Jump to content

Fotel kierowcy a przebieg auta


delta9

Recommended Posts

Witam, przeglądam zdjęcia ogłoszeń różnych Imprez z rocznika 2001-03 i interesuje mnie kwestia tego zagniecenia na dolnym, lewym, wewnętrznym trzymaniu bocznym na fotelu kierowcy. Przy jakim przebiegu pojawia się takie zagniecenie?

on0hm.jpg

Edited by delta9
Link to comment
Share on other sites

 

 

Przy jakim przebiegu pojawia się takie zagniecenie?

 

Nie da sie okreslic jednoznacznie.Zalezy, jak ktos wsiadal i wysiadal.

W moim jest przejechane 87 tys. mil i nie ma takiego zagniecenia.

Link to comment
Share on other sites

A są jakieś typowe dla tego modelu wyznaczniki przebiegu/zurzycia? na co patrzeć Nie jest to tak popularny samochód jak modele VW gdzie nagminnie kręcą liczniki, ale wolałbym się wystrzec takiej wpadki

Link to comment
Share on other sites

Tego nigdy nie możesz być pewnym. Widziałem kieorwnicę po 130 kkm, która była w stanie idealnym, a w moim niedawno zakupionym aucie po 92 kkm wyglądała znacznie gorzej. Zwykle elementy wnętrza, przyciski do opuszczania szyb, włączania świateł mijania, drążek zmiany biegów...

 

Ale właściwie wszystko można zatuszować jak się chce, obszyć na nowo... Na pewno ruda żre tylne nadkola albo mocowania przednich foteli (ale po tym nie poznasz przebiegu, jak kto dba tak ma itp...) - więc może tak jak napisał leon, skup się na typowych bolączkach, bo jak już się cofa licznik to trzeba wiedzieć do jakiej wartości aby to było rzeczywiście "atrakcyjne" - więc naprawdę sprawa drugorzędna.

Link to comment
Share on other sites

Problemem jest (jak w większości sportowych foteli) "wystawanie" tego boczku, o który ociera się kierownik wsiadając. Tak, jak napisał leon to zagniecenie wynika bardziej z ciężkości tyłka kierownika i częstotliwości wsiadania/wysiadania, niż przebiegu. Materiały w subaru nie są niestety klasy premium, mam wrażenie, że te nowsze tapicerki były bardziej odporne niż w bugu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Na co konkretnie powinienem zwrócić uwagę w tym modelu tj 2.0 GX

1. Rdza - nadkola tył, progi, podwozie... Rdza jest największym wrogiem subaru zaraz po jego poprzednim właścicielu ;) 

2. Mechanika - dość standardowo, czyli ocena organoleptyczna. Mechanika to najmocniejszy punkt - ciężka do zabicia, chyba, że patrz wróg nr 1

3. Warto obejrzeć podwozie na stacji diagnostycznej - rdza, wycieki ale i zużycie gum podwozia. Tu uwaga: może być drogo! Zwłaszcza gumy tylnego "samolotu" mogą kosztować około 5 stów - nie chodzi o rezygnację z zakupu, ale o negocjację ceny.

4. Sprzęgło - warto z kimś, kto potrafi ocenić działanie sprzęgła w subaru.

5. Centralna wiskoza - droga wymiana. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...