kamilwro Posted June 20, 2014 Share Posted June 20, 2014 Witam wszystkich, po tym jak wyczysciłem knock sensor i moc wróciła to musiałem zakupic duzy hamulec czyli aluminiowe brembo z STI, wyskoczyl mi ten błąd i mam pytanie gdzie szukac przyczyny. Pedał przy mocnym dohamowaniu wpada w podłoge i dymi sie z przednich klocków. Klocki czerwone EBC, hamulce 4 tłoczkowe aluminiowe brembo (złote), tarcze brembo gładkie. Przy mocnym dohamowaniu na zakrecie potrafi zarzucić mocno tyłem, natomiast tylne hamulce nie były robione i widac, ze słabo hamuja bo nie są rowno wytarte, Czy moze to być wina tylnych hamulców? czy coś zle zrobiłem przy montazu nowych hebli z przodu, pzdr i dzieki za wszelkie sugestie w załączeniu przesyłam foto błędu z opisem Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilwro Posted June 23, 2014 Author Share Posted June 23, 2014 up tzn ze byl juz taki watek??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Pedał przy mocnym dohamowaniu wpada w podłoge i dymi sie z przednich klocków. Klocki czerwone EBC, Wymień płyn hamulcowy na jakiś lepszy i załóż porządne klocki. Przy mocnym dohamowaniu na zakrecie potrafi zarzucić mocno tyłem W zakrętach to się raczej już nie hamuje,a jak hamujesz,to się nie dziw że zarzuca tyłem. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilwro Posted June 23, 2014 Author Share Posted June 23, 2014 Hej Cybel: na Ciebie zawsze mozna liczyc . Na zakretach robiłem to celowo/specjalnie po to zeby sprawdzic reakcje tych hamulców, płyn mam Ferodo Racing, ale musze sie przyznac, ze sprawdzając te klocki z przodu to za wiele ich tam nie ma. Zaciski przednie oczywiscie kupiłem uzywane i dodatkowo dostałem do nich tarcze i klocki tez uzywane. Postanowiłem to zalozyc bo klocka jeszcze troche bylo, nie wiem jaka jest róznica miedzy nowymi klockami i tarczami i pewnie to bedzie to czego Ja szukam i heblunki zaczna działac jak nalezy. Natomiast jesli chodzi o 4tłok zwykły a te brembo to moge powiedziec krótko, ze jest przepasc jesli chodzi o działanie hamulca, brembo ma wieksza tarcze i zauwazyłem ze jest nawet grubsza ta uzywana od tamtej nowej 294mm. Spoko dzieki za odpowiedz i mozna zamykac, podziele sie wrazeniami jak załoze wszystko nowe na przód. Za jakim kompletem najlepiej sie rozgladac jesli chodzi o tarcze plus klocki??? ale nie od razu najwyzsza póła, czekam na propozycje acha i wolałbym jakies gładkie niz nawiercane i nacinane ze wzgledu na hałas i zuzycie klocków równiez, pzdr Kamil edit: pomuki rozdane Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel320ce Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Ja mam w swoim STI tarcze brembo gładkie i klocki ferodo ds 2500 i działa to jak cholera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Z klockiem CL RC5+ będzie jeszcze lepiej,chyba że hałas przy hamowaniu przeszkadza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werniks Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Kamil sprawdż wężyki i co ważne czy dobrze masz układ odpowietrzony. Pozdrawiam kolege Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Ale tańsze są niż DS2500. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werniks Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Cybel nie przesadzajmy z tymi klockami, zimą taki niedogrzany RC5 może narobić bigosu w mieście. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Cybel nie przesadzajmy z tymi klockami, zimą taki niedogrzany RC5 może narobić bigosu w mieście. Bez przesady,na zimno też coś hamują. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamilwro Posted June 23, 2014 Author Share Posted June 23, 2014 spokojnie Panowie, na bank wjedzie najpierw cos tanszego po to aby sprawdzic je w trudnych warunkach, ci co mnie znają np. (Werniks i Pani Werniksowa) wiedzą jak jezdze i nie chciałbym od razu skatowac zestawu za ponad tam 2000zł naprzykład. Choc patrzac w druga strone to lepiej miec cos dobrego załozone kiedy sie jezdzi troszeczke agresywnie i to jeszcze na codzien , nie wiem pomysle poczytam i podejme jakies konkretne wnioski w tej sprawie. Duzo słyszałem o tych DS-ach ale cena rzeczywiscie zabija i do tego tarcze np. howkey performance czy jakos tak gdzie sama tarcza kosztuje blisko tysiac zeta odezwe sie po metamorfozie juz niebawem, acha a co powiecie na temat tych klocków co mam teraz? sa to jakies EBC czerwone po zewnatrz wiecej nic nie widac i sa przeciete na srodku fabrycznie, bo jesli sa tanie i podziałaja troche to bym je zakupił i sprawdzil jaka roznica jest a tarcza jeszcze przetrzyma pewnie z dwie wymiany, zero rantow( wczesniej je splanowałem juz) i teraz jeszcze pojezdza troche, przynajmniej tak mi sie wydaje. dzieki wszystkim za odpowiedzi, dzieki Werniks za dzisiejsze porady odnosnie termostatu, pozdrawiam Was Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now