pamyr Posted June 9, 2014 Share Posted June 9, 2014 Witam, w temacie Subaru jestem zielony dlatego potrzebuje od was kilku informacji o Foresterze. Mam możliwość kupić Forestera 2011 r, 2.0 pb, manual, krajowy, z historią serwisową w ASO, przebieg 90 tys km. Szukając Subaru bardziej mi zależy na małej awaryjności niż osiągach czy silnik 2.0 Pb ma jakieś wady takie jak np diesel? Jak jest z jego trwałością? Rozrząd jest na pasku czy łańcuchu? Jakich większych kosztów serwisowych można się spodziewać przy ok 100 tys km? czy ten dwustopniowy reduktor jest tak skuteczny jak w klasycznych terenówkach? Z góry dzięki za odpowiedzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted June 9, 2014 Share Posted June 9, 2014 Tam już siedzi silnik z nowej serii FB20,montowane chyba od 2010. Rozrząd jest na łańcuchu.Reduktor się przydaje w terenie,czy porównywalny z rasowymi terenówkami?Raczej nie. Koszty przeglądów masz tu http://www.subaru.pl/docs/przeglady_okresowe_2013-04.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
pamyr Posted June 9, 2014 Author Share Posted June 9, 2014 Czyli silnik nie ma jakiś szczególnych wad i można przyjąć że jest trwały? Ile może palić w mieście, 12? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted June 9, 2014 Share Posted June 9, 2014 Czyli silnik nie ma jakiś szczególnych wad Przynajmniej na Forum nikt nie narzekał.Trwałość - to się dopiero okaże,jak do tej pory silniki N/A Subaru osiągały spore przebiegi bez problemów. Ile może palić w mieście, 12? Pewnie gdzieś w tych okolicach,zależy od nogi i natężenia ruchu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Woszkowaty Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Czyli silnik nie ma jakiś szczególnych wad i można przyjąć że jest trwały? Ile może palić w mieście, 12? W Foresterze 2.0i 150KM (2013) w mieście średnio mieściłem się poniżej 10l/100km. Oczywiście potrafi też spalić 15l/100km. W trasie od 7,xx ( przy 90km/h) do 10,xx ( przy 150km/h ). Silnik należy do kategorii tzw. pancernych - wolnossące 2.0i potrafi przejechać 300 000 - 400 000km bez awarii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now