ppmarian Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 jestem pod wrazeniem http://www.youtube.com/watch?v=f1QL9veQaNg&feature=player_embedded Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kretal Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Ciekawe... w takim razie to dobrze, że w forku mam seryjnie czarny IC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruGT<3 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 W GT'ku 96 tez mam czarny, wiem tyle że był on też stosowany w WRX STI Type RA z tego same rocznika, więc myśle że jest to prawdą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Hmm…… bzdura….. myslicie ze inzynierowie , projektanci , aut sportowych , bolidów , producentów wyczynowych chłodnic , IC , aut rajdowych , f1 o tym nie wiedzą ? tylko wpadło na to 3 miłych chłopców z miernikiem i suszarką do włosów ? nie bądzcie naiwni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 wpadło na to 3 miłych chłopców z miernikiem i suszarką ... i chyba powinni mierzyć temp. powietrza na wylocie z IC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się