Jump to content

P0558 problem z hamulcem BREMBO STI


kamilwro

Recommended Posts

Witam wszystkich, po tym jak wyczysciłem knock sensor i moc wróciła to musiałem zakupic duzy hamulec czyli aluminiowe brembo z STI, wyskoczyl mi ten błąd i mam pytanie gdzie szukac przyczyny.

 

Pedał przy mocnym dohamowaniu wpada w podłoge i dymi sie z przednich klocków. Klocki czerwone EBC, hamulce 4 tłoczkowe aluminiowe brembo (złote), tarcze brembo gładkie. Przy mocnym dohamowaniu na zakrecie potrafi zarzucić mocno tyłem, natomiast tylne hamulce nie były robione i widac, ze słabo hamuja bo nie są rowno wytarte,

 

Czy moze to być wina tylnych hamulców? czy coś zle zrobiłem przy montazu nowych hebli z przodu, pzdr i dzieki za wszelkie sugestie

 

w załączeniu przesyłam foto błędu z opisem

post-13112-0-55665200-1403224586_thumb.jpg

post-13112-0-17802600-1403224605_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pedał przy mocnym dohamowaniu wpada w podłoge i dymi sie z przednich klocków. Klocki czerwone EBC,

Wymień płyn hamulcowy na jakiś lepszy i załóż porządne klocki. ;)

 

 

Przy mocnym dohamowaniu na zakrecie potrafi zarzucić mocno tyłem

W zakrętach to się raczej już nie hamuje,a jak hamujesz,to się nie dziw że zarzuca tyłem. ;)  

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Hej Cybel: na Ciebie zawsze mozna liczyc :D.

 

Na zakretach robiłem to celowo/specjalnie po to zeby sprawdzic reakcje tych hamulców, płyn mam Ferodo Racing, ale musze sie przyznac, ze sprawdzając te klocki z przodu to za wiele ich tam nie ma.

 

Zaciski przednie oczywiscie kupiłem uzywane i dodatkowo dostałem do nich tarcze i klocki tez uzywane. Postanowiłem to zalozyc bo klocka jeszcze troche bylo, nie wiem jaka jest róznica miedzy nowymi klockami i tarczami i pewnie to bedzie to czego Ja szukam i heblunki zaczna działac jak nalezy. Natomiast jesli chodzi o 4tłok zwykły a te brembo to moge powiedziec krótko, ze jest przepasc jesli chodzi o działanie hamulca, brembo ma wieksza tarcze i zauwazyłem ze jest nawet grubsza ta uzywana od tamtej nowej 294mm.

 

Spoko dzieki za odpowiedz i mozna zamykac, podziele sie wrazeniami jak załoze wszystko nowe na przód.

 

 

Za jakim kompletem najlepiej sie rozgladac jesli chodzi o tarcze plus klocki??? ale nie od razu najwyzsza póła, czekam na propozycje acha i wolałbym jakies gładkie niz nawiercane i nacinane ze wzgledu na hałas i zuzycie klocków równiez, pzdr Kamil

 

edit: pomuki rozdane :)

Link to comment
Share on other sites

spokojnie Panowie, na bank wjedzie najpierw cos tanszego po to aby sprawdzic je w trudnych warunkach, ci co mnie znają np. (Werniks i Pani Werniksowa)  wiedzą jak jezdze i nie chciałbym od razu skatowac zestawu za ponad tam 2000zł naprzykład. Choc patrzac w druga strone to lepiej miec cos dobrego załozone kiedy sie jezdzi troszeczke agresywnie i to jeszcze na codzien :), nie wiem pomysle poczytam i podejme jakies konkretne wnioski w tej sprawie. Duzo słyszałem o tych DS-ach ale cena rzeczywiscie zabija i do tego tarcze np. howkey performance czy jakos tak gdzie sama tarcza kosztuje blisko tysiac zeta

 

odezwe sie po metamorfozie juz niebawem, acha a co powiecie na temat tych klocków co mam teraz? sa to jakies EBC czerwone po zewnatrz wiecej nic nie widac i sa przeciete na srodku fabrycznie, bo jesli sa tanie i podziałaja troche to bym je zakupił i sprawdzil jaka roznica jest a tarcza jeszcze przetrzyma pewnie z dwie wymiany, zero rantow( wczesniej je splanowałem juz) i teraz jeszcze pojezdza troche, przynajmniej tak mi sie wydaje.

 

dzieki wszystkim za odpowiedzi, dzieki Werniks za dzisiejsze porady odnosnie termostatu, pozdrawiam Was :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...