Skocz do zawartości

Wjazd na tor - okolice Warszawy


vince_snd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Znalazłem kilka starych tematów odnośnie jakiś szkoleń SJS, nie jestem przekonany do końca czy to właśnie mnie interesuje.

Chciałbym przejechać się gdzieś na torze swoim autem. Uprzedzam że pod tym względem jestem całkowicie zielony jeśli chodzi o doświadczenie.

Co, gdzie, jak? Ułęż, Kielce? Inne lokalizacja? Czy jest gdzieś taka możliwość z marszu, jadę, płace za wjazd, pałuje godzinę sprzęt (jak wytrzyma  ;) )?

Może dodatkowo jakiś instruktor na początek, co posiedzi na prawym chwile i powie co i jak?

Nie interesuje mnie rywalizacja, po prostu przejażdżka dla zabawy. Od czego zacząć? Może dać sobie spokój..?  :rolleyes:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej i najbliżej to jakiś trening na Ułęży, organizuje to parę osób ale w każdym przypadku z założenia jest tam instruktor jakiś do wzięcia na prawy. Pamiętaj tylko, że WRX to nie torowa zabawka i takiego traktowania za bardzo nie lubi - trzeba z rozsądkiem i delikatnością podejść do tematu jeśli auto ma być dalej bezawaryjne (względnie  :mrgreen:). 

 

Jeśli jesteś kompletnie zielony to faktycznie szkolenie w SJS nie zaszkodzi, od podstaw kompletnych się zaczyna co w różnych przypadkach jest lepszym lub gorszym rozwiązaniem, ale z tego co piszesz Ty jesteś w tej pierwszej grupie więc fun będziesz miał od początku :)

Edytowane przez nyndz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem najlepsze szkolenia to SJS w Kielcach.

 

Natomiast bardziej "na szybko" i bliżej masz Wróbla na Bemowie:

 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/38187-zimowa-rozeta-wrobla-nowa-trasa/page-2

 

Oprócz tego Ułęż, Nowe Miasto i Tor Kielce organizowany przez Waszkę, Fitnesa albo jeszcze kogoś innego.


Tu masz ostatnią imprezę w Nowym Mieście. Bardzo fajne miejsce i można pojeździć z instruktorem.