Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

NR KATALOGOWY. NAZWA TOWARU SP. .BRUTTO

J515ESG000. MATA GUMOWA BAGAŻNIKA FOR MY13 262,23 zł

E775ESG000. NAKŁADKA OCHRONNA ZDERZAKA TYŁ FOR MY13 439,99 zł

J1010SG254MC. CHLAPACZE TYŁ FOR MY13 342,25 zł

J1010SG251MC. CHLAPACZE PRZÓD FOR MY13 306,66 zł

J105EAJ102 LISTWY BOCZNE FOR MY13 422,21 zł

 

 

Wklejam cennik od jednego z dealerow, gdzie kupowalem ostatnio sruby zabezpieczajace i mate bagaznika. Od cen minus 10%. Sruby zabezpieczajace byly za 150 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję. Mam jeszcze ceny innych pozycji:

poz.11 J1010SG251MC 307 zl

poz.12 J1010SG254MC 343 zł

17 E515ESG200 335 zł ( poprawny nr J515ESG200)

18 E515ESG210 brak w cenniku

19 E515ESG500 420 zł

E515ESG510 30 zł

25 B327EYA000 170 zł

40 J505ESG010 165 zł

J505ESG010RH z prawej strony kierownica

41 J505ESG020 130 zł

42 E101CSG500 352 zł

43 E105ESG000 334 zł

49 E775ESG000 440 zł

Poz. 11 i 12 to chlapacze ,ceny podobne. Po przejrzeniu oferty brałem pod uwagę: chlapacze ,maty gumowe pod nogi ,osłonę silnika ,dyferencjału tył,listwy ochronne na progi ,osłona tył zderzak. Co do mat przestrzeni bagażnika to jest ich kilka: wysoka ,niska i chyba na złożone siedzenia. Ta ostatnia jakby uzupełnia się z niską (jeśli się mylę to mnie poprawcie). Zwróciłem jeszcze uwagę na zestaw naprawczy do kół (z kompresorem) ,może warto z uwagi na niewielkie rozmiary. Zabójcze są ceny oryginalnych felg do XT ,2400zł/sztuka ,za tą cenę kupię na zimę inne ,nie firmowe kpl. i jeszcze mi zostanie. Z wysoką ceną za oryginalne felgi spotkałem się też w innych firmach (np. Honda) ,wygląda na to ,że firmy liczą na klientów którzy uszkodzili jedną felgę, a nie na klientów ,którzy chcą jeszcze jeden kpl. na zimę.Dziwna kalkulacja ,po uszkodzeniu jednej oryginalnej taniej wychodzi kupi cztery nie oryginalne. Może ktoś z ekonomistów rozjaśni mi w głowie?

 

@@pat, THYVM :P ; a ile kosztuje stalowa pod silnik?

poprawiono mi nr katalogowy (poz. 17 ,335 zł plus jakieś śruby których ceny mi nie podano).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, TyrTyr, wracając do Nowego Forestera ;) to rzeczywista sprawność pieców kondensacyjnych nie jest większa od dziewięćdziesięciu kilku%. 109% to wynik liczenia jej według schematu dla tradycyjnych pieców, które nie kondensowały wody ze spalin. A z tą klimą, to generalnie gimnazjalny dylemat czy otwarta lodówka podłączona do prądu chłodzi czy grzeje... :)

 

Tyle ze w folderach Junkers robi ludziom wode z muzgu, a inzynierczyny sie pod tym podpisuja i narodek wierzy ze ma 109% sprawnosci.

Ten bzdet narazie tylko w folderach na Polske widzialem.

 

Nie zgodze sie co do drugiego. Ale to juz mam w noscie. Ci zo zrozumieli to zrozumieli a ci co nie, to juz nie zrozumieja.

Lepszym "dylematem" jest prad.

- dlaczego spirala grzejna sie robi czerwona? Bo ma maly opor i durzy prad plynie.

- przewody w scianie maja jeszcze mniejszy i .............. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle ze w folderach Junkers robi ludziom wode z muzgu, a inzynierczyny sie pod tym podpisuja i narodek wierzy ze ma 109% sprawnosci. Ten bzdet narazie tylko w folderach na Polske widzialem. Nie zgodze sie co do drugiego. Ale to juz mam w noscie. Ci zo zrozumieli to zrozumieli a ci co nie, to juz nie zrozumieja. Lepszym "dylematem" jest prad. - dlaczego spirala grzejna sie robi czerwona? Bo ma maly opor i durzy prad plynie. - przewody w scianie maja jeszcze mniejszy i .............. ;)

 

Lepiej już nic nie pisz, jak masz tak pisać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automat - nie na widzę automatów - ale na szczęście jest tryb sportowy z 6 wirtualnymi biegami. Jak będę wsiadał to tylko na tym trybie będę jeździł.

 

Uwierz mi, że nie będziesz :)

 

Witam Wszystkich, Szukałem nieco więcej informacji od użytkowników nowego forka o tym jak się nim jeździ. Poczytałem ostatnie 10 stron forum. Niestety więcej wynalazłem w sieci w postaci artykułów. Powiem tak: Subaru Forester jeżdżę od 2007 roku. W pracy miałem wolnossącego forka którym zrobiłem 230 tyś km, w domu mamy też forka ale pół roku młodszego zarejestrowanego na początku 2008 roku. Tym nakręciliśmy z żonką niewiele bo jedynie 66 tyś km. W aucie się po prostu zakochałem. Wiem, że to nie turbinka ale nawet te wolnossące 2.0 z nadbiegiem terenowym potrafi nieźle zaszumieć na drodze i w terenie. Nie wiem czy ma wygodne czy nie wygodne fotele ale ja nie raz robiłem ze Szczecina Włochy w jeden dzień 1240 km czy też Belgię prawie 900 km i naprawdę słowo wysiadałem w sumie nie czując opisywanego wcześniej niewygodnego czy niedopracowywanego fotela. Mogę powiedzieć, że silnik boxer zaczyna dopiero dobrze pracować po przejechaniu 100 000 km. Wcześniej po prostu nie jest dotarty. Po 100 000 zaczyna dopiero pięknie brzmieć i wtedy jazda po niemieckich autostradach w wyjącym boxerkiem to poezja dzwięku i swobody. Owszem testowałem model z turbiną 2,5 w następny (a obecnie poprzednim) modelu i nie byłem zachwycony jazdą tą toyotą RAV-4 bujającą się na zakrętach jak stara Wołga. Fakt potem to zawieszenie poprawiono i już jest OK. Tak więc ominąłem poprzedni model zrażając się tym zawieszeniem. Firmowego forka już nie mam. Miałem odłożonego już w Poznaniu Outbacka w pełnej opcji ale jako, że my w Szczecinie serwisu Subaru nie mamy (swoje forki serwisowałem i serwisuję u Marka w MTS w Dzierżoniowie) to niestety jeżdżenie do Poznania co 15 tyś km kiedy ktoś robi 60 tyś rocznie odpadało i zrezygnowałem. Wymieniłem na Nisana Pathfindera bo doskonały serwis w Szczecinie i przeglądy raz na 30 tyś km. To nie moja wina że Ojciec Dyrektor nie kocha Szczecina. W marcu podjechałem przy okazji Targów do Kocara do Poznania i z daleka zobaczyłem jak chłopaki kleili Nowy For.... i wszedłem. Stał jeden. Obok poprzednik a następca zarazem moich forków. Zrobiłem jedno kółko, drugie i usiadłem w środku. Dobrze znany Krzysiek w ciągu 5 minut powiedział co musiał a potem na ucho to co chciał: bierz z turbiną.Telefon do żony i zapadła decyzja. To drugi XT jakiego Kocar sprzedał. Jeszcze w tym miesiącu odbieram nowego forka w wersji XT. Ktoś się pyta - a czemu chłopie nie przejechałeś się nim? Jak można kupić auto bez jazdy próbnej, bez posłuchania silnika, bez wrażenia z jazdy próbnej? I to jeszcze czekać 2 miesiące na auto a potem jeszcze jeździć ze Szczecina do Poznania po odbiór i na przeglądy. Można odpowiadam. Po co testować na jeździe próbnej auto które się doskonale zna. Czy nowy forek jest ładny? Oczywiście że nie - a który model forestera był ładny? Powiem przewrotnie że ten niby sportowy zderzak w wersji XT jest już oklepany - już prawie wszystkie auta takie mają. Nic nowatorskiego czy ekstrawaganckiego - mnie bardziej podoba siew cywilnej wersji. Który kultowy a który modny? Żaden. A materiały wykończeniowe są super? Nie - to typowe materiały dla Japończyków starej daty. To nie Honda accord czy legend. To Subaru gdzie dominuje tani plastyk. Fotel powiadacie niewygodny bez jakiejś tam regulacji. Pewnie macie rację. Automat - nie na widzę automatów - ale na szczęście jest tryb sportowy z 6 wirtualnymi biegami. Jak będę wsiadał to tylko na tym trybie będę jeździł. Czy podobają mi się ramki w drzwiach? Są obrzydliwe - w mojej poprzedniej wersji w lato spuszczam szybę i zamykam sobie drzwi. Fajnie tak ... Teraz to krok do tyłu - bo podobnie coś tam komuś głośno uszczelki gwizdały. Ani w jednym ani w drugim forku nie miałem problemu z uszczelkami w drzwiach. Nie podoba mi się brak SUBARU na tylnej klapie. Ale i tak jest to auto o wiele bardziej przypominające klasyczny styl Subaru jak poprzedni model forestera którego ja wołam po prostu RAV 4. Tylko, że wymieniając tutaj sporo mankamentów - obrzydliwych przednich reflektorach nie wspominając co to im coś po bokach wystaje - to na takie auto właśnie czekałem. Ważne jest to by wiedzieć co się w życiu chce. Wieloma autami jeździłem w życiu, wielu próbowałem i wiem że nisko położony boxer podparty na 4 bucikach to jedyne takie auto. Pewnie jest też porsche - tylko cena Panowie. Czy cena nowego forka XT jest wysoka w pełnej opcji? Jak na to auto i na to co oferuje bardzo tania. Ja widząc specyfikację myślałem, że nie wyjadę poniżej 200. Wiem, że jak podjadę pod dom nowym leśnikiem to sąsiedzi powiedzą - ale brzydal. Tylko, że jak będą w zimie sie ślizgać czy w deszczu zwalniać to ja będę jechał tak jak mi się chce, bez stresu. Wiem też, że nie będą mi trzeszczeć plastyki, nie będę miał problemów z elektroniką, nie będę musiał jeździć z pierdołami do serwisu i że przez najbliższe 6 albo i więcej lat - będę tylko lał paliwo i jeździł na przeglądy co 15 km. I oto chodzi w samochodzie - ma się lać paliwo, a auto ma dawać radość i rozkosz - bo w życiu są piękne tylko chwile .... Jak odbiorę i po raz pierwszy pojeżdżę to dam znać. Ale już wiem, że się z nowym forkiem bardzo zaprzyjaźnimy.

 

Automat - nie na widzę automatów - ale na szczęście jest tryb sportowy z 6 wirtualnymi biegami. Jak będę wsiadał to tylko na tym trybie będę jeździł.

 

Uwierz mi, że nie będziesz :) co najwyżej na dohamowaniu przed światłami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to do Krakowa mam zdecydowanie bliżej niż do Danzig:)
Cześć. Myślałeś może o kupnie demo, czy chodzi o pojeżdżawkę tylko? Ja trochę myśle o alternatywie nówki, czyli Forku IV demo z kilkutysiecznym przebiegiem. :huh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja raczej nówkę będę brał, ale narazie chcę tylko "pomacać". Leasing kończy mi się we wrześniu, więc ja będę zamawiał na przełomie roku. Wtedy obaczę, jeśli będzie jakieś interesujące demo to może się skuszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja roznia sie wodotryskami. Wrazenia z jazdy sa takie same tylko ze w wersji Platinum dostaje sie lepsze audio, nawigacje, odpalanie na guzik, okno zamiast dachu - mialem w poprzednim Forku i jakos mi nie podpasowalo, system klucza dotykowego i cos tam jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja roznia sie wodotryskami. Wrazenia z jazdy sa takie same tylko ze w wersji Platinum dostaje sie lepsze audio, nawigacje, odpalanie na guzik, okno zamiast dachu - mialem w poprzednim Forku i jakos mi nie podpasowalo, system klucza dotykowego i cos tam jeszcze.

 

to nie mało ;) -jak na niewielką różnicę w cenie; wszystkie te "wodotryski" mam w legacy i mnie ciężko byłoby się z nimi rozstać.Człowiek a przynajmniej ja,do dobrego przyzwyczaja się szybko.A czy przypadkiem w platinum nie ma skóry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We Wro tez jest ale tylko Comfort

 

Ta demówka we Wrocławiu jeszcze stoi, ale z tego co słyszałem to już jest w zasadzie sprzedana, więc pewnie zaraz będą mieli kolejną - być może będzie to już wersja Platinum. Możesz też podpytać kiedy będą wydawać jakiegoś XTka Platinum klientowi, być może byłaby okazja aby wcześniej zerknąć.

 

Kurde głupio jakoś tak auto w ciemno zamówić No ale zawsze musi być ten pierwszy raz

 

Eee tam :P Ja właśnie zamówiłem :yahoo:

 

Wersja Platinum, kolor Biała Perła, odbiór na początku września. Nie widziałem na oczy ani wersji Platinum, ani nawet nowego Forka w tym kolorze, ale nie mogłem inaczej. Na moje (nie)szczęście :P miałem okazję pojeździć jakiś czas temu przez weekend wspomnianą demówką i po prostu... straciłem głowę dla nowego Forka XT. A dodam, że jeżdżę teraz Outbackiem 3.6, bez cienia przesady fantastycznym autem, bardziej prestużowym, obszerniejszym, lepiej wykończonym i wyposażonym w kilka rzeczy, których nowemu Forkowi brakuje (m.in. lepsze fotele z pełną elektryką i podparciem lędźwiowym), a mimo to nowym Forkiem jeździło mi się jeszcze fajniej. Moja żona mówi, że to kryzys wieku średniego ;)

 

Jeżeli leasing kończy Ci się już we wrześniu to ja mimo wszystko rozważyłbym zamówienie na warunkach promocyjnych do końca maja, ale z odbiorem pod koniec roku. Później nie wiadomo jak to będzie z cenami/promocjami, a teraz obniżka jest naprawdę konkretna.

Edytowane przez Krogulec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...