Kondziowski Posted June 26, 2014 Share Posted June 26, 2014 witam, moglby mi ktos wypisac wszystkie roznice pomiedzy impreza gt z turbo a ta bez ? Z gory dzieki. Jesli bylo to podeslijcie linka to usune post. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crazy_Ivan Posted June 26, 2014 Share Posted June 26, 2014 Buda w sumie jest wspólna jeśli zdjąć zderzaki i maskę Dwutłoczek w starych egzemplarzach? Przycisk "bright"? To chyba wszystkie podobieństwa. Było masę razy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
barczi Posted June 26, 2014 Share Posted June 26, 2014 różnica między tym z turbo a tym bez turbo jest taka ,że ten z turbo ma turbo a ten bez turbo, turbo nie ma :D mam nadzieję że pomogłem co złego to nie ja 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted June 26, 2014 Share Posted June 26, 2014 Tak poważnie bo koledzy powyżej troszkę poszli w temacie różnic niestety jest od groma...najłatwiej napisać iż takie same są w zasadzie tylko budy czy elementy wyposażenia wnętrza- reszta jest inna Oczywiście prócz silnika i skrzyni a także napędów...różnice są w zawieszeniu- hamulcach...Dużo by opisywać..Może dla ułatwienia napisz- dlaczego/ skąd to pytanie...Chcesz swapować/łączyć jedno z drugim itp? To by wiele pomogło Bo wypisywanie róznic jest praktycznie nie mozliwe Wszystko jednak się da...ponieważ uzbroić ssaka w graty z turbo oczywiscie można- wszystko pasuje naprzemiennie...po prostu turbo ma wszelakie graty wzmocnione/ adekwatne do mocy...co nie zmienia faktu, ze w ssaku można zamontować np heble/ zawieszenie itp. elementy z wersji turbo Czekamy więc na rozwinięcie myśli....Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajac_am Posted June 26, 2014 Share Posted June 26, 2014 Kolega @Kondziowski, powinien się najpierw regulaminowo przywitać A tak ode mnie, jedna istotna różnica: Żeby n/a brzmiało jak trza, trzeba rzeźbić wydech, a w turbo nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kondziowski Posted June 27, 2014 Author Share Posted June 27, 2014 zastanawiam sie nad zakupem wersji bez turbo i uzbroic ja wlasnie w turbinke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 No to tutaj napiszę za pewne tak jak wszyscy...nie opłaca sie...przekladanie gratow z turbo do ssaka owszem- da sie bez problemow ale to jest kupa roboty..z przewagą kupy....niestety...bo chyba o tym mowa? Uturbiac ssaka tez sie da...baa....jest nawet taki temat na "drugim" forum ale...po co? Po co wywazac otwartw już drzwi... Jesli juz masz zdrowego ssaka oraz dawce w postaci turbo..ocrom czasu i zapału to przyklasne i 3mam kciuki...jesli jednak taki plan póki co masz tylko w głowie...to odpuśc- dozbieraj kase i kup...zdrowe turbo;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysztof0430 Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 Jak ktoś w ogóle nie posiada ssaka to trochę dziwne posunięcie żeby celowo kupić ssaka i włożyć graty z turbo. Chyba że ktoś już posiada dobrą i zdrową budę ssaka to już prędze bym widział opcję zakładania gratów z turbo do ssaka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatiKTP Posted June 28, 2014 Share Posted June 28, 2014 Jestem w stanie sobie wyobrazić złożenie jednego z dwóch. GT ze zdrową budą to jak na lekarstwo. I to już nie mówię tylko o bezwypadkowej przeszłości, ale nawet jeśli miało stłuczkę, to jakość napraw jest różna, a potem zgnilizna atakuje. Mechanicznie zadbaną GT znaleźć jest stosunkowo prosto. Zdrowa buda w wolnossaku jest dużo łatwiejsza do znalezienia. I nie jest droga. Niemniej pracy w przekładaniu wszystkiego jest niemało. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryjeks Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 zastanawiam sie nad zakupem wersji bez turbo i uzbroic ja wlasnie w turbinke. No to już możesz przestać się zastanawiać Samej turbinki nie dołożysz, a i ogólna zabawa nie ma sensu żadnego. Przeszczepić "turbo" do ssaka można, ale też sens jest dyskusyjny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avic Posted July 2, 2014 Share Posted July 2, 2014 (edited) Gwoli sprawiedliwości @@ryjeks - auta z "soft turbo" jeździły i jeżdżą w PL (i nie tylko) i pewnie jeździć będą. Na kresce więcej ku temu info, ale generalnie z tego co pisali to koszt pomiędzy 1,5 a 3k zł za części i sporo roboty. Niemniej co do braku sensu też się nie zgodzę - przy zrobieniu 115km wolnego ssaka na około 150-180km nie potrzeba ani lepszych hebli, ani skrzyni, ani zawiasu, żeby móc żwawiej wyprzedzić.Inna sprawa, że to zawsze będzie jakiś tam cudak/ulep a nie oryginał, który można już znaleźć w sensownych pieniądzach. Co innego, gdy ma się zdrowego NA, trochę części w zapasie, wiedzy i czasu, Wtedy nie widzę żadnych problemów. ..ale i z kolejnej strony na to można patrzeć: po co modzić NAz niepewnym wynikiem, jak za koszt kupna zdrowego NA i gratów do uturbienia można już kupić maszynki, które będą seryjne GTki z rolki łykać? Edited July 2, 2014 by Avic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ricardo Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 Po troche racja co piszecie ,ale jest 1 problem w tym kraju dostac GT naprawde w super stanie za jakies mozliwe pieniadze graniczy z cudem a wiem co mowie bo naprawde sie naszukalem,dlatego tez rzezbie jak sie da bo bude mam w stanie doskonalym,a najprosciej do n/A wsadzic serducho i elektryke z GT i bedzie ciacia tylko to musi zrobic ktos kto ma o tym pojecie Link to comment Share on other sites More sharing options...
WueM Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 Dokładnie tak jak napisaliście...Można uturbiać zestawem "soft turbo" czyli o niskim ciśnieniu doładowania i celować w moc +40KM...Czy coś jednak z mechaniki nie klęknie po drodze to loteria....Mimo wszystko się da...i tak jak napisano powyżej- na forum "z kreską" już ktoś przetarł ten szlak montując w legacy EJ18 turbinkę Druga opcja to przekładanie w na prawdę zdrową budę gratów z GT'ka...Dużo roboty ale oczywiscie wykonalna...A i szansa na znalezienie nie zjedzonej i nie zniszczonej budy- łatwiejsza Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŚwiniakCT Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 Pierwsze pytanie jak zdrową masz budę ? Jeśli zdrową to możesz się zastanawiać nad czymkolwiek w kierunku takiej zmiany . Jeśli bierze ruda pozostań przy wolnossaku , wstaw kolektor z legacy i jeździj aż się rozleci i odkładaj na coś ze ślimakiem . Jeśli chcesz i masz zdrową budę kup WRX z fajerą po prawej. Z wolnossaka wywal wszystko do gołej blachy i przełóż wszystko z Angola. I tak prędzej czy później się coś wysra to zrobisz remont silnika albo wstawisz nowy. Pamiętaj, że przy przekładce zawsze coś wyjdzie, część gratów masz, pedalnice dokupisz i będzie git Link to comment Share on other sites More sharing options...
cr500 Posted August 23, 2016 Share Posted August 23, 2016 Witam wszystkich, odświerzę temat. Niestety rozbiłem swojego gt-ka. Buda nie nadaje się do naprawy ale reszta w bardzo dobrym stanie, szczególnie silnik. Strasznie mi szkoda autka, chciałbym go naprawić. I tu pytanie: gdybym kupił np wersję wolnossącą 1.8 litra. Czy pasowały by mocowania zawieszenia, silnika itp. Czy są jakieś różnice w karoseri między wolnossącym a gt utrudniające przekładkę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now