jakoobcycles Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Padł silnik w foresterze XT, 2.0 turbo 03r - pytanie, remontować na oryginalnych częściach, wsadzać inny silnik, czy może swapować silnik z wrx'a? Może ktos z doświadczenia podpowiedzieć jak taki silnik pasuje, czy trzeba zmieniać skrzynie - budżet załóżmy jakieś 15k. i jest ochota na okolice 260-280 koni. Z góry dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 to raczej nie jest pytanie do działu technicznego, ale mogę się mylić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakoobcycles Posted June 13, 2014 Author Share Posted June 13, 2014 to raczej nie jest pytanie do działu technicznego, ale mogę się mylić. Ups, błąd, mógł byś przenieśc do odpowiedniego? Dziękować! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 nie mogę przenieść, po prostu poszukaj podobnych wątków w technicznym. nie jesteś pierwszy, który o to pyta Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Najpierw napisz w jakim stanie jest twój motor zanim zadasz takie pytania . Wszystkie wróżki są na wakacjach Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Silnik z WRX-a z wiązką i z Ecu trzeba.Skrzynia będzie pasowała.Używany silnik będzie loterią,albo wytrzyma długo albo padnie,nigdy nie wiadomo. Remontując swój silnik masz spokój na dłużej,moc też można podnieść,no może nie do 260KM,do tego potrzebne jest parę modyfikacji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 tylko turbo z gt/wrx i luźny wydech no i ogarnięty "programista" Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted June 14, 2014 Share Posted June 14, 2014 tylko turbo z gt/wrx i luźny wydech no i ogarnięty "programista" Dodałbym większy intercooler jeszcze. I mamy już wspomniane parę modyfikacji,może nie spektakularnych,ale koszta będą w sumie dość spore. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now