Kuba Orzoł Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Panowie sporo o przodzie, ale macie jakies informacje co by mozna bylo na tył wrzucic do Gtka polifta? Co pasuje p&p pod szczęki, czy przerobienie na inny zacisk pod linke recznego? co przy tarczy 316 z przodu bedzie sensowne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 W dniu 29.09.2017 o 19:18, BladeRunner napisał: E38 wchodzą pod felgi takie jak są pod złote brembo.@Kowal miał adaptery. Z Touarega do sprawdzenia są zaciski z tyłu - 4tłoczkowe. Są dość wąskie więc powinny wejść pod felgi z WRX. Ale uwaga - są różne wersje z różnymi średnicach tłoczków. Szukaj tych największych - chyba 40mm i 42mm A potrafisz coś więcej o tych zaciskach z E38 powiedzieć? Jak wydajność względem np złotego Brembo? Gdzie takie adaptery dostać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Panowie sporo o przodzie, ale macie jakies informacje co by mozna bylo na tył wrzucic do Gtka polifta? Co pasuje p&p pod szczęki, czy przerobienie na inny zacisk pod linke recznego? co przy tarczy 316 z przodu bedzie sensowne? Wystarczy 2 tłoczek z WRX A potrafisz coś więcej o tych zaciskach z E38 powiedzieć? Jak wydajność względem np złotego Brembo? Gdzie takie adaptery dostać? Tańsze aluminiowe i 4tłoczkowe Dają radę w GC8 - to kwestia aluminium (seria w GT i WRX 4tłoczek ale żeliwny). Czyli wydajność zbliżona. Jedyny problem to wybór felg pasujących , których jest mało i są drogie (jak na złote brembo). Jeszcze chyba nikt nie znalazł zacisków (poza Tarox czy D2) z alu ale wchodzących na felgi z WRX. Może właśnie te tylne z Touarega są rozwiązaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 18 minut temu, BladeRunner napisał: Jeszcze chyba nikt nie znalazł zacisków (poza Tarox czy D2) z alu ale wchodzących na felgi z WRX. Istnieje rozwiązanie,niestety drogie.AP Racing 4-tłoczek na tarczy 330mm,wchodzą felgi z WRX-a wszystkich roczników,wchodzi większość 17" felg z odpowiednim ET. Przy pokombinowaniu z tarczą hamulcową,bodaj 308 mmm,wejdą nawet 16" felgi z GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 24 minuty temu, BladeRunner napisał: Wystarczy 2 tłoczek z WRX Tańsze aluminiowe i 4tłoczkowe Dają radę w GC8 - to kwestia aluminium (seria w GT i WRX 4tłoczek ale żeliwny). Czyli wydajność zbliżona. Jedyny problem to wybór felg pasujących , których jest mało i są drogie (jak na złote brembo). Jeszcze chyba nikt nie znalazł zacisków (poza Tarox czy D2) z alu ale wchodzących na felgi z WRX. Może właśnie te tylne z Touarega są rozwiązaniem Czyli chcesz powiedzieć, że jedyna korzyść ze swapu 4tłoczek -> E38 to mniejsza masa zacisku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Czyli chcesz powiedzieć, że jedyna korzyść ze swapu 4tłoczek -> E38 to mniejsza masa zacisku? To oraz lepsze odprowadzanie ciepła.U mnie Hawk HP+ razem ze zwykłą tarczą daje radę i na ulicy i na torze Istnieje rozwiązanie,niestety drogie.AP Racing 4-tłoczek na tarczy 330mm,wchodzą felgi z WRX-a wszystkich roczników,wchodzi większość 17" felg z odpowiednim ET. Przy pokombinowaniu z tarczą hamulcową,bodaj 308 mmm,wejdą nawet 16" felgi z GT. Trzeba czasu ale w mojej opinii jest kilka zacisków które są cieńsze i z Alu:- Z Touarega tył- Megane RS (na tarcze 316mm)- Alfa MiTo / 159 na tarcze 304mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 zacisk z e38 akurat jest ciężki, Marcin jesteś pewny, że to aluminium? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 zacisk z e38 akurat jest ciężki, Marcin jesteś pewny, że to aluminium? Szczerze to nie W sumie zacisk stary to może nie z amelinium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 (edytowane) mi się wydawało, że to nie aluminium ale internety twierdzą, że jednak alu. Tak czy inaczej mogę tylko powiedzieć, że w porównaniu z 6 tłokiem k sport są jakieś 5 razy cięższe Edytowane 5 Października 2017 przez mly96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 5 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 To mam wątpliwość czy nie pozostać przy czterotłoczku. W sumie przygotowany do montażu, chyba nie warto rzeźbić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 czterotłok z wrx gorzej hamuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BladeRunner Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 czterotłok z wrx gorzej hamuje W WRX GD i nowszych porównując do złotych brembo - tak (masa samochodu).W GC8 różnica jest tylko w przypadku ostrych i częstych hamowań (kjs itp).Na torze przy dobrych klockach nie ma takiej przepaści. @Kefir może skomentujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 6 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 Miałem u siebie caly set zlotych brembo przod i tyle hamowanie super problem z felgami bo ciezko bylo znalesc cos sensownego wiec zaczalem szukac , zmienilem zlote brembo oczywiscie mowa o przodzie na taroxa 6pt. Zacisk sporo mniejszy sporo lzejszy hamowanie jeszcze bardziej efektywne o dziwo mam ds2500 bardzo bardzooo powoli schodzą. Nie sposob to zagotować wiele razy ostre hakowania na ułezu sam hamulec bardziej precyzyjny łatwiej sie dozuje siłe hamowania , wydaje mi sie jednak ze do normalnej jazdy i nawet nieco szybszej spokojnie w gc8 wystarczy 4pt z wrxa z dobrym klockiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się