delta9 Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 (edited) Witam, przeglądam zdjęcia ogłoszeń różnych Imprez z rocznika 2001-03 i interesuje mnie kwestia tego zagniecenia na dolnym, lewym, wewnętrznym trzymaniu bocznym na fotelu kierowcy. Przy jakim przebiegu pojawia się takie zagniecenie? Edited June 23, 2014 by delta9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Przy jakim przebiegu pojawia się takie zagniecenie? Zależy od parametru "ciężkość dupy kierowcy". 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
delta9 Posted June 23, 2014 Author Share Posted June 23, 2014 Hehe to przede wszystkim, ale pojawia sie przy 150 czy 200tys km Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dzyndzel Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Przy jakim przebiegu pojawia się takie zagniecenie? Nie da sie okreslic jednoznacznie.Zalezy, jak ktos wsiadal i wysiadal. W moim jest przejechane 87 tys. mil i nie ma takiego zagniecenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Takie uszkodzenie powstaje przy wsiadaniu/wysiadaniu, więc nie wiązałbym tego bardzo z przebiegiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
delta9 Posted June 23, 2014 Author Share Posted June 23, 2014 A są jakieś typowe dla tego modelu wyznaczniki przebiegu/zurzycia? na co patrzeć Nie jest to tak popularny samochód jak modele VW gdzie nagminnie kręcą liczniki, ale wolałbym się wystrzec takiej wpadki Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Dobre pytanie. Jednak przy 10-cio letnim samochodzie, przebieg to sprawa drugorzędna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thearchitect Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 Tego nigdy nie możesz być pewnym. Widziałem kieorwnicę po 130 kkm, która była w stanie idealnym, a w moim niedawno zakupionym aucie po 92 kkm wyglądała znacznie gorzej. Zwykle elementy wnętrza, przyciski do opuszczania szyb, włączania świateł mijania, drążek zmiany biegów... Ale właściwie wszystko można zatuszować jak się chce, obszyć na nowo... Na pewno ruda żre tylne nadkola albo mocowania przednich foteli (ale po tym nie poznasz przebiegu, jak kto dba tak ma itp...) - więc może tak jak napisał leon, skup się na typowych bolączkach, bo jak już się cofa licznik to trzeba wiedzieć do jakiej wartości aby to było rzeczywiście "atrakcyjne" - więc naprawdę sprawa drugorzędna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qba25 Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 Problemem jest (jak w większości sportowych foteli) "wystawanie" tego boczku, o który ociera się kierownik wsiadając. Tak, jak napisał leon to zagniecenie wynika bardziej z ciężkości tyłka kierownika i częstotliwości wsiadania/wysiadania, niż przebiegu. Materiały w subaru nie są niestety klasy premium, mam wrażenie, że te nowsze tapicerki były bardziej odporne niż w bugu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
delta9 Posted June 24, 2014 Author Share Posted June 24, 2014 (edited) skup się na typowych bolączkach Na co konkretnie powinienem zwrócić uwagę w tym modelu tj 2.0 GX Edited June 24, 2014 by delta9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qba25 Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 Na co konkretnie powinienem zwrócić uwagę w tym modelu tj 2.0 GX 1. Rdza - nadkola tył, progi, podwozie... Rdza jest największym wrogiem subaru zaraz po jego poprzednim właścicielu 2. Mechanika - dość standardowo, czyli ocena organoleptyczna. Mechanika to najmocniejszy punkt - ciężka do zabicia, chyba, że patrz wróg nr 1 3. Warto obejrzeć podwozie na stacji diagnostycznej - rdza, wycieki ale i zużycie gum podwozia. Tu uwaga: może być drogo! Zwłaszcza gumy tylnego "samolotu" mogą kosztować około 5 stów - nie chodzi o rezygnację z zakupu, ale o negocjację ceny. 4. Sprzęgło - warto z kimś, kto potrafi ocenić działanie sprzęgła w subaru. 5. Centralna wiskoza - droga wymiana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted June 24, 2014 Share Posted June 24, 2014 @@delta9, można też, w manualu, spojrzeć na mechanizm wybierania biegów. Nikt tam nie zagląda, nie wymienia tego, a zużywa się i rdzewieje. Widać to z kanału. Link to comment Share on other sites More sharing options...
delta9 Posted June 24, 2014 Author Share Posted June 24, 2014 dzięki wielkie panowie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now