sebek Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Witam ponownie. Tym razem konkurs, która tarcza lepsza? Chce wyeliminować to krzywienie się od przegrzania. Czytam rożne posty i wychodzi na to że Brembo lepsze, choć człowiek ze sklepu subarak.com.pl radzi brać Zimmermana. No i z tego co czytam to najlepiej kupic klocki Ferodo Premier lub Performance. Pozdrawiam serdecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Mam Zimmermany w Forku XT z przodu i póki co jestem bardzo zadowolony - nie robiłem jednak testów w ekstremalnych warunkach (nie upalam, nie jeżdżę na torze itp). Do tego mam EBC zielone - w porównaniu do serii jest spora poprawa i nic w tym setupie nie będę już zmieniał (chyba że 4ro tłoczek się okazyjnie kupi ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 dzięki za odpowiedź, mam obecnie tarcze bosch, raz na autostradzie przyhamowalem mocniej ze 150 i się pogięły tarcze Zimmermana masz gładkie czy nawiercane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Mam nawiercane. Kilka razy robiłem hamowanie z okolic 140km/h do 0 i żadnych trwałych, negatywnych skutków nie było, poza tym że po 2 takich hamowaniach, jedno po drugim, skuteczność hamulców na chwilę odczuwalnie spadła - nie wybierałem jednak tego zestawu z myślą o jeździe sportowej więc mi to nie przeszkadza, najważniejsze że jedno hamowanie jest bardzo skuteczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 dzięki, własnie się zastanawiam czy gładkie kupić czy nawiercane, objaw o chwilowym spadku skuteczności który opisałeś jest prawidłowy, powodem był zagrzany płyn który od pewnej temp traci swoje właściwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 (edytowane) Ja mam gładkie brembo i klocki zimmerman już kolejny raz i jestem bardzo zadowolony. Edytowane 16 Czerwca 2014 przez andre82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avic Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Może te "wyższe" modele brembo są dobre, ale te zwykłe gładkie 277 są..średni. Zahamować zahamują, ale już po 2-3 tyg od założenia złapały minimalne bicie. Za małe żeby toczyć, a jednak wyczuwalne. I uprzedzając pytanie - nie, nie zamoczyłem gorących tarcz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 A ja już kolejny zestaw brembo+zimmerman kończę i nie ma bicia tarcz a hamulce lekko nie mają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Po przeczytaniu kilku wątków i wysłuchania opinii subarak.com.pl i hamulce.net zamówiłem tarcze Brembo i klocki Ferodo Performance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 19 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2014 Wiekszosc "pogietych tarcz" to wina nieumiejetnego montazu i niechlujstwa mechanika któremu nie chce sie sprawdzic prowadnic zacisku i tłoczka -nie wierze w mit z wjechaniem w kałuze bo gdyby tak było to producent zakazałby jazdy w deszczu- temat przerabiałem na swoim aucie co prawda nie na subaru a na civicu. Ate, brembo zakladane prze mechanika zaczynaly bic po nieduzym przebiegu , wkoncu kupiłem najtansze chinskie tarcze w ic, do tego tani miekki klocek rodhausa ( stwierdziłem ze skoro jest cos nie halo i kazdy zestaw sie gnie to nie ma sensu wywalac $$ na dobry hebel) kupiłem paste plastilube czy jakos tak sam zmieniłem tarcze wyczysciłem piaste na błysk nasmarowałem i prowadnice zacisku i tłoczek sprawdzajac czy chodza i odbijają i jakie było moje zdziwienie jak na takim zestawie zrobiłem 30k km hamujac wielokrotnie ze 180km/h, specjalnie wjezdzajac w kałuze-specjalinie chcac pogiac taki zestaw bo przeciez kompletny zestaw za 200pln nie może byc dobry i i nic sie nie pogielo - za to bardzo miekki klocek szybko sie skonczyl. Pozniej zmieniłem na zestaw ate + hawk hps oczywiscie sam montujac i to był dopiero ekstra hebel... Brembo i Ferrodo ds bedzie dobrym zestawem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gooffy Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Karas ma dużo racji. Dodatkowo podczas wymiany tarcz powinien zostać wykonany pomiar bicia. Jeśli tarcze założone są prawidłowo bicie powinno być mniejsze niż 0,07mm, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieuprzejmygbur Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 odradzam tanie Brembo...czyli 150 sztuka... droższych nie próbowałem po 5 tysiakach wygieły się z przodu i zaczęły się wibracje na kierownicy. spróbuj ATE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebek Opublikowano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) no to mam od kilku miesięcy gładkie tarcze brembo i klocki ferodo performance tarcze jak najbardziej polecam jeszcze ich nie pokrzywiłem także od dzisiaj już tylko takie kupuję natomiast co do 2x droższych kloców performance uczucia mam mieszane hamują bardzo podobnie do mojego poprzedniego taniego zestawi bosch+breck także moje zdanie jest takie - zawsze kupuj bardzo dobre tarcze, klocki można przyoszczędzić kasę i kupić coś tańszego ate, textar, zwykłe ferodo co do pomiaru bicia jak najbardziej się zgadzam, ale niestety w ASO mikołow nie maja urządzenia do pomiaru sic! temat wałkowałem nawet z właścicielem warsztatu, urządzenie kosztuje 150zł, w końcu odpuściłem gdy usłyszałem "po co mierzyć przecież nowe zakładamy!" i jeszcze temacik kałuży wody, przecież jak wjeżdżasz to opona wywala całą wodę na boki, chyba ciężko jest tarcze umoczyć?!? Edytowane 28 Października 2014 przez sebek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aretzky Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 a ja założyłem tarcze Hawk Performance + klocki ceramik i zestaw spisuje się doskonale:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Wiekszosc "pogietych tarcz" to wina nieumiejetnego montazu i niechlujstwa mechanika któremu nie chce sie sprawdzic prowadnic zacisku i tłoczka -nie wierze w mit z wjechaniem w kałuze bo gdyby tak było to producent zakazałby jazdy w deszczu- temat przerabiałem na swoim aucie co prawda nie na subaru a na civicu. Ate, brembo zakladane prze mechanika zaczynaly bic po nieduzym przebiegu , wkoncu kupiłem najtansze chinskie tarcze w ic, do tego tani miekki klocek rodhausa ( stwierdziłem ze skoro jest cos nie halo i kazdy zestaw sie gnie to nie ma sensu wywalac $$ na dobry hebel) kupiłem paste plastilube czy jakos tak sam zmieniłem tarcze wyczysciłem piaste na błysk nasmarowałem i prowadnice zacisku i tłoczek sprawdzajac czy chodza i odbijają i jakie było moje zdziwienie jak na takim zestawie zrobiłem 30k km hamujac wielokrotnie ze 180km/h, specjalnie wjezdzajac w kałuze-specjalinie chcac pogiac taki zestaw bo przeciez kompletny zestaw za 200pln nie może byc dobry i i nic sie nie pogielo - za to bardzo miekki klocek szybko sie skonczyl. Pozniej zmieniłem na zestaw ate + hawk hps oczywiscie sam montujac i to był dopiero ekstra hebel... Brembo i Ferrodo ds bedzie dobrym zestawem Mogleś mieć podróby - Bardzo częsty przypadek Zimmermann bije na głowę Brembo- wiem jakie mają przejścia i wiem ile są w stanie wytrzymać w użytkowaniu pojeżdzawki/cywilna jazda i mogę je polecić każdemu. Dodatkowo powiem że w Vanie miałem kilka kompletów tarcz i jedynie ATE i Zimmermany wytrzymywały normalne użytkowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się