Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzilo mi o oryginalny program dostarczany wraz z autem na runku japonskim :angry:

Nie widze wiec tutaj jakos specjalnie namawiania do lamania prawa, a tym bardziej powodu do utraty gwarancji :huh:

W takim przypadku pojawiłby się najpewniej problem z normami emisji spalin, a zatem homologacja pojazdu zapewne będzie kwestionowalna. ;)

 

Konstruktywna uwaga jak najbardziej, tyle ze nawet przez mysl mi nie przeszlo, ze mialo by to dotyczyc wszystkich aut na nasz rynek, a tylko i wylacznie mojego egzemplarza po jego zakupie. A jako, ze jestem niepoprawny politycznie i ekologia w postaci jaka jest powszechnie przemycana do naszych umyslow jest dla mnie wynalazkiem oszolomow, emisja spalin niespecjalnie mnie porusza, pomijajac kwestie przegladow rejestracyjnych i badan technicznych z tym zwiazanych.

Ale pozyjemy i zobaczymy co czas przyniesie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sympatyczny test nowego XT, chyba obiektywny chociaż autor z pewną miętą do marki... :)

http://www.autogaler...omfort,779.html

 

No nie wiem jak bardzo wiarygodny moze byc ktos kto pisze o hamulcach nowego Forestera;

 

 

fantastyczne hamulce z wentylowanymi tarczami na obu osiach wydają się nigdy nie męczyć.

 

Podczas kiedy tu na forum, specjalisci w temacie orzekli ze sa slabe.... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas kiedy tu na forum, specjalisci w temacie orzekli ze sa slabe....

TyrTyr nie podpuszczaj ;), czasem wielkość ma znaczenie, aczkolwiek zgodzę się z Tobą, że odczucia przy hamowaniu, a wygląd tarcz, to mogą być dwie różne sprawy.

 

JA!? no cos Ty, w zyciu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jak Koledzy, użytkownicy nowego Forka oceniacie reflektory ksenonowe? Jeździliście w nocy? Jakie wrażenia?

Z tego co wiem zastosowane rozwiązanie jest obecnie dość 'niedzisiejsze' ;) o ile wiem to xenon bez soczewki?

Też ten temat poruszałem,to jest tzw. HID i to chyba jest faktycznie troche archaiczne rozwiązanie,kolejna oszczędność :( Soczewki dają ostrą granicę światła,nie rozmywają granicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reflektory soczewkowe mogą współpracować również ze zwykłymi żarowkami, chociaż najczęściej są w nich insatalowane 'ksenony' (High Intense Discharge). Ksenony w reflektorze odbłysnikowym to dzisiaj raczej rozwiązanie niespotykane, dlatego ciekawe jak to wygląda w praktyce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak,tylko że to forek zdaje się 2,5 z CMR,ciekawe czy XT byłby tak samo dzielny? można by zrobić takie porównanie XT vs nieXT porównanie napędów.

 

Ej, mówią o X mode i Hill Descent System, a te bajery tylko ze skrzynią CVT są dostępne. Sama skrzynia jest w stanach osiągalna również w wyższych modelach 2.5 l. Raczej nie jest to CMR. A co do porównania siły spięcia wiskozy i automatycznego spinania sprzęgiełek CVT, wcale nie byłbym pewny wygranej wersji z wisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie modele mają CVT - oczywiście jeśli chodzi o skrzynie "automatyczne". 2,5l jest dostępny z manualem tak jak u nas 2,0l.

Co do siły spięcia "szper" to dla normalnego użytkownika sprawa nie do odróżnienia - to już takie gadanie dla samego gadania. W każdym razie sprawują się dobrze w starym bugu jak i nowym XTku z tym, że w XT dają więcej możliwości ... sterowania. I teraz kto co woli: wiskoza to manual, cuda to CVT :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...