiędzy ostatnim kręgiem części lędźwiowej a pierwszym kręgiem części ogonowej kręgosłupa), że nawet E klasa nie dawała rady i mi nogę z urywało.

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noi cena tylko promocyjna by wchodzila w gre,bo za 179mieli ostatnio xc60 automat 215km biturbo diesel w wersji R-design na wyprzedaæy rocznika

Trud sobie zadalem i zwyczajnie nie wierze w takie spalanie,chyba,ze ekodriving ,tylko po co wtedy to auto

Edytowane przez madox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać, że nie łapiesz fazy co do Subaru. Niektórzy w Boga nie wierzą więc Twój brak wiary w słowo napisane przez zwykłego człowieka wcale nie dziwi. Dlatego to Forum już Tobie w niczym nie pomoże.

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trud sobie zadalem i zwyczajnie nie wierze w takie spalanie,chyba,ze ekodriving ,tylko po co wtedy to auto

A jeśli to kwestia wiary,to nie ma dyskusji. :mrgreen:

Widać zresztą,którym bożkom pokłony składasz. :twisted:

bo za 179mieli ostatnio xc60 automat 215km biturbo diesel w wersji R-design na wyprzedaæy rocznika
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maaadox sie pojawił :-) toś ty bracie jeszcze nic nie kupił ?;-) poczekaj na diesla w automacie w forku,to kwestia czasu .To za ile mówisz ten volviak z haldexem,a może Tiguan ?

 

Mnie zaś ciekawi jedna sprawa,a mianowicie czemu Forek w dieslu w najwyższej konfiguracji (nie mówię nawet o wersji sport)jest droższy od analogicznego legaca D który obecnie w wersji comfort z navi ma naprawdę dobra cenę.Trochę absurd.

Edytowane przez stach1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

 

Mnie zaś ciekawi jedna sprawa,a mianowicie czemu Forek w dieslu w najwyższej konfiguracji (nie mówię nawet o wersji sport)jest droższy od analogicznego legaca D który obecnie w wersji comfort z navi ma naprawdę dobra cenę.Trochę absurd.

 

No cóż, Forek poradzi sobie równie dobrze na równinie jak Legaś, natomiast Legaś nie wjedzie tam gdzie Forek. Troszkę inne auta porównujesz ale wolno Tobie, plu, plu, pluralizm mamy ;) Outback też jest droższy od Legasia w podobnej konfiguracji. Pamiętam jak kupowaliśmy Forka 2.0D: różnica pomiędzy Outbackiem a Legasiem, z tym samym wyposażeniem, była 8 000 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forek poradzi sobie równie dobrze na równinie jak Legaś

 

Rozumiemy zauroczenie nowym sprzętem ale upraszamy o trochę obiektywizmu. :) Wystarczy trochę bardziej kręta droga i dobrze ogarniający kierownik.... Wystarczy trochę silniejszy boczny wiatr na autostradzie .....

 

różnica pomiędzy Outbackiem a Legasiem, z tym samym wyposażeniem, była 8 000 zł.

 

ta różnica od lat jest ok. 3.5-4k euro. Mam na myśli cenniki. Wszelkiego rodzaju promocje i wyprzedaże to raczej nie można brać pod uwagę .

 

Patent polega na tym, że trzeba było zrobić miejsce dla XV więc cena Forestera poszła w górę i tyle w temacie.

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lada wiedzie wszedzie wiec i powinna byc logicznie najdrozsza :) a tak na serio 5 letnia gwarancja kosztuje ktos to musi oplacac oraz to co powiedzial Adam. Ciekawy jestem ile bedzie kosztowal nowy Legacy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forek poradzi sobie równie dobrze na równinie jak Legaś

 

Rozumiemy zauroczenie nowym sprzętem ale upraszamy o trochę obiektywizmu. :) Wystarczy trochę bardziej kręta droga i dobrze ogarniający kierownik.... Wystarczy trochę silniejszy boczny wiatr na autostradzie .....

 

różnica pomiędzy Outbackiem a Legasiem, z tym samym wyposażeniem, była 8 000 zł.

 

ta różnica od lat jest ok. 3.5-4k euro. Mam na myśli cenniki. Wszelkiego rodzaju promocje i wyprzedaże to raczej nie można brać pod uwagę .

 

Patent polega na tym, że trzeba było zrobić miejsce dla XV więc cena Forestera poszła w górę i tyle w temacie.

 

Dla uściślenia Twojej wypowiedzi powinieneś podać konkretnie siłę wiatru i nazwisko ogarniającego kierownika ;) Tey, nie bądź aptekarz :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 letnia gwarancj

 

w PL to dopłata ok 1k euro.....tylko lub aż.

 

Tey, nie bądź aptekarz :biglol:

 

w żadnym wypadku ale lecąc 180 km/h OBK silny boczny wiatr potrafi namieszać. Przy nowym Forku pewnie jest jeszcze gorzej....aczkolwiek sam nie sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wklejam link specjalinie dla madoxa:) http://www.bmw-klub....?f=131&t=158307

Widac, ze zaplacenie okolo 200K + nie daje gwarancji na 100% satysfakcji.

Trzeba mieć jeszcze trochę oleju w głowie i dobrać fotele do własnych potrzeb i postury. Jak sobie "grubsza" osoba bierze fotele sportowe, to niech się później nie dziwi, że jest niewygodnie. Zawsze mogla sobie wziąć komforty z pompowanymi boczkami.

 

Najważniejsza w fotelach jest możliwość wszechstronnej regulacji, która gwarantuje, że każdy poświęcając odrobinę wysiłku wypracuje optymalną ustawienia. A jak nie ma regulacji...to...jednemu będzie dobrze a innemu wręcz przeciwnie...i nic na to poradzić się nie da.

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

W cytowanym angielskim prównaniu najwidoczniej tematyka bezpieczeństwa nie była rozważana ( tak dla przypomnienia: http://moto.wp.pl/kat,106078,title,Testy-zderzeniowe-SUV-ow-nie-tak-bezpieczne,wid,15655857,wiadomosc.html ).

Także w/g Euro NCAP ostatnio opublikowano wśród 5 najbezpieczniejszych SUV-ów właśnie Forestera .

 

Oczywiście są SUV-y, które można kupić taniej. Ale trudno o bardziej uniwersalne i jednocześnie bezpieczne ( w niektórych SUV-ach w międzyczasie prześwit jest nieomal na poziomie samochodów osobowych, a napęd wszystkich kół to opcja ).

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W cytowanym angielskim prównaniu najwidoczniej tematyka bezpieczeństwa nie była rozważana ( tak dla przypomnienia: http://moto.wp.pl/ka...,wiadomosc.html ).

Także w/g Euro NCAP ostatnio opublikowano wśród 5 najbezpieczniejszych SUV-ów właśnie Forestera .

 

Zgadza się , czytałem w ostatnich "Plejadach" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie ciężko znaleźć odpowiednika wśród SUVów dla nowego Forka. Jest to trochę też na niekorzyść tego samochodu bo okazuje się, że są tańsze auta tego segmentu - z różnych powodów o których np. Dyrekcja wspomina. Z drugiej strony nowy Forek to też nie terenówka ale ma do tego spore predyspozycje ale nijak może z tzw terenówkami konkurować bo i komfort i wykończenie nie z tego segmentu - patrząc np. na LR. Czyli z jednej strony zbyt drogi a z drugiej zbyt słabo przystosowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ja znowu po weekendowej "pozyczce" od Szanownej Malzonki... Powiem tak - jakby zaczeli przyjmowac zapisy na OBKa z tym silnikiem to mimo tego ze moj nie ma jeszcze 2 lat - zapisalbym sie w ciemno... Przesiadka w poniedzialek do OBKa daje takie dziwne wrazenie. Jest ok, przeciez jedzie, i nawet sie rozbuja, i nawet w miare wyprzedza... Ale jakos tego oddechu co w Forku brak... A jak popadne w desperacje to w przyszlym roku wymienie OBKa na drugiego Forka... :) Udane auto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możecie być pewni, że ten napęd znajdzie się w pozostałych modelach, prawdopodobnie z nowym WRX łącznie. Mogą się różnić mocą i moment ale póki co Subaru nic lepszego nie ma do zaoferowania - nie dlatego że nie ma w ogóle tylko ten napęd sprawdza się idealnie. Będą na pewno wersje hybrydowe z różnymi rozwiązaniami, ponoć nawet coś ala kers. Sam jestem ciekaw co to będzie dlatego czekam z zakupem BRZeta :rolleyes: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 letnia gwarancj

 

w PL to dopłata ok 1k euro.....tylko lub aż.

 

Tey, nie bądź aptekarz :biglol:

 

w żadnym wypadku ale lecąc 180 km/h OBK silny boczny wiatr potrafi namieszać. Przy nowym Forku pewnie jest jeszcze gorzej....aczkolwiek sam nie sprawdzałem.

 

To racja,

To co dla FRV(z własnego doświadczenia) na autostradzie przy ok 170 i bocznym wietrze jest granicą w miarę rozsądnej jazdy,tego legacy wogóle nie odczuwa,podobnego zdania są pasazerowie,hamulec na siedzeniu obok jest cichy ;-)

Poprostu klocek to klocek i tyle.Tak musi być.pozostaje tylko kwestia wyboru,na czym nam bardziej zależy.

Edytowane przez stach1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to sprawa marginalna. Przy prędkościach jakie uzyskujemy na polskich drogach i biorąc jakość tych dróg, oprócz autostrad, w zasadzie problem nie istnieje. Możemy takie rzeczy zauważyć dopiero na niemieckich autostradach. Ale podróżując z prędkością 200 km/h na przełomie maja/czerwca zauważyłem tylko tyle że maska faluje. Podmuchów bocznych np. od wyprzedzanych tirów nie odczuwałem mocniej niż w moim bug'u. Na pewno przy silnych (?) podmuchach wiatru będzie to się odczuwało. Z tym, że my kupiliśmy auto całkowicie świadomie, kierując się nie tylko ceną a także walorami użytkowymi: negatywnymi i pozytywnymi. I znowu porównanie aut z innych lig to trochę nie fair.

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszytko racja ale to Ty stwierdziłeś, że Forek pojedzie dokładnie tak samo jak Legacy a to nie jest prawdą. Silny boczny wiatr daje się we znaki tak wysokim samochodom i nie wcale nie musi być 200km/h. W każdym razie tragedii nie ma, trzeba się po prostu do tego przyzwyczaić i odpowiednio reagować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszytko racja ale to Ty stwierdziłeś, że Forek pojedzie dokładnie tak samo jak Legacy a to nie jest prawdą. Silny boczny wiatr daje się we znaki tak wysokim samochodom i nie wcale nie musi być 200km/h. W każdym razie tragedii nie ma, trzeba się po prostu do tego przyzwyczaić i odpowiednio reagować.

No właśnie tak.

Przy czym utwardzone zawiasy w nowym xt zapewne minimalizuja znacznie te przechyly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy czym utwardzone zawiasy w nowym xt zapewne minimalizuja znacznie te przechyly.

 

to nic nie zmienia bo "znosi" cały samochód. Sztywniejszy zawias pomaga w zakrętach ale z "wiatrem" nie da rady. Osobna kwestia to prześwit, który dokłada swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...