Skocz do zawartości

Poliuretan w wahaczu i trzeszczenie


pawlaswrc

Rekomendowane odpowiedzi

Do założenia nowej przekładni była zdejmowana belka pod silnikiem i rozpinane wahacze. Przy aluminiowych wahaczach mam założone czerwone tuleje Strongflexa. Po złożeniu wszystkiego spowrotem, nagle prawy wahacz straszliwie trzeszczy. Czym jest to spowodowane - za mocno skręcona śruba (bo z jednej strony poliuretan wygląda na trochę "zagnieciony"), czy np. brak smaru między tuleją a mocowaniem w belce (mógł się zetrzeć choćby przez przypadek przy zdejmowaniu?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ogólnie nie chcę sobie auta zrobić na beton. Miałem nawet dylemat czy w ogóle wkładać poliuretany, ale ostatecznie włożyłem czerwone, które teoretycznie są zbliżone twardością do serii. Nieraz rozmawiałem z Marasem (i nie tylko) i on raczej odradza poliuretany, gwinty i staby grube na 50 mm (oczywiście zależy do czego auto służy), zawias ma pracować - naprężać się, przejmować drgania i zapewniać najlepszy kontakt opony z podłożem . Większość tych mega modów to forumowe mity, choć sam nie mam w tej kwestii zbyt wiele doświadczeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...