Jump to content
Sign in to follow this  
pawlaswrc

Poliuretan w wahaczu i trzeszczenie

Recommended Posts

Do założenia nowej przekładni była zdejmowana belka pod silnikiem i rozpinane wahacze. Przy aluminiowych wahaczach mam założone czerwone tuleje Strongflexa. Po złożeniu wszystkiego spowrotem, nagle prawy wahacz straszliwie trzeszczy. Czym jest to spowodowane - za mocno skręcona śruba (bo z jednej strony poliuretan wygląda na trochę "zagnieciony"), czy np. brak smaru między tuleją a mocowaniem w belce (mógł się zetrzeć choćby przez przypadek przy zdejmowaniu?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

może za mało posmarowane ?

a "poli"  ma to to siebie że lubi trzeszczeć... ;-)

 

BTW : Arek czemu nie żółte strongflexy  ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ogólnie nie chcę sobie auta zrobić na beton. Miałem nawet dylemat czy w ogóle wkładać poliuretany, ale ostatecznie włożyłem czerwone, które teoretycznie są zbliżone twardością do serii. Nieraz rozmawiałem z Marasem (i nie tylko) i on raczej odradza poliuretany, gwinty i staby grube na 50 mm (oczywiście zależy do czego auto służy), zawias ma pracować - naprężać się, przejmować drgania i zapewniać najlepszy kontakt opony z podłożem . Większość tych mega modów to forumowe mity, choć sam nie mam w tej kwestii zbyt wiele doświadczeń.

Share this post


Link to post
Share on other sites

żółty Storngflex to nie uniball ;-)

ale tak jak mówisz zależy do czego auto ma służyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...