Klizati Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Witam chciałbym kupić Subaru Imprezę GC 1999r. z wolnossącym 2.0 Jestem nastolatkiem ciągle się uczę więc nie posiadam stałej pracy. Mam jakieś 400zł w kieszeni na swoje wydatki dzięki temu że zakładam strony internetowe. Więc moje pytanie jest takie czy 400zł miesięcznie na owe Subaru wystarczy żeby utrzymać go w dobrej kondycji? Koszty paliwa nie mają znaczenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maciekkkk Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Nie wystarczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klizati Posted June 13, 2014 Author Share Posted June 13, 2014 (edited) Eee to lipa troszkę. A co jest w nim tak kosztownego i wymaga ciągłych wydatków? A zapomniałem dodać że raz do roku posiadam 5000zł z pracy sezonowej. Edited June 13, 2014 by Klizati Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel320ce Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Wszystko!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Niestety 400 to zbyt mało na jakiekolwiek "pełnowymiarowe" auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klizati Posted June 13, 2014 Author Share Posted June 13, 2014 To ile wy miesięcznie wydajecie na swoje Subaru? Te samochody się sypią? Bo do końca nie rozumiem na co idą tak wysokie wydatki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 400zł miesięcznie na owe Subaru wystarczy żeby utrzymać go w dobrej kondycji? Zależy za ile kupisz te Subaru. To ile wy miesięcznie wydajecie na swoje Subaru? Nie licząc paliwa, niewiele. Wydatki są rzadziej, ale większe, typu rozrząd, amory, itp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klizati Posted June 13, 2014 Author Share Posted June 13, 2014 (edited) Na przykład ten egzemplarz: http://otomoto.pl/subaru-impreza-4x4-4-wd-C32985775.html Edited June 13, 2014 by Klizati Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 (edited) - mocny- komfortowy - luksusowy Piękny opis Takie przykładowe wydatki. -opony- 1200 -OC- w Twoim przypadku pewnie z 1000 -rozrząd- 1000 -tarcze+klocki przód min. 500 (za padakę) -amortyzator 200-300/szt. ...i wiele innych Edited June 13, 2014 by Giechu Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 - komputer pokladowy- esp, Tja. Lepiej o konkretny egzemplarz popytaj tu -> http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/45285-impreza/page-262 PS. za ten pieniądz masz szanse znaleźć w miarę dobry egzemplarz, w który nie trzeba ładować taczki kasy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klizati Posted June 13, 2014 Author Share Posted June 13, 2014 Mój znajomy jeździ Omegą B 210KM 3.0 I nie wydaje na nią co miesiąc 400zł tylko raz do roku na przegląd 3500. Na coroczny przegląd Subaru miał bym zawsze po sezonie te 5000zł a jakieś 400zł w każdej chwili. Na forach mówią zwykle o WRX.!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korton Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Jak bedziesz mial szczesc i kupisz zadbany egzemplarz, nic sie nie bedzie sypac to moze bez paliwa sie wyrobisz. Wystarczy jednak jedna/dwie grubsze sprawy do zrobienia (rozrzad, napedy, skrzynia) i bedziesz na minusie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klizati Posted June 13, 2014 Author Share Posted June 13, 2014 Ile kosztuje rozrząd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Bez kozery powiem, że 1000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel320ce Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Ja mam swojego STI ponad miesiąc i kupiłem przyzwoite auto a już kosztowało mnie bez ubezpieczenia,paliwa etc ponad 8000 zł. Oczywiście parę rzeczy kupiłem dla własnego widzimisię np. dodatkowe zegary czy drugi komplet alufelg. Te rzeczy jednak nie przekroczyły połowy tej kwoty.Jednak nie zmienia to faktu że subaryna jest bardzo droga w utrzymaniu. Musisz się liczyć z tym że coś może wyskoczyć i wtedy te parę tysięcy braknie ci na doprowadzenie auta do stanu używalności. Prawdą jest że jazda subaru wynagradza niesamowitym bananem na twarzy i jesteś w stanie zapomnieć ile kosztuje utrzymanie naszych subarynek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klizati Posted June 13, 2014 Author Share Posted June 13, 2014 1200zł nie jest jakimś problemem... Za robociznę nie zapłacę bo ojczym ma warsztat. A co najgorszego może mi się przydarzyć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemo76 Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 co wy za głupoty opowiadacie, miałem imprezę z 1993 roku z silnikiem 1,8 i przez 4 lata eksploatacji wymieniłem łączniki stabilizatora tył i sprzęgło. i tyle jesli auto zadbane oczywiście Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Z tego co pamiętam to na The Forum zostało ustalone, że "subarowe nic" to jakieś 500 zł Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 co wy za głupoty opowiadacie, miałem imprezę z 1993 roku z silnikiem 1,8 i przez 4 lata eksploatacji wymieniłem łączniki stabilizatora tył i sprzęgło. i tyle jesli auto zadbane oczywiście Być może, ale ja zakładam, że auto ma służyć do jeżdżenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klizati Posted June 13, 2014 Author Share Posted June 13, 2014 Z tego co widzę wydatki są jak na każdy inny samochód... Więc raczej nie będę miał problemów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 kup, bo widze że chcesz kupić, przekonaj sie, bo przekonać sie każdy musi sam.... podziel się wrażeniami Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemo76 Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 co wy za głupoty opowiadacie, miałem imprezę z 1993 roku z silnikiem 1,8 i przez 4 lata eksploatacji wymieniłem łączniki stabilizatora tył i sprzęgło. i tyle jesli auto zadbane oczywiście Być może, ale ja zakładam, że auto ma służyć do jeżdżenia no ja też oczywiście Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 ale sądząc po opisie tych baranów z tego komisu, to nie maja najmniejszego pojęcia co sprzedają, a jak ktos nei wie co sprzedaje to cięzko zaufać mu w zapewnienia o dobrym stanie... są wieksze szanse na "minę"... poszukaj jakiegos forumowego N/A Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon WRC Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Na przykład ten egzemplarz: http://otomoto.pl/subaru-impreza-4x4-4-wd-C32985775.html Brać nie czekać. To istny rodzynek posiadający mega wyposażenie: komputer, kierownicę wielofunkcyjną i podgrzewaną przednią szybę - rarytas . To co koledzy napisali, to tylko standardowe materiały eksploatacyjne. Jak się coś w miedzyczasi wysra, to koszty rosną czasem nawet kilka razy... Kupując auto z tego roku, nie zakładaj, że na starcie nie będziesz musiał nic robić. Mając w perspektywie sprzedaż nikt raczej w nie kasy nie pakował. Oczywiście może być tak, że jedyne wydatki to będzie paliwo i olej raz na jakiś czas, ale to mało prawdopodobne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted June 13, 2014 Share Posted June 13, 2014 Za robociznę nie zapłacę bo ojczym ma warsztat. To jesteś do przodu. Części porównywalne kosztowo do innych marek, byle nie brać chińszczyzny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now