Skocz do zawartości

Wymiana turbiny w 2.0 D


Dragon

Rekomendowane odpowiedzi

na twoim miejscu włożyłbym dokładnie takie samo turbo i cieszył się bezawaryjną jazdą przez nastepne 140k km + . Niewykluczone ze po remapie długo nie pojezdzisz tzn twoje sprzegło powie : narazie. Zreszta to forum delerskie tutaj takich pytan sie nie zadaje :) Najlepiej podzwon po  tunerach typu : masters, v-tech , comsport, nie-ASO itp i popytaj co panowie mysla ochipowaniu sbd  :) Nawet nie wiem czy ktorys z nich podejmie sie chipowania SBD

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy włożeniu turbiny o innych parametrach,trzeba już zrobić remap.Robi to dobrze kilka firm w PL,nie każda się tego podejmuje a jak już,to efekty są różne. ;)

Radzę poczytać opinie i wątki dotyczące SBD,może przejść ochota na dłubanie. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia nie w tym czy robić remap czy nie,ale czy ktoś z forum spotkał się wymianą turbo w dieslu na inne niż fabryka. Jeżdżę Subarku już prawie 10 lat i w benzynie nie ma za wiele tajemnic(mam GT Turbo MY00), ale co do diesla nie pisze się za wiele o tuningu silnika z powodu jego słabej wytrzymałości.Jak narazie znalazłem dwa turbo "fabryka" takie jak moje VF 50 i jeszcze VF 55    Może Ktoś wyjaśni jaka jest różnica a jeszcze moje ma dodatkową chłodnice a niektóre nie mają O co chodzi ? :) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ale czy ktoś z forum spotkał się wymianą turbo w dieslu na inne niż fabryka.
 

W PL to raczej takiego przypadku nie było.

 

 

Jak narazie znalazłem dwa turbo "fabryka" takie jak moje VF 50 i jeszcze VF 55

Włożysz inne niż fabryczne,to remap jest konieczny.

Moim zdaniem nie warto wkładać nic innego niż seria,bo i ta ma spory zapas wydajności,okolice 180KM i 400Nm osiągane są nawet z DPF-em.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjne turbo spokojnie dmucha nawet i 200KM i 450Nm, nie ma sensu tam dłubać... inną sprawą jest kwestia dłubania tego silnika, kiedyś miałem taki pomysł, dość mocno zgłębiłem temat, nie tylko w PL ale i w DE bo tam dłubanych SBD jest więcej - wszędzie ludzie piszą zgodnie, że jeżeli silnik i podzespoły są w dobrej kondycji to bezpieczną granicą - przede wszystkim dla sprzęgła ale i pewnie dla silnika jest 180KM/400Nm, powyżej tych wartości zaczynają się problemy ze sprzęgłem i DPFem który zaczyna się często dopychać ze względu na dymienie po takim mocnym "OC".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...