sc00by Posted June 9, 2014 Share Posted June 9, 2014 (edited) witam ponownie jakiś czas temu pisałem odnośnie wywalenia TGV , jednak okazało się że to trochę kosztuje, same części plus robota i remap więc postanowiłem zachować je a jedynie wymienić sensory i profilaktycznie silniczki. a więc zakupiłem używane w bardzo dobrym stanie od imprezy po wypadku (przebieg to 43k) no i samodzielnie udało mi się wytargać sensor i silniczek z uszkodzonego modułu, wcześniej silniczek i sensor przetestowałem na drugiej dobrej stronie, no ale po instalacji na stronie gdzie jest problem nie dało to żadnego efektu, sprawdziłem kostki i wszystko OK, żadnych korozji styki bardzo czyste itp... generalnie klapki są cały czas otwarte, czy to zimny czy rozgrzany silnik, jak silnik działa i wykasuję błąd to znika ale po ponownym rozruchu znów się pojawia. więc mam pytanie czy na te silniczki id klapek są jakieś bezpieczniki ? może coś z zasilaniem , ponieważ silnik na 100% sprawny i sensor też. Można to jakoś zdiagnozować gdzie jest problem ? no i tak na koniec w ramach upewnienia się, czy ten cały system działa w ten sposób że klapki są cały czas otwarte a kiedy na zimnym silniku odpalimy go to wtedy klapki się zamykają i otwierają kiedy się rozgrzeje , czy klapki są cały czas zamknięte a otwierają się kiedy silnik się nagrzeje ? jednak kiedy jest nagrzany i auto wyłączymy to klapki się zamykają czy pozostają otwarte aż do wystygnięcia ? Kod błędu - P2011 TGV - INTAKE MANIFOLD RUNNER CONTROL CIRCUIT OPEN (jak widać układ otwarty, w sumie dobrze że nie zamknięty) pozdrawiam Edited June 9, 2014 by sc00by Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted June 9, 2014 Share Posted June 9, 2014 Kod błędu - P2011 TGV - INTAKE MANIFOLD RUNNER CONTROL CIRCUIT OPEN (jak widać układ otwarty, w sumie dobrze że nie zamknięty) Moze i dobrze, ale nie bardzo. Obwod to akurat zamkniety chyba powinien byc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sc00by Posted June 9, 2014 Author Share Posted June 9, 2014 no właśnie circuit to raczej jakiś obwód elektryczny więc można wnioskować że coś z kablami lub ecu jednak nie wiem jak można to zdiagnozować Link to comment Share on other sites More sharing options...
mzy Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Circuit open = przerwa w obwodzie (nie jest zamknięty) Circuit short = zwarcie w obwodzie (jest "skrócony" ) W tej sytuacji polecam sprawdzić kabelkologię - wydaje się, że coś gdzieś jednak nie styka albo w każdym razie jest za duża rezystancja (zaśniedziałe styki itp.). Polecam sprawdzić w serwisówce diagnostykę tego błędu i pojechać z pomiarami krok po kroku. Powinno od razu wyjść, gdzie jest problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted June 10, 2014 Share Posted June 10, 2014 Circuit open = przerwa w obwodzie (nie jest zamknięty) Circuit short = zwarcie w obwodzie (jest "skrócony" ) może być jeszcze circuit low, circuit high, low input, high input .... wtedy low oznacza zwarcie, a high przerwę ... ale zamiast uczyć się angielskiego z instrukcji interfejsu diagnostycznego, warto rozważyć wizytę w warsztacie u fachowca, (oczywiście najlepiej w ASO) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sc00by Posted June 10, 2014 Author Share Posted June 10, 2014 Circuit open = przerwa w obwodzie (nie jest zamknięty) Circuit short = zwarcie w obwodzie (jest "skrócony" ) może być jeszcze circuit low, circuit high, low input, high input .... wtedy low oznacza zwarcie, a high przerwę ... ale zamiast uczyć się angielskiego z instrukcji interfejsu diagnostycznego, warto rozważyć wizytę w warsztacie u fachowca, (oczywiście najlepiej w ASO) Spoko, na weekend zobaczę o co chodzi z okablowaniem , w serwisówce jest dokładnie opisana cała procedura jak sprawdzić i na których pinach połączenie między TGV i ECU, jeszcze to mogę sam zrobić a jak polegnę to wtedy niestety mechanik, choć wołał bym sam to ogarnąć bo w UK w ASO mają ceny nie wiem skąd wzięte a przy okazji pytanie może totalnie laikowe ale czy ECU w mojej imprezie w UK jest po stronie lewej czyli pasażera czy po prawej od kierowcy, bo w EU są po stronie pasażera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now