Hybuś Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Mam problem z instalacją elektryczna, moja subarynka stała jakies 6 dni i sie okazało ze akumulator byl praktycznie rozładowany do zera bo nawet nie dało rady odpalic. I teraz pytanie jak znalezsc zrodło lewego poboru pradu. Napewno jest jakies zwarcie bo auto stalo w najwieksze upały. Proszę o jakies podpowiedzi albo gdzie najlepiej sie zgłosic w obrębie Rudy Śląskiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Masz amperomierz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Masz amperomierz ? Albo multimert z zakresem amperomierza A potem po koleji wyjmujesz bezpieczniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hybuś Opublikowano 21 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Dzieki za rade ale nic nie znalazłem jak narazie. Czyli ze może jakieś zwarcie okresowo występowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zdejmij klemę, pomiędzy klemę a czop akumulatora połącz szeregowo miernik. Zamknij samochód centralnym zamkiem, odpal alarm o ile masz. Po kilku minutach pobór prądu powinien się ustabilizować - odczytaj wartość prądu. Jeśli masz alarm, to wcześniej przyczyśnij czymś wyłącznik krańcowy podmaską, żeby alarm się nie uruchamiał. Jeśli pobór prądu jest w normie,to pozostaje dokładne sprawdzenie akumulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hybuś Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Z tego co zauważyłem prąd jest pobierany przez zegar w kabinie oraz alarm ale to są takie znikome wartości że nie mogą rozładować akumulatora. Akumulator ma napięcie 12,66V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Mialem podobny problem w zimie i sie okazalo ,ze w bagazniku ciagle swiecilo sie oswietlenie a to sedan wiec nie bylo widac, zostalo zrobione domyka i gasi i wszystko dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 O patrz pan... na świecące się światełko w bagażniku to bym nie wpadł.... Będę musiał to sprawdzić u siebie, bo po powrocie z urlopu auto nawet nie miało siły centralnym ruszyć, przy otwieraniu z "pilota". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrumque Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 O patrz pan... na świecące się światełko w bagażniku to bym nie wpadł.... Będę musiał to sprawdzić u siebie, bo po powrocie z urlopu auto nawet nie miało siły centralnym ruszyć, przy otwieraniu z "pilota". Mi taki sam objaw wygenerowała (ale nie w subaru) żona, która włączyła oświetlenie wewnątrz kabiny "na stałe" (zamiast na "przy otwarciu drzwi)- a że był dzień, to nie rzuciło się w oczy że ciągle świeci, a potem tydzień nikt nie zaglądał ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 O patrz pan... na świecące się światełko w bagażniku to bym nie wpadł.... Będę musiał to sprawdzić u siebie, bo po powrocie z urlopu auto nawet nie miało siły centralnym ruszyć, przy otwieraniu z "pilota". Żonę w kufer i niech patrzy czy świeci po zamknięciu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hybuś Opublikowano 17 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 okazało się jednak że akumulator był już złomem i sam tracił napięcie, więc chyba z elektryką u mnie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pencilpaul Opublikowano 17 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2014 U mnie podobnie. Akumulator potrafi paść zupełnie od włączonych przez minutę świateł przy zgaszonym silniku. Ale przeczytałem na forum dość długi temat odnośnie seryjnych akumulatorów Subaru i podobno normą jest ich zupełne padanie po 3-4 latach. Zamówiłem już Boscha - zobaczymy ile posłuży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się